Kalpler Sizin Oyuncağınız Değil

22 2 0
                                    

   Gerçekten seven bir insana rastladınız mı? Sanırım, bunların sayısı oldukça az ve bunlar genelde insanların duygularını harcayan insanlara denk gelir. Biz genelde değer vermeye çalışırız ama onlar çiçek bile vermediği insandan çiçek bahçeleri beklerler ama bence sadece beklemekle yetinirler çünkü biz onlara saflığımızı o güzel sevgimizi hediye etmişiz. Şöyle geriye dönüp baktığınızda onun hiçbir şey yapmadığını ama sevdiğini düşünerek kendinizi avuttuğunuzun farkındayım. Bunlar böyle mi kalır, hayır tabiki olan her şeyin bir nedeni vardır. Allah kimseyi hayatımızdan sebepsiz çıkarmaz. Ve siz sizi üzen insanın gidişine bile gözyaşı dökersiniz. Çünkü sevmek bu , aşık olmak , bağlanmak bu. Bağlandığın insan o ipi kestiği zaman anlıyorsun bazen gerçekleri hayatı o zaman görüyorsun elinden bir şey gelmiyor sadece üzülüyorsun. Geri gelir diye umuyorsun evet belki gelir ama size şöyle söyleyim: Tekrar eskisi gibi olur mu? Belki inceldiği yerden kopması gereken bir iptir bu . Bakın hayatınızı bir kişi üzerine kurmayın hayatınızı yaşayın , sevin ama bir tiyatro oyuncusunu değil. Hayatınızda sizi seviyormuş rolü yapan kişilere yer vermeyin. Gerçekten sevenler hem hayatınızda hem kalbinizde dursun. Bakın böyle daha çok mutlu olucaksınız. Biliyorum, ne kadar anlatsam olmaz . Siz yine gel dese koşa koşa gideceksiniz belki aşkın en kötü yanı budur. Çünkü onunla aynı şarkıyı mırıldandınız, belki aynı gökyüzüne baktınız belki aynı hayaller birbirinizin aklından yan yana geçti . İnsanlar , insanları değil anıları özlerler. Her şey bitti diyelim sonra nolucağına değinirsek sonrası acı. Çünkü unutamıcaksınız çünkü hafızamız unutmak için değil hatırlamak için . Soğucaksınız , kalbinize bir yara bandı daha yapıştırcaksınız. Ve kanlar taşmaya başladığında hak vericeksiniz. Kalbinizin kaldırmadığını bir yara bandı nasıl kaldırıcak. Kısacası hep bir şekilde o acıyan canınızı örtmeye çalışıcaksınız. Bu bir süre böyle olucak sonra hayatın aslında ne kadar güzel olduğunu fark ediceksiniz. Artık yerli yersiz ağlama vakti geçmiş olucak. Sadece susmuş olucaksınız ve çaresiz olmayı bırakıp daha güçlü gözükeceksiniz. İşte siz güçlü oldukça o yıkılacak o üzülecek o pişman olucak . Sizin güzel sevginizi özlücek başka kalplerde.. Geri gelmez olur mu, gelicek . Ama sanırım onu bir daha hayatınıza almayarak en iyi intikamı almış olucaksınız. Hem hasret çekip hem de canını acıtmaya çalışıcaksınız. Ne demiş Sezen Aksu: Bir hasrettir,bir intikam ihanetten geri kalan...
Kalbin kaldıramadığını hangi satırlar kaldırır?

KAMELYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin