O noua zi ....O noua aventura...Insfirsit lam convins pe Matei sa ma lase sa merg acasa doar pentru citeva zile...
Cind am ajuns Un fior rece a trecut prin fata mea....
Casa era pustie.
Merg la vecini...
-Buna ziua Doamna Sherwood..
-Tu trebuie sa fii Jane?
-Da.Dar...
-Unde este mama ta nu?
Dau afirmativ din cap
-Treci...Multe sau intimplat pina cind ai lipsit..Neam asezat la o masa iar Doamna Sherwood ma servi cu ceai de musetel.
-Deci doamna Sherwood ce sa intimplat?
-Spunemi doar Olivia.
Situatia e destul de dificila....Mamei tale iau degnosticat Leucemie....Starea era destul de grea..-Era? Si incep a plinge...Lacrima cu Lacrima
-Imi pare foarte rau....Simteam cum totul se pierde in iintuneric...Nu mai vad si nu ai aud nimic...Ni stiu ce se mai intimpla...
-Uite ma rugat sati transmit asta...Si imi dadu o cutie mica o scrisoare si cheile de la casa...
-Va multumesc...m
Si ma ridic alene si parasesc incaperea..Ajung acasa merg la dus...
Apa fierbinte curgea peste mine amestecinduse cu lacrimile mele de crocodil....Imi infasor corpul intr-un prosop si merg in camera mamei...Am luat cersaful negru de pe oglinda si incep a plinge.
Ma pun pe pat si imi aduc aminte acele momente fericite petrecute...Acele momente cind eram minca si imi era frica de monstrii de sub patul meu...Iar mama ma lua la ea in camera...In fiecare seara ma saruta si imi spunea cite o poveste...Acum au ramas doar amintiri..
Deschid cutia iar acolo un colier de aur ...Deschid cu placere si scrisoarea...
"Draga Jane...Daca citesti aceasta scrisoare inseamna ca eu nu mai sunt printre cei vii....
Acel colier vreau ca mereu sa il tii la pieptul tau..E un colier care mi la daruit tatal tau cind inca eram impreuna...Stiu ca niciodata nu tiam povestit despre el dar cred ca acum a venit momentul....
Numele lui este Nick am fost mereu impreuna la bine si la greu...Dar cind a aflat ca sunt insarcinata ma parasit...Insa mia daruit acest colier si a spus "Odata si odata ii vei spune despre mine ..Daca va fi fata te rog sai dai acest colier ...Daca baiat sa il vinda si sa isi cumpere altul..." Asa sa incheiat discutia noastra .Si mai mult nu neam mai vazit..Cel putin asa tin minte...Draga mea Ai grija de tine sa stii ca eu mereu te voi iubi si mereu voi fi in inima ta...
Cu drag,
MAMA"
Mereu voi avea in minte aceste cuvinte dulci spusd din suflet.
Brusc...Aud cum asa de la intrare se loveste de perete ....Aud pasi...Pe sub usa din camera mamei vad o umbra...Imi era frica...Minierul incepe sa se miste usa se deschide dar acolo....Sper ca vam lasat un pic in suspans..
Va multumesc tuturor celor care imi citesc cartea.Pentru rezultatele care leam acumulat pina acuma .Va multumesc chiar si pentru 50 de voturi care sint...Va multumesc pentru tot...Va iubesc si v-am pupat...😘❤
CITEȘTI
Iubire Fara Legi
Любовные романыHei aceasta este o poveste despre o fata pe nume Jane care nu are prea mulți prieteni sau genul ala de fete care isi irosesc timpul pe molluri.Dar uite ca intr-o zi pe neasteptate viața ei se schimba complet ...Si sper sa va placa ....◀⏪◼⏩▶