........Když Harley otevřela dveře cely usmála se. ,, Zdravím Jokere" zarazila se uprostřed věty. Překvapeně a nepřátelsky se na mě koukla. Odpověděla jsem jí zlomyslným úsměvem a výrazem ,,Taky tě ráda vidím".
,, A Nicol . Můžeme vyrazit, zamluvila jsem nám terapii v novém altánku v zahradě. " pokračovala v původní větě.
,, Rád vás znovu vidím, doktorko. Nuže můžeme jít. " svolil Klaun a podíval se na mě ,, Nicol , co bys řekla tomu, že bychom si s doktorkou zahráli karty ? " řekl nadšeně.
,, Určitě " odpověděla jsen okamžitě.
Harley nenápadně protočila panenky, já jsem popadla ze stolu karty a vyrazili jsme směr zahrada.Nestihla jse žasnout. Zahrada byla nádherná. Skvěle udržované keříky lemovali kamínky vysypanou cestu zahalenou stínem, jenž sem dopadal díky mohutným stromům, které se tyčily kolem. Uprostřed zahrady stál altán. Byl porotý psím vínem a nějakou kvetoucí rostlinou. Zamíří jsme do něj. Usadili jsme.se.a já chtěla z kapsy vytáhnout karty, ale Harley mě zastavila. ,, Počkej. Než budeme hrát, ráda bych o tobě něco věděla. Kdejsi pracovala nebo studovala ? Narodila ses tu nebo ses přestěhovala ?A co děláš v Arkhamu když ti nic není?! "
,,Odpovím ti na otázku když nade mnou vyhraješ v backjacku."
odsekla jsem . K mému údivu Doktorka souhlasila. Harley nevyhrála ani jednou a upřímně jsem za to ráda. Co jsem zač jí vážně sdělovat nehodlám.Sezení co sezení jsme jen hráli black jack. Už to nebyla terepie, spíš black jack s Láskou a nepřítelem.Mr. J. je do mě zamilovaný až po uši a je to hodně vidět.
Pamatujete jak jsem uzavřela tu dohodu s Harley ?(tu o těch otázkách) Tak dneska se mi to dost vymsitlo. Ke konci dne Harley vyhrála.
,, Takže, Nicol, proč jsi v Arkhamu, když ti nic není ? " zeptala se Harley. Nemohla jsem říct pravdu. Nevěděla jsem, ci mám dělat. Naštěstí nás dozorci vyhodili, že se máme vrátit na.. oni řekli pokoj ,ale je to spíš cela. Takže odpovědi jsem se vyhla. Zatím.....
ČTEŠ
Jokerovi paměti
FanfictionTo, že je Joker nenapravitelný vědí snad všichni. Podle temného rytíře zašel tentokrát už dost daleko a rozhodl se Jokera zničit. Mr.J zmizel a s ním odešel i Gothamský hrdina. Rozhodne se batman Jokera hledat a přimět ho zas k zločinu ? Užijte si...