Kapitola VI.

127 6 2
                                    

........ Poslední dobou začínám nabývat pocitu, že Batman věděl, že mezi mnou a Mr. J. něco bude. Teda nevim jestli on má rád mě,přímo mi to neřekl,ale já k němu cítím něco víc. Ale aby celé nebyla bouda, jak mi sebrat casino. Né to né to by neudělali. Joker by si kvůli tomu paměť nevymazal . To je fakt hustý. Ok moje myšlenky nikoho nezajímaj. Takže krátce , můj první  týden Arkhamu nemohl být lepší. Celou dobu jsme byli s Jokerem v cele , žádný terapie, ŽÁDNÁ HARLEY,  prostě pohádka. Bohužel nikdo neřekl,že se to změní. Dnes večer k nám došel jeden z dozorců  ( ten co mě před týdnem přivedl ) a oznámil nám, že zítra od  šesti do půl desátý ráno máme terapii, schůzku říkejte tomu jak chcete , s doktorkou Harleen Quinzel. Pak zase odešel. Tak přesně tomu jsem se chtěla vyhnout. Takovou dobu s Harley. To ne! Jo dobře nikdo jiný s Klaunem zacházet neumí. Ovšem, ona ví, co se Mr.J. stalo a určitě se mu bude snažit vrátit paměť. A jí se to povést může. Joker poznal ,že jsem rozhozená a zeptal se ,, Je všechno vpořádku? "
  ,, Ne - eee Teda ano - no možná" vykoktala jsem rychle ze sebe.
  ,, Hele první terapie se děsí všichni, ale je to zbytečné. Bude to vpohodě, budu tu s tebou. " řekl a jeho sytě rudé rty se mile usmáli a bylo vidět, že mu na mě záleží. Úsměv jsem mu oplatila.
  ,, Měli bychom si jít lehnout." zničeho nic pronesl Joker.
Upřímě jsem zvědavá, co bude Harley říkat až mě uvidí, ale asi nadšená nebude.......

Jokerovi paměti  Kde žijí příběhy. Začni objevovat