Untitled Part 6

70 3 2
                                    

Uzela sam pismo drhtavim rukama i otvorila ga.U meni se mjenjalo hiljade emocija.Nisam znala šta da mislim i šta me čeka kada otvorim ovo pismo.Da li ću da dobijem još jedno svijetlo u svom mizernom životu ili ću da izgubim sve što imam?Svi misle da bogataši uživaju u životu,ali nije tako.Mene svi doživljavaju kao lutku sa kojom će da se slikaju.Roditelji imaju jako visoka očekivanja i ja uvijek pokušavam da se borim da ih ostvarim.

U svom životu imala sam mnogo prijatelja, i lažnih i pravih.Oni su prtstavljali jedno svjetlo u mom životu.Tih svijetala je bilo mnogo,a ostala su samo neka.Ostala su samo prava,iskrena,jaka i neraskidiva prijateljstva, svjetla,koja gore ponosno,prkosno i zauvijek.

U životu sam imala i porodicu.Veliku,lijepu,prijateljsku.Onu su predstavljali jedno svijetlo.Kada su polako svako od njih počeo da žudi za novcem,slavom i ostalim stvarima koje mame ljude i ta svijetla su se počela gasiti.I od njih su ostala samo pojedina kao što su mama,tata,brat i još neki.

Posebno svijetlo koje je počelo da gori još jako davno je Nikolasovo svijetlo.Ono ima posebnu jačoinu,boju,osjećaje koje budi i najviše ljubav.Ljubav koja se povećava svaki put kada ga vidim i kada čujem njegov baršunasti glas.

Ne znam šta ću da saznam iz ovog pisma i šta će da se promjeni u mom životu.Ali znam da će biti veliko.Konačno,nakon sto godina,skupljam dovoljno hrabrosti i otvaram pismo.

Draga Teodora,

Nikolas  ti sigurno nije rekao moje ime, pa mi je dužnost predstaviti se.Zovem se Izabela.Pa ako sada već čitaš moje pismo,zvala sam se Izabela.Nik ti je sigurno ispričao moju priču osim jednog malog dijela koji ni on ne zna.Emma je nastala tako što sam bila prisiljena.Nikada mu to nisam rekla jer sam se bojala da će uraditi nešto što bi kasnije požalio.Dakle Emma nije njegova kći,on je samo njen staratelj.Kada smo to razjasnile.Idemo na važnije stvari.

One noći kada sam upoznala Nikolasa bila je užasna, za njega više nego za mene.Bio je jako tužan, čitavu noć u svojim mislima.Tada nisam znala šta je to što ga grize i izjeda, ali znala sam da je to nešto jako veliko.Nakon te noći nisam ga viđala dva mjeseca, dok nisam odučila da ga potražim.Raspitala sam se među osobljem kako je i gdje da ga nađem.Mnogi su ga tračali i govorili da si ga ti uništila.Nisam im vjerovala te sam otišla da ga potražim.Nakon duge potrage našla sam ga u njegovoj kancelariji, kako spava na fotelji.Oko njega su se nalazile razne prazne boce alkohola.Pokušala sam nježno da ga probudim, ali kada to nije uspijelo polila sam ga vodom.Jedva je došao sebi.Izderala sam se na njega.To ga je potaklo da se slomi.Počeo je plakati i rekao mi je sve.Iskreno sam se bojala za njegovo zdravlje.Pokušala sam ga odgovoriti od alkohola i opijanja,ali nije uspjelo.Jedne noći,napio se i došao u kuću.Bila sam budna.Sjeo je do mene i počeo da priča."Nemam za šta da živim""Svi su me napustili.""Ona me napustila." Meni  je tu prekipilo.Sljedeći dan,dok je on spavao, uzela sam njegov mobitel i nazvala sam Noru(vjerovatno znaš ko je ona).Zvala je njegove roditelje.Nakon nekoliko dana bio je kao nov.

Kada je saznao da imam leukemiju,slomio se.U meni je našao prijatelja koji ga podržava i razumije,a ja u njemu brata kojeg nikada nisam imala.Zato sam mu ostavila Emmu.Ali ostavila sam je i tebi.Ti si joj mama.I ako te Nik ikad povrijedi u koverti koju će da ti da  Alina.Samo potpiši papire i idi od njega, ali povedi i Emmu.U toj koverti su i pisma za Emmu za svakih pet godina.Znam da sam već dosadna,ali samo još nešto.Poklanjam ti Emmicu, čuvaj mi je.I znaj da te Nikolas voli.Volim te i ja jer znam da si dobra osoba iako te nisam upoznala.

                                                        Čuvaj mi njih,a i sebe

Voli vas Izabela.

Zašto je ovo teško?

Zašto osjećam bol dok ovo čitam?

Šta sad da radim?

____________________________________________________

Evo jedan kraći nastavak.Nadam se da vam se svidjeo.Malo sam u gužvi pa ne znam kada ce sljedeći nastavak.Uživajte

Vaša E.





You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 11, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Voliš ti meneWhere stories live. Discover now