Dupa acea noapte am ramas deadreptul socata...
Fie ...Cea fost a ramas in trecut..Am facut rutina de dimineata...Si am mers la Tina...
Am inceput sa discutam despre tot ce ne venea in cap.
Dintr-o data mam blocat in imaginatia mea..Si am spus in voce tare:Jane: Cea fost asta?
Tina: Ce a fost ce?Jane: In acea seara...Dupa club...
Tina: Nimic ciudat fato.!? Un tip care te-a urmarit cu masina ,care nea urmarit pina acolo, care a riscat sa facem accident , apoi a coborit din masina....Ai coborit si tu, apoi te-a imbratisat.Iar eu ,fraiera in loc sa cobor sa-i dau numarul tau de telefon am stat in masina sperid ca ceva se va intimpla....Dar tu ai ramas ca o statuie si el a plecat!,A spus Tina facind cu mina , niste gesturi teatrale...
Jane:Dar nu mia cerut numarul de telefon....
Tina: Atunci de ce ne-a urmarit?Doar ca sa te stringa in brate!?Ce tare!
Jane: Ce ciudat,nu?Eram pe valul meu...Avea o impresie ca eram drogata...Am stat doar citeva saptamini cu el dar lam atasat pe Matei la sufletul meu...Dar o fost deajuns o singura zi ca sal uit si sa il cred drept un strain...Ziua in care mam reintors....
Tina: Dar unde o fi ramas Robert ala?Mama ce animal!
Tina vorbea intr-una,dar eu nu reuseam sa o ascult gindul meu era la Carl...
Jane: Sper sa ma sune astazi prietenul imaginar,am spus ingindurata..
Tina: Bine ca lasi sa-ti scape barbatii adevarati si sa pierzi timpul cu prietenii imaginari!Esti culmea,pe cuvint!Jane: Mie imi face bine relatia asta,asa ciudata cum e ea...
Prietenul imaginar este aproape ca o persoana necunoscuta....Care ma suna aproape in fiecare zi.
Cu toate ca exista eu lam numit ''imaginar''. Prin faptul ca nu stiam nimic despre el,nici nume nici barbat -femeie...Dar totusi trebuia sal numesc cumva.Totul a inceput citeva luni in urma ...Cind ma sunat pe telefonul fix de acasa,insa fara sa vorbeasca .La inceput am crezut ca e o greseala ...Apoi am crezut ca cineva o face intentionat ...Ca sa am scoata din sarite...Dar aceasta persoana ma suna zilnic si nu spunea nimic ,doar asculta.In zadar incercam sa aflu cine era si de ce ma suna, doar tacea....
Intr-o seara ma prins intr-un moment prost ...In care aveam nevoie sa imi descarc sufletul cuiva...Si totusi daca aceasta persoana doar tace am inceput sai povestesc tot...Iam povestit aproape 2 ore tot ce aveam pe suflet, trecind de la o ideie la alta,ca o nebuna veritabila...Asa am inceput sa vorbesc cu o persoana necunoscuta, caruia ii spuneam ce gindeam , ce film priveam, ce citeam, ce asculta...Insa fara ii a acuzi vocea.
Imi imaginam ca initial ma sunase din greseala ,ca poate era un om singuratic sau ca era mut...
Chiar daca mi se pareau acele conversatii telefonice - care erau defapt ., monoloage...Imi faceau bine
Intr-o seaa am insistat sa aflu cite ceva despre aceasta persoana misterioasa ...Iam spus sa raspunda cu o bataie in receptor pentru "nu" si cu doua batai pentru "da" ...
Aflasem doar ca nu ma cunoaste personal,dar nu a vrut sami spuma daca e barbat sau femeie ,virsta sau orasul..
Atunci iam cerut sami spuna o fraza orice,dar nu a vrut...Atunci iam propus sa ma ajute sa scriu o fraza pe care vrea sa mio transmita...
Eu spuneam literele alfabetului pina cind auzeam o bataie in receptor, ca sa notez litera pe care dorea sa o scriu...Am scria literele pe o fituica...
Dupa citeva minute am deslusit fraza:
"Am nevoie de tine. Esti speciala."Simteam ca e o persoana buna..
Cind am vazut ca nu pot scoate nici un sunet .Am renuntat sa fac presiuni si am acceptat acea prietenie ciudata...Am ajuns acasa era deja tirziu, am facut un dus in graba stiind ca trebuie sa ma sune prietenul imaginar....Care de cele mai multe ori ma suna in toiul noptii,stiind ca aveam obiceiul sa nu adorm ...
Dar nu ma sunat si intr-un tirziu am adormit...Dormeam adinc cind am auzit telefonul fix sunind si am raspuns imediat,convinsa ca era prietenul imaginar...
Jane: Era si cazul sa ma suni, am spus cascind.
@#$ : Buna Jane. Team trezit?
CITEȘTI
Iubire Fara Legi
RomansaHei aceasta este o poveste despre o fata pe nume Jane care nu are prea mulți prieteni sau genul ala de fete care isi irosesc timpul pe molluri.Dar uite ca intr-o zi pe neasteptate viața ei se schimba complet ...Si sper sa va placa ....◀⏪◼⏩▶