19-Cite mai multe despre el

32 0 2
                                    

Matei: Buna, Jane.Team trezit?Sunt Matei...

Am sarit ca arsa ,am apris veioza si ma uit la ceas.Era trecut de ora 4 dimineata.

Jane:  Cum de ai aflat numarul meu? Am intrebat mirata.

Matei: Mau ajutat niste bancnote verzi ,mia spus el rizind.

Jane: Deci cineva ma vindut.Dar nu a fost o afacere prea buna.

Matei: Eu cred ca e cea mai buna afacere care am facuto in ultima vreme.

Jane: Nai somn?

Matei: Scuze.E o ora nepotrivita, dar nu am putut astepta .Te pot suna miine ?Adica azi?

Jane: Pai daca tot ai dat banii,suna-ma , ca sa nu plingi dupa ei.

Matei: Somn usor Jane!

Jane: Somn usor si tie...

Matei: Eu nu voi dormi, pentru ca mie frica ca daca inchid ochii , te pierd.Adica pierd imaginea privirii tale.

Jane: Hai ca nu stai chiar atit de rau la texte.Vad ca le ai...

Matei: Nu sunt texte...E realitatea.

Jane: Culcate.O sa-ti dau alta privire .Ok?

Matei: Promiti?

Jane: Da, am spus rizind , iar el cu siguranta a simtit asta.

Matei: Abia astept.

Matei ma sunat de citeva ori in ziua aceia.Am vorbit ore in sir despre noi , despre viata , despre oameni dragi noua.
Amindoi eram curiosi sa aflam cite mai multe despre celalalt si sa ne cunoastem mai bine.
Eu aflasem ca a fost casatorit..Cu  Bianca ...Da insasi Bianca despre care mia povestit...Cu care nu numai avea plan sa se casa toreaca...Ci chiar sa casatorit...Mai pe scur o alta "Viata" nu despre cea care mia  povestit ci Alta...Are si o fetita pe care o crestea el...Nu voia sami povesteasca despre fosta sotie , dar mia dat de inteles ca e femeie buna si ca mariajul lor fortat de imprejurari a fost un esec. El locuia in   Santa Monica impreuna cu Robert si cu Oli ,o doamna in virsta care la crescut decind era mic fiind menajera familiei inca decind sa nascut.
Cind lam intrebat de ce sa casatorit cu o femeie care nu o iubea el mia raspuns ca familia la obligat...Sotia lui fiind fica unei familii prietene si ca a ramas insarcinata accidental.
Dupa moartea tatalui sau care era foartea sever si tinea la imaginea si onarea familiei ,Matei a divortat.
Fetita ramasese cu el, pentru ca a vrut sai dea libertate fostei sotii pentru asi reface viata, iar el era convins ca o putea creste mai bine.

In zilele urmatoare ,Matei iarasi ma sunat de citeva ori pe zi si tot de atitea ori a insistat sa ne intilnim.
Voiam si nu voiam sa ma intilnesc cu el.
Imi era teama ca ma-s putea indragosti din nou de el,considerindul o iluzie, vazinduma pe mine total nepotrivita pentru el si negasindumi locul in lumea din care el facea parte..
Cu cit descopeream mai mult despre el cu atit il placeam mai mult.Ma atrageau la el calitatile pe care nu le intilneam la foarte multi barbati.Era intiligent , spiritual,cult si foarte cald.
Descopeream in el o sensibilitate a sufletului asemanatoare cu a mea .Si parea foarte romantic.
Nu imi vorbea ca alti barbati despre fotbal sau masini si cuceriri personale nici despre foste relatii ci despre viata familie visuri si idealuri nobile.
Felul in care vorbea despre fetita lui ma impresiona foarte mult.

Imi placea ca nu incerca sa flateze cu complimente si ca nu imi spunea neaparat ceea ce-mi placea sa aud.
La insistentele lui repetate de aproape de o luna de zile in care am vorbit la telefon foarte mult ,am acceptat sa ne intilnim...

Tina: Doar nu ai de gind sa te imbraci asa?

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 03, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Iubire Fara Legi Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum