O dvaměsícepozději
Konečně první relikvie, přišel mi poštou nějaký starý podivný dopis.Píše se vněm že nemám poslouchat ty hlasy ,,hmm to je divný ten dopis je minimálně 3000 let starý jakoby to někdo předpověděl" co si to mumláš slyšela jsem, kdo to tu na mně mluví už tam zase nikdo nebyl zase ty hlasy.Ale najednou mi proletěla myšlenka hlavoukdyž je teda nemám poslouchat tak na našem bejvalé tajném mistě se fakt něco děje, ale kdy zase budu mít příležitost tam jít tak aby mně neviděli ani neslyšeli lidi. ,,Ach jo proč holky mněla jsem tam být já a ne oni vždyt´ já jsem to vlastně zavinila řekla jsem to Herrymu a on to vynesl dál i když jsem mu jasně řekla že to nikomu nemá říkat kdyby tady byl tak bych ho pořádně profackovala sice by to nic nezachránilo ale dostal l by co pro to ale on vlastně už dostal co pro to umřel ale nebyla jsem to já kdo ho usmrtil to mi vadí". Ale já furt nestrácím naději že holky najdu protože jsem ted dostala nápovědu ale zase musím čekat kdy jí budu moct použít říkala jsem si v duchu a přitom jsem se na sebe zlobila ale děsně...
V noci jsem pocítila studený vánek jenž jsem se kuli němu probudila. Divila jsem se dco to bylo le nic nebo snad nikdo tam nebyl tak jsem zase usla ale zachvíli zase ten vánek a to už jsem byla naštvaná že mně furt něco budí tak jsem se zvedla ale zase jsem nic neviděla ani nenašla.co to bylo?
Ráno mně zase probudil ten divný vzduch ale okno bylo zavřené hmmm řekla jsem si to budu muset vyskoumat protože se to opakovalo už šest nocí a pokaždé ve stajnou dobu. Odhrnula jsem závěsy a tam byl nějaký kamen který jsem ještě nikdy neviděla tak jsem ho zvedla aušklíbla jsem se protože sem nevěděla o co tu vlastně jde.Otočila jsem ho a na druhé straně byla jakásy mapa a já jsem pochopila že to vede na to naše bejvalé tajné místo, náhle jsem zase pocítila ten vánek a porozumněla jsem konečně tomu:oni po mně chcou abych tam přišla ale kam to vím to jsem si v hlavě odpověděla ale začala jsem si kláct další otázky kdo to chce? co po mně chce? a vlastně co se stane když tam přídu a hlavně jestli to holkám vůbec pomůže?to já vlastně vůbec nevím.
bojím se tam jít ale už to namůžu odkládat pro holky vše
Vlastně za to můžu já tak nemám co řešit tohle mi říkaly moje podivné sny . aaaaaaaaaaach jo
řvala jsem ze spaní
ty podivné sny mně dohání k šílenství ...nemůžu se jich zbavit
Druhý den ráno mi došlo že hledat holky je zbytečné když jsem za ty dlouhé měsíce přišla jen na jednu stopu a ta mi ještě ke všemu přišla poštou takže budu čekat jen a jen na další stopu která se takhle nějak objeví. Když už jsem druhý den nehledala ten divný vzduch se přestal oběvovat hmmm bylo mi to divné, že by to s nim mělo něco společného? Ale nakonec sem se rozhodla že tam půjdu když jsem byla pořád jen doma to mně taky dohánělo k šílenství už jsem fakt nevěděla co dělat tak jsem tam šla. Odkryla jsem závěs který vyšel u okna byl starý hnusný a mokrý to mi vsak nevadilo a tam nic nebylo jeho zchnilí roh zdi který se loupal.Bylo to ošklivé a prolezlé červama a termitama a znovu ten vánek a já poznala že ten jemný větřík mi ukazuje směr cesty světovou stranu.