Part 8
Jeg så ned på den. Kisten var brun og hadde noen slags tegn på oversiden. Jeg viste ikke hva de betydde. "Skal vi åpne den?" spurte Michael. Han strakte seg ned og tok den brune kisten opp. Han satte nøkkelen inn i nøkkelhullet og vre om. Den var litt vrien, men han fikk det til. "klikk" Den var nå open.
Michael åpnet lokket på kisten sakte... Der lå en rød bok som så ut som den hadde vært brukt i over 100 år. Det var noen slags merkelige tegn på den røde boken også. "Skal du ikke åpne den?" Spurte jeg. "Klart det!" Han strøk hånden over boken og åpnet den.
Det sto:
Hvis dere leser denne boken er vi mest sannsynligvis døde. Jeg Veronika(mor til Sara) og Odin(far til Sara) har vært på utkikk etter en mann sammen med Karsten(far til Michael) og Rosie(mor til Michael).
Vi vil at dere skal lese denne røde boken for å finne ut alt mulig om denne mannen og DREPE ham.
Da dere var mindre var dere alltid sammen, det var fordi dere ble trent opp til å klare dere sammen, for å sloss sammen. Dere trente sammen dere spiste sammen og dere sov sammen. Dere kjenner hverandre godt. Ikke tenk på oss.. Tenk på dere selv og hvordan dere skal få slaktet denne mannen.
Hilsen mor og far.
Ps: Denne mannen kan skifte ansikt.
Jeg og michael så på hverandre. Jeg viste ikke hva jeg skulle si...
Jeg klemte Michael. "Er det virkelig sant? At mor og far er døde? At de virkelig er drept av den jævla dritten?!" Ropte jeg kvalt av gråten i halsen. " Jeg... Jeg vet ikke Sara... Men hvis denne tingen virkelig drepte foreldrene våre... synes jeg at vi skal drepe den."
Jeg nikket, jeg var virkelig enig med at jeg skulle drepe noen. "Men hva var det med Marcus, hvorfor drepte denne mannen ham?" Michael så på meg, uten at han sa noe skjønte jeg at jeg hadde spurt et dumt spørsmål... Hvordan kunne han vite det? Han visste vel ikke noe mer enn meg.
Det bare glapp ut... "Kyss meg!" Sa jeg. Jeg vet ikke hvorfor jeg sa det men det bare kom. Midt oppe i alt dette. Det var det jeg trengte... "Gjør det. Vær så snill." Michael gikk sakte botover gulvet. Det knirket i de lyse treplankene da han bevegde seg bortover. Han strakte fram hånden og strøk meg over kinnet. Han betraktet meg fra topp til tå. Han la den andre armen rundt nakken min og strakte seg fremover. Det var som alt gikk i saktefilm. Alle lyder ble utelukket og det var bare meg og han. Han la hode på skakke og berørte leppene mine med hans lepper. De var varme og myke. Mine var kalde. Hendene hans gled nedover og han tok på lårene mine, løftet meg opp og bar meg bortover opp trappen og inn på soverommet. Han lukket døren med foten og bar meg bort til sengen.
Han la meg varsomt ned mens han tok av seg buksen og sokkene. Han kysset meg på halsen, mykt. Jeg kledde av meg, sakte men sikkert. Jeg sto naken forran han. Han kom bortover og strøk hånden sin gjennom håret mitt.
YOU ARE READING
Naken
Teen FictionSara våkner opp etter fest, hun kommer ned og finner en lapp der det står: MAMMA: "jeg og pappa kommer sent hjem i kveld". Sara tror alt er ok og går videre, men pluttselig får hun en ekkel melding fra Lukas den kjekkeste gutten i klassen.