MELTEM'İN GÖZÜNDEN
''Savaş yeter dur kendini suçlaman ve bağırman onları buraya geri getirmeyecek bunun hiç bir faydası yok'' dedim Levent'in kolunun altından çıkıp ona doğru ilerlerken.
SAVAŞ'IN GÖZÜNDEN
Meltem haklıydı kendimi suçlamaya bir son verip gidip onlar için bir şeyler yapmaya başlamalıydım ve o anda aklıma gelen ani fikirle Mehmet Abilerin evine doğru ilerlemeye başladım. Kapının önüne geldiğimde kapıyı yumrukluyor ve bir yandan da art arda zile basıyordum Mehmet Abi kapıyı açtığında hemen '' Ne oldu oğlum bu ne telaş '' dedi şimdi ona açıklama yapamazdım. Zeynep biliyor olmalıydı yerini hemen ona '' Nerede ? '' birkaç kişi ne nerede diye sorsa da Zeynep neyi kastettiğimi anlamış ve hemen onu bana getirmişti. Herkes Zeynep'e getirdiğin şey ne sorusunu sormasalar da akıllarından bunu geçirdiğini fark etmiştim çünkü Zeynep hemen bir açıklama yapmaya girişmişti.
ZEYNEP'İN GÖZÜNDEN
Kendimi bir açıklama yapmak zorunda hissetmiştim neden böyle bir şey olduğunu da bilmiyordum ama hemen anlatmaya koyuldum. ''Savaş Abi'nin aklına Aylin Abla'nın Büyük Abi'nin not defterini bulduğu zaman içerisinde özel güçleri olan bütün çocukların adları ve adresleri olduğunu söylemişti Savaş Abi ise belki içerisinde bize yararı dokunacak bir başka güç olabileceği aklına geldi Aylin Abla benden o defteri saklamamı istediğini söylemişti ben de sakladım'' diye olayı açıkladım bu açıklamamdan sonra Levent Abi Savaş Abi'nin yanına gitti.
SAVAŞ'IN GÖZÜNDEN
Ben defteri karıştırıp işe yarayacak bir şeyler bulmaya çalışırken birden Levent yanıma geldi ben o zaman anlamıştım Levent ve Meltem'in de benimle birlikte eve geldiğini Levent bana ''Eee bari işe yarar bir şeyler bulabildin mi ? '' diye sordu bende başımı salladım '' Güç yok ama burada Nihat'ın gücü olan birisine bir başka güç daha verebileceğini söylüyor '' diye açıklama yaptım. Daha sonra Levent ve ben aynı anda ayağa kalktık herkes nereye gittiğimizi anlamıştı. NİHAT'A GİDİYORDUK...
BURAK'IN GÖZÜNDEN
Savaş ve Levent'in Nihat'a gittiğini anlamıştık. Hemen biz de arabaya doluştuk. Meltem koşacaktı :D Ben kararlıydım eğer Aylin Abla ve Tilki Abiye bir yararım dokunacaksa bir güç daha istiyordum hatta iki belki de üç. Köşk'e geldik. Gürcan kapıyı açtı ve içeri girdik. Nihat'ın gizli labrotoarının yerini biliyorduk ve onun orada olduğunu da biliyorduk bu yüzden hepimiz birden içeri doluştuk. Savaş direk konuya atıldı ve bir yandan iğne olmak için kolunu sıyırırken bir yandan da Nihat' a açıklama yapıyordu. ''Bana bir iğne daha yapacaksın'' dedi Nihat şok olmuştu bunu hemen anladık sanki bunu öğrenmemizi beklemiyor gibiydi diye aklımdan geçirince birden Zeynep'e gözüm takıldı bana kafasını sallıyordu ve zihnime birden bir mesaj gönderdi. '' Evet öğrenmemizi beklemiyordu'' şeklinde o an kıkırdamaktan kendimi alamadım.
