Erkekler konuştuğu kadar adam,kadınlarda anlattıkları kadar iyiler midir?
Tabiiki hayır ama biz onların bir çift laflarına inanıcak kadar seven , soyu tükenmekte olan , eser miktarda bulanan canlılarız. Peki, hangimiz güvendiği yerden kırılmadı? Bunun cevabı basit. Hepimiz kırıldık. Bazen ölmek zordu ama yaşamaktansa kolay . Duşta hıçkıra hıçkıra ağladığımda büyüdüğümü ve hayatla tanıştığımı fark ettim. Gece yorganın altında gözyaşlarımla beraber uyumaya çalışırken onun aklının ucundan geçmeyişim acıtıyordu bu kalbimi. Seviyorum diyen insanlar gerçekten seviyor muydu? Bazen bu sorunun cevabının evet olduğunu düşünüyorum ama sorular evet dedikten sonra art arda sıralanıyor. Bu sorunun cevabı evetse, seven insanlar niye gidiyor yada giden insanlar gerçekten sevebiliyor mu? Bir insan sizden gidiyorsa onu bekleyen biri vardır. Eğer bir insan sizden gidiyorsa sizde bulamadığını onda bulduğunu sanmıştır ama sadece sanmıştır. Bırakın, sanmaya devam etsin. Çünkü elbet bir gün pişman olucaktır.
***
Özlemicek misiniz? Özlüceksiniz, kalbiniz ağrıyacak, burun direkleriniz sızlayacak , gözleriniz onu arıcak ama sadece arıcak. Nefes alamadığınız geceler, aklınıza düştüğünde tüm işleri bırakıp onları düşlediğiniz günler gelicek. Elinizden hiç bir şey gelmeyecek, gelse de bunu kendinize yakıştıramıcaksınız. Arayın derdim ki ,o telefon sonuna kadar çaldığında bile açılmadığına kadar. Bu yüzden hiçbir şey yapmayın sadece zamana bırakın . Güzel günler elbet gelicek . Deli gibi seven adamlarla mutlaka karşılaşacağız , işte onlar hayatımızın bir parçası olucak ve biz onlara kendimizden daha bağlı olucaz. Onların kıymetini bilin , çünkü sayıları gerçekten az . Bir gün gelicek ve biz öyle adamların yanında mutlu olucaz.
Güllere koşarken papatyaları ezme!
***
Sevmek nasıl bir şey biliyor musun , bilmezsin sen beni hiç sevmedin ki sadece güzel rol yaptın. Yüzündeki hatları ezberleyecek kadar sevmem, çayını içerken kaç şeker koyduğun, üstüne dökülmesin diye elimle müdahale etmem, hayal kurarken gözlerimi açıp kirpiklerini saymam ve sen bir şeyler anlatırken öylece durup seni izlemem sadece sevgi kelimesine mi girer? Ne pahasına olursa olsun vazgeçmeyişim ve en son kaybettiğim sen. Ben mi kaybettim yoksa sen mi? Bunun cevabını hala bilmiyorum . Ama sen beni hiç sevmediğin için beni seven birini bulmam kolay peki sen benim kadar seveni nerden bulacaksın?
Vazgeçmekle, sana koşmak arasında kararsız kalıyorum. Beni ya it ya da çek...
***
Sonunu göremediğim bir yolda ilerliyorum. Sokakları sana çıkmayan bir şehirde dört duvar arasında ve kafamda milyonlarca senle yaşamaya çalışıyorum. Çalışıyorum ama yapamıyorum çünkü yaşamak sadece nefes almak değil . Her geçen gün dilimde dolanan adın, sensizlik benim yoldaşım oluyor. Her aklıma geldiğinde canımı nasıl yaktığını hatırlıyorum ve ufak ufak nefretlerim başlıyor . O vakit beni mutlu edicek bir insanla karşılaşçağımı garantiliyorum. Çünkü bir insan nefret ediyorsa unutmaya da çalışıyordur ve ne demiş atalarımız; inanmak , başarmanın yarısıdır. Şimdi bana söyle, bir gün elbet unutur muyum?
Sen benim şarkımdın, herkesin dili dönmez!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAMELYA
Non-FictionAslında insanı en çok acıtan şey hayal kırıklıkları değil,yaşanması mümkünken yaşayamadığı mutluluklardır.. Ve sen hayallerin kadar güzelsindir. İşte hep hayallerinin gerçekleşmesi umuduyla yaşayan bir kadının kaleminden...