Mam trezit cu dureri de cap...Eram nervoasa si nu stiam ce era cu mine....
Eram imbracata intrun maiou fara sutien....Si o pereche de sorti sportivi scuriti de tot...
Acesta este shikul meu cind dorm...Mai pe scurt Pijamaua mea.
Cobor scarile si merg la bucatarie...
Dintro data aud cum bizie telefonul...
Anonim:Deschide televizorul..Speriata am aprins televizorul...
"Un club din suburbia orasului Lost Angeles a luat foc asta noapte...Nimeni nu a vut de suferit ...Doar barmenul are citeva arsuri usoare.."Nu nu nu....Nu poate fi posibil !!!
-Oare acel bilet are ceva comun cu asta?Spun eu in voce tare.
Aud niste zgomote ma intorc iar pe masa mai era un Bilet pe care scria "Da"
-Cine esti? Si ce cauti in casa mea?
-Eu ar trebui sa ma intreb ce cauti tu aici....!?Spuse El....Ii recunosc vocea chiar si dintr-o mie...Era El..
Era Andrew.
-Esti un nemernic Andrew....
-Hei ,pisi de unde atiti ura?Spune el calm...Doar ti-a placut vacanta noastra nu?
-In primul rind nu sunt pisi...spun nervoasa
In al doilea rind....
-Calm ,Calm?!
-Cum poti sa fii calma cind stii ca linga tine sta o persoana care tocmai te-a vindut?
-Poti...daca e nevoie..Stii aratai grozav cind esti drgogata...
-Am fost drogata?
-Draga...Inca de cite ori...Cel mai mult mia placut cind eu am facut dragoste cu tine in timp ce tu erai in lumea drogurilor...
-Nu...E imposibil...
-Ba da iubi...Ba da..
-Esti un , un ,un...
Iar civintele pur si simplu au disparut..-Doar nu a fost asa de rau...In plus as fi onorat ca sa repetam acea noapte nebuna...Spune si zimbeste viclean...
-Credeam ca ma iubesti si te iubesc...Dar teai dovedit a fi o simpla umbra urita care se ascundea sub o masca ...
-Deci ce zici?!
-Mai dute...Si el sari peste mine incepe sa ma dezbrace iar eu iau o cana de pe masa si il lovescputernic in cap...Eram toata numai in singe si lacrimi...Eram speriata dea culmea.
Am facut repede un dus...Am imbracat niste haine sportive si am incaltat adidasii...Am iesit repede pe usa lasind totul balta..Merg in padure ...Si incep a alerga cit de tare puteam...Lacrimile parca zburau de pe fata mea...
Brusc ma impiedic de o radacina da copac si cad jos...Totul era in ceata ...Si incetul cu incetul nu mai vedeam nimic.Ma trezesc acasa la Tina..
-Ce caut eu aici.?
-Padurarul tea gasit in padure...Daca nu te gasea..Poti sa consideri ca erai acum moarta..
-Iti multumesc....Dar trebuie sa...
-Nicaieri,Nu vei merge nicaieri..
-Dar ma simt mai bine serios...
-Esti sigura ?
-Da ...iti multumesc.Eu plec ...Speriata intru in casa...Dar spre uimirea mea casa era curata si pustie...Prea pustie.
Merg acolo unde lam lovit pe Andrew...Dar nu era nimic...Nu mai era acoli...In schinb pe podea era un alt biletel...
"Ai scapat de data aceasta...
Dar nu vei scapa data viitoare..
Iti promit"
CITEȘTI
Iubire Fara Legi
RomanceHei aceasta este o poveste despre o fata pe nume Jane care nu are prea mulți prieteni sau genul ala de fete care isi irosesc timpul pe molluri.Dar uite ca intr-o zi pe neasteptate viața ei se schimba complet ...Si sper sa va placa ....◀⏪◼⏩▶