Naken

9.7K 125 6
                                    

Part 1

Sola skinte sterkt gjennom vinduet. Jeg måtte knipe igjen øynene for å ikke bli blendet. Jeg sukket.... Jeg reiste meg sakte opp av sengen. ÅÅÅ det var så vanskelig å stå opp om morgenen.. Det føltes ut som noen kastet en murstein i ansiktet mitt.

Klokken var 11, jeg var slapp og svimmel etter i går. Vi hadde hatt skolefest, og siden vi gikk i 9. Klasse så fikk vi være der til klokken ett på natta.

Da jeg endelig hadde klart å reise meg opp, kastet jeg beina utenfor sengekanten og reiste meg...

Oii! Det var jo iskaldt på gulvet. Jeg spratt opp i senga igjen og kjente huden mot den varme dyna. Jeg kledde på meg klærene i senga.

Da jeg var på vei ned trappa til kjøkkenet, så jeg at mamma og pappa allerede hadde dratt. Det lå en lapp der. Jeg tok den opp og leste den. Det sto:

MAMMA: "Jeg og pappa kommer sent hjem i kveld". Jeg tenkte ikke noe over det, så jeg fortsatte med å gå inn på kjøkkenet.

Det lå mat og brødskiver strødd utover bordet. En av stolene var veltet... Det lå til og med noen blodflekker på bordet og gulvet. Det var sikkert mamma. Hun pleide å blø neseblod ganske ofte.

Jeg tok opp stolen som lå på gulvet og satte meg på den. Jeg spiste ei brødskive med leverpostei. Jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg spiste leverpostei på brødskiva, for jeg var egentlig ikke så veldig glad i det. Det så så ekkelt ut.

Etter jeg hadde spist og pusset tenner gikk jeg ut og låste døra.

Da bar det rett til skolen.

Da jeg gikk, tenkte jeg: "Dette kommer til å bli en super dag."

Jeg husket nesten ingen ting fra festen som hadde vært i går.

PLING! Lucas fra klassen hadde sendt meg en melding. Den kjekkeste gutten i klassen...

Jeg fisket opp mobilen fra lommen og låste den opp for å skjekke hva han hadde skrevet til meg.

Det var et bilde.. av meg...

Det var et bilde av meg NAKEN Utenfor skolen. Han hadde også skrevet ved bildet. Det sto: "LOL, d var kanskje ikke så lurt av deg å drikke den sixpacken i går Sara XD".

PLING! PLING! PLING! PLING!

Det var fire til fra klassen min som hadde delt bildet på Facebook

Jeg viste ikke hva jeg skulle gjøre, om jeg skulle gråte eller besvime. Jeg klarte nesten ikke å holde meg på beina. Hva ville mamma si, eller værre hva ville pappa si.

Det ble svart...

NakenWhere stories live. Discover now