Kapitola IV.

147 6 0
                                    


..... Když jsem vyhlédla z okýnka, uvědomila jsem si, že jsem v háji. Před batmobilem se pomalu otevírala brána blázince. Auto zaparkovalo na dvoře a Batman vystoupil. Vyvedl Mr. J. ven, ale mě v batmobilu nechal. Venku byla neuvěřitelná,strašedelná bouřka. Pršelo tak silně, že to vypadalo jakoby mokré provázky z nebes tvořili tlustou záclonu. Foukal šíleně silný vítr, který beze srandy kýval batmobilem div se nepřevalil na střechu. Asi po dvaceti minutách se ze tmy vynořila Batmanova silueta. Otevřel dveře, chytil mě za rameno. Prudkým pohybem mě vyhodil z auta a přirazil ke zdi.
,, Ty stvůro cos mu udělal. " začala jsem řvát. Dal mi ruku před ústa.
,,Tiše! " zašeptal a dal ruku zase dolu.
,, Tak mluv " rozkázala jsem mu.
,,Udělal jsem to, co jsem musel. "
vzdychl.
,, Co ! Co si musel udělat !!! " Vyštěkla jsem na něj.
,, Ten přístroj v batcave mu vymazal paměť. Tedy určité části. Nepamatuje si dětství a období kdy byl s Harley. Neví, že byla někým jiným než doktorkou. Když jsi přišla do batcave měl jsem radost, hodně jsi mi to usnadnila. Musíš mi pomoct. Prosím hlídej ho, aby zase nesvedl Harley. "
,, Ty.... Ty prašivá kryso! Myslíš, že mě jen tak můžeš zatáhnout do tvýho špinavýho plánu !? "
,, Nemáš na vybranou. Buď mi pomůžeš nebo se rozluč s doupětem Black Jacku. " jakmile to dořekl vlepila jsem mu facku. Normálně bych to nedovolila, ale MOJE casino Černá perla mi brát nebude. Divně se na mě kouknul jako ,,Co si o sobě myslím " nebo nějak tak a zavedl mě dovnitř, kde mě předal nějakému dozorci. Už nebylo cesty zpět . Musela jsem mu s jeho plánem pomoct.......

Jokerovi paměti  Kde žijí příběhy. Začni objevovat