Už dva týdny si hledáme nové bydlení.A mně furt začíná víc a víc mrzet že jsem to Herrymu řekla. Teď to ví už i Justin a vedení školy práv což Justinovi už to Mishel naznačovala ten mi tolik nevadí ale to vedení školy mně mrzí. Chtěla bych pomstvu ale kdybych Herryho zakousla tak by sme byli eště víc nápadnější ale chtěli by sme to všichni. No zatím se zaplať pánbu držíme řekla Katarin a v tom začala debata no nevím jestli se tomu může říkat debata ztrhla se tam řeč o tom podrazu a krve prolití Herryho , že jsme se nemněli domlouvat že to Herrymu řeknem , že jsme to nemohli vědět atd. V tom už byl večer a mněli jsme pocit že nás někdo sleduje byla to nebo nebyla pravda to mi nevíme pravděpodobně to byl ňákej upír z jiného klanu protože když jsme se otočili tak tam nikdo nebyl jedině upír může tak rychle utéct ale najednou Natali vykřikla nemoch to bejt vlkodlak máš pravdu odpověděli jsme všichni na jednou a začali sme se obávat.
Války mezi upíry a vlkodlaky jsou velmi krutéa vždycky se obávají obě strany sice se tam nezabíjí ale dost strašně se zraňuje.
Znovu se ohlédly protože néco zapraskalo ve křoví znovu tam nikdo nebyl bylo to divné. Rozběhli jsme se každá na jinou světovou stranu aby sme se porozhlídli po okolí jestli tam fakt nikdo neni. Za pár minut sme se srazili na jednom místě a zjistili jsme že sme v tom lese který je jeden z mnoha má tvar kruhu , o něm vypráví legenda jestli upír nebo člověk vstoupí do tohoto lesa budou muset bojovat s vlkodlaky ty se tam hned oběví, takže člověk nemá šanci na přežití dodala Mishel ano odpověděla Grace která tu legendu znala, a najednou někdo vystoupil zpozad stromu Natali se ohlédla a přímo zařvala cože Justine to tys nás sledoval a teď ses začal obávat o svůj život uhodla jsem? ptala se ho Natali. Jo to ano je to pravdivá legenda? ano ,to bych asi rychle odešel, to už ti nepomúže, ale než příde tvoje chvíle řekni nám co si chtěl žes nás sledoval Justin odpoví: no já jsem chtěl vědět jestli jste nás fakt vodili zanost a ste krvelačné zrůdy. A už bylo slyšet vití vlků Justin se začal bát až z toho ondlel a to byla jeho šance na přežití, už bylo po drsném boji když se probudil první co slyšel byl příkaz od Grace mněl bys nám býi vděčný postavil se a řekl jo to jo jsem, jste mně zachránili dík a teď už běž než tě ucítí zase vlci jo jdu řekl ale eště mám otázku na Grace ano poslouchám řekla, Herry ti asi fakt zlomil srdce ? jo dost mně to naštvalo a už o něm nechci slyšet.Tak dík a čau jo a prosimtě už zanáma nechoď.
věnované role :Míše Doležalů- Mishel
Kačce Jordáků- Katarin
Natce Potůčků- Natali
A mně- Grace