Kapitola XV.

84 7 0
                                    

.......... Možná by vás zajímalo, jak to celé skončilo. Asi teď čekáte konec kdy se Joker a Harley daj zase dohromady a Joker se navíc usmíří s Batmanam, protože jsou preci jedna rodina a  všechno bude Happy. 

NE ! NE! NE a NE! Tak přesně takhle to neskončilo. Joker a Harley sice spolu byli, ale ne jako zamilovaný pár. Po téhle zkušenosti Mr.J totiž zjistil, že mu Harley totálně propadla a rozhodl se toho využít. Choval se k ní jak malé dítě k hračce, které si neváží, bil ji, když neudělala co chtěl. A i když Harley věděla, že k ní nic necítí, rozhodla se s ním zůstat ,možná žila v naději, že se to jednoho dne změní nebo prostě nebyla ochotná přiznat si to. A vztah mezi Batmanem a Jokerem ? Stejný jako předtím. Jen občas ty jejich honičky vypadali, jakoby si dva malí kluci, co se strašně dlouhou dobu neviděli, hráli na policajty a bandyty. A já ? Já si zase žila spokojeně v Kasinu a můj život nebyl nic víc než součet Jednadvacet :-). Pravda, čas od času někdo z těch tří do kasina přišel, ale nikdy jsme na tenhle příběh nevzpomínali.  Teda nikdy né společně........
Tak přátelé. Máme za sebou mojí první knížku/ povídku. Doufám, že jste si jí užili.Prosím pište mi názory, jak se vám líbila( jak stylem psaní tak obsahově. Za jakékoliv postřehy budu ráda.  A děkuju všem, kdo dočetli knížku až sem. Myslím, že to stálo za to.

Jokerovi paměti  Kde žijí příběhy. Začni objevovat