....... U brány na mě čekal Joker. Na očích mu byl vidět hnev.
,, Co máš společného s Batmanen " řekl místo pozdravu.
,, Řeknu ti to až v cele ." odpověděla jsem nevrle.
Dobrý, alespoň mám čas něco vymyslet. Byl to těžké. Lež by poznal a za pravdu mě zabije. Uvažovala jsem takhle celou dobu. Jakmile jsme došli do cely, Mr.J zavřel dveře a zeptal se znovu.
,, Co máš společného s Batmanem ?" To, co jsem vymyslela, bylo dle mého názoru geniální.,, Kdysi jsem Já, Batman a ještě jeden kluk byli nejlepší kámoši. Chodili jsme spolu každý den ven, hráli si spolu prostě dělali jsme všechno spolu. Ale jednoho Batmanovi zabili rodiče. Ten kluk jin prý mohl pomoci, ale neudelal to. Batman už ho nechtěl nikdy vidět, což se mu nepovedlo. Bylo mi toho klula líto a šla jsem s ním pryč. To bylo naposledy, co jsem je viděla. (to byla největší lež z příběhu, ale když má Joker vymazanou paměť nemohl to tušit :-). ) Batman však proti mně nic neměl a jak mi říkal chtěl mě znovu oslovit. Nevím jak, ale nějak se dozvěděl, že jsem tady a od té doby mě prý sleduje. A když viděl ze jsem "zraněná" přispěchal mi na pomoc. Prý by mi tady nepomohli (to byla nejpravdivější část historky). Nechtěla jsem ti to říkat, bála jsem se. Promiň" zkončila jsem dojemný příběh.
Klaunova reakce mě dost překvapila.
,, Zapomeneme na to." pronesl úplně v klidu. Chvíli jsme vedle sebe tiše seděli. Nejspíš bycho takto seděli až do večeře, kdyby nepřišla Harley. Prý pujdeme na procházku do zahrady.
_________________
Při cestě do jídelny poslala Harley Jokera napřed a mě si odvedla stranou.
,, O co ti jde ? Co se mu stalo ? " vyjela po mě Harley. (Pamatujete, jak jsem říkala, že Harley ví, co se Jokerovi stalo ? Tak to byla jen moje domněnka)
,, Harley poslyš, chci abys věděla, že nemůžu jinak. A...
... počkat, ty nevíš co se mu stalo ?" odpověděla jsem jí sklesle.
,, Kdybych to věděla neptám se! " odštěkla mi.
,, Vymazal mu paměť , skoro nic si nepamatuje !" začaly jsme na sebe křičet.
,, Ale proč! " ptala se Harley dychtivě dál.
,, To já nev................
ČTEŠ
Jokerovi paměti
FanfictionTo, že je Joker nenapravitelný vědí snad všichni. Podle temného rytíře zašel tentokrát už dost daleko a rozhodl se Jokera zničit. Mr.J zmizel a s ním odešel i Gothamský hrdina. Rozhodne se batman Jokera hledat a přimět ho zas k zločinu ? Užijte si...