Hislerimizde Hissizleştirdiklerimiz

77 6 0
                                    

Bir kadını çiçek gibi sevin,ona hayranlıkla bakın.Her gün susuz bırakmadığınız gibi bir kadını da ilgisiz bırakmayın.Çiçek susuz büyüyemezse,kadında ilgisiz sevemez.Eğer siz ilgi gösterirseniz kadın karşılık verir size çiçek bahçeleri sunar.Kadınlar hep böyle değiller midir?Ufacık sevgiler kalplerinde büyük boşluklar bırakmaz mı?Hassastır bir kadın,incinir,kırılır ama hiç bir şey yaşanmamış gibi yapmasınıda çok iyi bilir.İşte böyle kadınları sevin,sevin ama onları kırmayın.Çiçek alın mesela yada bir çikolata...Kadınlar ufak şeylerle mutlu olmasını bilen canlılardır.Bir şarkı nakaratında içi cız eden kadınları sevin onları kollayın ve asla mutsuzlukla sınamayın.Çünkü kadınlar hep böyle şeylerden korkarlar,sevdiği insanı kaybetmekten,sevdiği insanın onu sevmemesinden...Bu kadar kötü olmayın, alcağınız ufacık bişey onun yüzündeki tebessümden daha pahalı olabilir mi? Ve kadınlar bu kadar yüksek şeylerle değil yol kenarında saçına taktığınız çiçekle bile mutlu olurlar.Yeter ki onlara sevdiğinizi hissettirin onların sizin için yapamayacağı hiç bir şey yoktur.Seven bir kadın bir deliyle eş değerdir. Onlar kadar korkusuz ,cesaretli ve ufacık gülümsemenizle mutlu olucak kadar deli.Bir kadını güzelliği için sevmeyin yada onun sadece güzelliğini sevmeyin.Bir sahil kenarında sizinle oturup simit yiyen bi kadını sevin,gökyüzüne baktığınızda aynı hayalleri kuracağınız bi kadını sevin.Ona nezaket gösterin,onu şımartın.Emin olun ki o sizi bir sevgiden çok daha fazlası ile ödüllendirecektir.Kısacası sevmeyi bilen insanları sevin.
***
Halâ neden o diye sordunuz mu kendinize,sizi ufacık şeylere değişicek bir insan için niye bu hasret? Çünkü kimse onun kadar acıtmadı değil mi kimse onun kadar yüreğinizi okşamadı.
Acıttığı halde sevdiniz dimi? Koparıp atamadınız çünkü kitabınızın arasında kalan kurumuş çiçek bile size onu hatırlattı ya da bi araba plakasında baş harflerinizi yan yana görmek.Ama bunlar bir zaman sonra geçer mi derseniz..Elbette geçer.Sezen Aksu'nun da dediği gibi "hiçbir acı sonsuza dek sürmez" bir zaman sonra sönmüş dağlar gibi öfkeniz nefretiniz yatışır ve artık ona karşı hiçbişey hissetmemeye başlarsınız.Evet başarmışsınızdır çünkü unutmak hayatta alınabilecek en güzel intikamların başında gelir.Peki ya gerçekten ne zaman unutursunuz? Başka birini seçtiğinde mi ? Hayır,5 çocuklu şekilde sana geri dönse kabul edecek kadar seversen başka birini sevmesi sadece hayatın sana oynadığı küçük bir oyun veya ufak bir kazıktır.Çünkü o da bilir ki,kimse onu senin kadar sevemez.İnsan yaralarını saran,bir daha yara açmayanın biriyle karşılaştığı zaman unutur.Çünkü O artık kendiyle eş değerdir.Yaralarını saran kişi yara açarsa ne olur kadın ölür,romanda burda son bulur.Ben inanıyorum ki bir gün herkes aradığı bu insanı bulucak.
Peki,siz hiç hayallerinizden sınıfta kaldınız mı?

KAMELYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin