Teodora POV:
Nakon mučnog višesatnog traženja Em je našla savršenu haljinu. I ja sam šokirana.Makar ona zna kakav je Nikolas kad je ljubomoran. U stanju je da ubije bilo koga ko me okrzne pogledom.I zbog ove haljine će totalno da poludi. Ali zaslužio je. Dvije godine nisam znala ništa o njemu tako da mi ne smije zamijerati. A kada bi rekla Emili da ne želim da nosim ovu haljinu, već bi bila ubijena, oživljena, ponovo ubijena, zakopana, otkopana i bačena u more da me ribe pojedu. Da takva je Emili, jako, jako, jako opasna. Dalila (dadilja) je ušla u moju sobu, te me pogledala od glave do pete i zagrlila.
"Netko te čeka.Požuri.",rekla je svojim blagim glasom punim ljubavi.
Pogledala sam u Emili, pa u Dalilu, te izletjela iz sobe, pa minutu poslje iz kuće. Nikolas me čekao u automobilu, te kada je vidio da se vrata otvaraju brzo je izašao iz auta. Prije nego što me privukao sebi i zagrlio podario mi je šeretski osmijeh, od kojeg mi se srce otopilo a koljena zaklecala.Dugo će mi trebati da se naviknem opet na taj osmijeh.Pogotovo zato što ga nisam vidjela dvije godine.Kad smo već kod te dvije godine, jedva čekam objašnjenje.
Poljiubilja sam ga u obraz, a on mene u čelo. Kada mu je ruka pala na moja gola, namršti se te me odmaknuo od sebe. Okrenuo me tako da sam napravila piruetu, dok je on svojim sivo-plavim očima skenirao moju haljinu. Mahao je glavom kao da vodi neku unutarnju borbu.
Polako sam mu prišla, obmotala ruke oko njegovog vrata, te mu tiho u uho šapnula:"Ako želiš, idem se presvući.".Na to se ukočio i jako obmotao ruke oko mog struka,privlačeći me što više može.Zakopao je glavu u moj vrat i šapnuo svojim dubokim sexy glasom:"Više te nigdje ne puštam.Jesi čula, nigdje.A sada idemo, moraš nekoga upoznati."
Odmaknuo se od mene te otvorio vrata i smjestio me u svoj džip.Tokom cijele vožnje sam pokušavala saznati gdje idemo i koga moram upoznati.Nakon petnaestominutne vožnje ispunjene mojom pričom i njegovom mrtvom tišinom.MISLIM STVARNO KAKO MOŽE DA ŠUTI PETNAEST MINUTAAA?!?!Nema veze, izdržala sam nekako.
Zaustiavili smo se ispred ogromne vile.Bila je preljepa.Prija sam bila u njegovom stanu ali nikada u kući.Ili je možda prije nije imao.Ne znam.
YOU ARE READING
Voliš ti mene
RomanceŠta se desi kada se susretnu tonado i vulkan?Kada se mržnja pretvori u ljubavi i nađe se sreća u nesreći?Kakav je put pred Teom? Vaša E.