SAVAŞ'IN GÖZÜNDEN
Ben koltuğa otururken diğer çocuklardan kollarını sıyırmaya başlamışlardı onların bu hallerine güldüm hatta Levent Meltem ve İsyan bile anlaşılan abim ve Aylin'i herkes çok seviyordu. Nihat gerçekten şaşırmıştı bunu beklemediği belliydi bir ara '' Bunu yapamam '' dedi ama ben ayağa kalkınca arkasını döndü ve iğneleri hazırlamaya başladı.
MEHMET ABİ'İN GÖZÜNDEN
Acaba bu doğru mu? Tehlikeleri karşısında ne yapacağız ? diye kendi kendime sormadan duramıyorum. Bu düşüncelerimi dile getirmeye karar verdim.''Nihat bu ilacın yan etkisi felan varmı?'' diye sordum hem onun yanına yaklaşırken hem de elimle iğneleri işaret ederken. '' Mehmet ilk defa size yapacağım herhangi bir şey bilmiyorum ben de sadece şunu biliyorum fazladan bir belkide iki gücünüz olacak ve bu güçler kimsede olmayan güçler olacak en azından bazıları'' dedi ve sonra Savaş'a döndü ve ''Sana yapamam diğer gücünü aldılar.Gücünü geri almadan bu iğneyi sana yapamam hiç bir etkisi olmaz'' dedi.
SAVAŞ'IN GÖZÜNDEN
''Nasıl ya !'' diye bağırdım yerimden kalkıp bir yandan da Nihat'a doğru yaklaşırken.''Üzgünüm evlat eğer iğne olmak istiyorsan gücünü geri almalısın''dedi. Levent ve Meltem' e döndüm ve '' Yardım edermisiniz?'' diye sordum. İkisi de kafalarını sallayıp aynı anda ''Evet'' dediler. Gülümsedim. Herkes iğnesini olduktan sonra onları incelemeye başladım bir değişiklik oldu mu falan diye. Herkesin fazladan bir gücü olmuştu.
YENİ GÜÇLER
LEVENT: Lazer gözleri var.
MELTEM: Bir dalga ya da kalkan gibi bir şey oluşturarak insanları etkisiz hale getiriyor.( Gücünü yanlışlıkla Levent'in üzerinde denedi.)
BURAK: Kuvvet ( İsyanı kaldırdı ) ( Gerisini siz düşünün artık )
İSYAN: Bir nevi şifacı ama ölüleri de geri getirebiliyor. ( Ama ölümünün üzerinden 1 yıl geçmemiş kişileri )
ZEYNEP: Uçabiliyor.
GÜRCAN: Her hangi bir şeyi yok edebiliyor ya da yoktan var edebiliyor.
LEVENT'İN GÖZÜNDEN
Bizimkilere dönerek ''Genco sonunda adam akıllı bir gücüm oldu be!'' benim bu lafım üzerine herkes gülüyordu ama özellikle Savaş ve İsyan gülme krizine girmişti.
İsyan sonunda gülmeyi bıraktı ve Savaş'a dönerek.
'' Ben de geleyim bir yardımım dokunur ama önce başka işim var iki dakka bekler misiniz? '' dedi Savaş başını sallayarak cevap verdi.İsyan gözlerini kappattı sanki bir şeyleri gözünün önünde canlandırıyordu.
-----------------------------------------------------------
SELAM ARKADAŞLAR OKUYUCU SYAIM YÜKSEK AMA BEN YİNE DE VOTE VE YORUM ALAMIYORUM LÜTFEN BEN YİNE DE BAZI ARKADAŞLAR İÇİN DEVAM EDİYORUM YOKSA BU ŞEKİLDE OLUNCA HİÇ HOŞUMA GİTMİYOR....
LÜTFEN VOTE VE YORUM..................
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SANA BİR SIR VERECEĞİM -ASKIDA-
FantasyHİKAYEME FİNALDEN SONRA DEVAM EDİYORUM. DURU KANATSIZ VE DİĞER ÖZLEDİĞİNİZ KARAKTERLER. KİTAPDA DEVAM EDECEK...