ÜÇ GÜZELLİK

1K 50 18
                                    

TİLKİ'NİN GÖZÜNDEN

Tam o sırada bir kabin açıldı. Ben de kendimi tutamayarak.

TİLKİ: Ohaaa !

LEVENT: Vay bee ! ardından bir ıslık.

SAVAŞ: Yuh !

Gelen Aylin'di nefesim kesilmişti resmen bu ne güzellikti. Bir an kalpten gideceğim sandım.

Aylin ise bizim tepkilerimize sırıtıyordu. Ayağa kalktım ve yanına gittim.

TİLKİ: Aylin bu ne güzellik böyle. dedim

 Daha sonra  tek elinden tutup yavaşça kendi etrafında dönmesini sağladım.

AYLİN: Teşekkür ederim .Beğenmene sevindim.

TİLKİ: Ne demek, dedim. Gözlerimi ondan alamayarak.

SAVAŞ'IN GÖZÜNDEN

Abim Aylin'in yanına gitmişti. Gerçekten nefes kesici şekilde güzel olmuştu o sırada bir kabin daha açıldı. Ben Duru olmasını beklerken şişman bir kadın çıktı.

Bense gülümseyerek kalktığım yere somurtarak oturdum.

LEVENT: Olum suratında ki ifadeyi görmeliydin dedi

TİLKİ: Aynen olum resmen tipin düştü dedi ve tekrar kahkahalara boğuldu.

O sırada Aylin ise benden saklamaya çalışarak kahkaha atıyordu. Artık duramadım.

SAVAŞ: Aşk olsun Aylin sen de mi ?

AYLİN: Ya ama ne yapayım. Yüzün çok komikti Savaş dedi.

O sıra da ben tekrar suratımı astım. Son zamanlarda bu surat asma işi benim için vazgeçilmez olmuştu. Bunun sebebini bende bilmiyordum.

Aylin benim surat asmama dayanamamış olacak ki yanıma geldi ve bana sarıldı.

AYLİN: Ayyy ! Kıyamam tamam tamam gülmedim küsme dedi şirince daha doğrusu demeye çalıştı.

Onun bu girişimi bana komik gelmişti. Ben de güldüm.

AYLİN: Ha şöyle sen hep gül dedi bana. Daha sonra Tilki'ye döndü ve

AYLİN: Eeee ne dersin Tilki alalm mı bunu ?

TİLKİ: Valla bence Aylinim bu elbise senin için yapılmış sen almazsan da ben alıyorum dedi.

Aylin tekrar kabine girdi. O sırada Duru çıktı. Levent uzun bir ıslık çaldı. Muhteşem ötesi olmuştu.

SAVAŞ: Çok güzel olmuşsun. dedim

DURU: Teşekkür ederim.

DURU: Eee ne dersin Savaş alalım mı bunu ?

SAVAŞ: bence Durum bu elbise senin için yapılmış sen almazsan da ben alıyorum dedim

Sadece gülümsedi ve tekrar kabine girdi.

LEVENT'İN GÖZÜNDEN

Vay arkadaş Aylin çıktı Duru çıktı bi bizimki çıkmadı sanki 30 elbise giyiyor aynı anda altı üstü 2 dakka da 1 elbise giyecek yaaa...

------ 5 DK SONRA ------

LEVENT'İN GÖZÜNDEN

Bir türlü çıkmak bilmedi arık kabinin kapısına dayandım...

LEVENT: Meltem orada mısın ?

MELTEM: Buradayım ne oldu ?

LEVENT: Neler olmadı ki Meltem kök saldım az sonra meyve vereceğim yaa !

MELTEM: Levent sen şimdi bana neyin sitemini yapıyorsun ?

LEVENT: Şunun herkes çıktı bi sen çıkamadın Meltem !

MELTEM: Üff tamam geldim dedi ve kapıyı açtı hay açmaz olaydı. Bu nasıl bir güzellik idi. Uzunca bir  ıslık çaldım

MELTEM: Eee nasıl olmuşum ?

LEVENT: Melek gibi dedim gülümseyerek o da bana gülümsedi.

MELTEM: Eee ne dersin Levent alalım mı bunu ?

LEVENT:  Valla bence Meleğim  bu elbise senin için yapılmış sen almazsan da ben alıyorum dedim

Meltem gülümsedi.

AYLİN'NİN GÖZÜNDEN

Hepimiz çok fazla elbise almıştık ama Tilki sadece ilk denediğim elbisede bana hayranlıkla bakmıştı.

DURU'NUN GÖZÜNDEN

Hepimiz çok fazla elbise almıştık ama Savaş sadece ilk denediğim elbisede bana hayranlıkla bakmıştı.

MELTEM'İN GÖZÜNDEN

Hepimiz çok fazla elbise almıştık ama Levent sadece ilk denediğim elbisede bana hayranlıkla bakmıştı.

AYLİN'NİN GÖZÜNDEN

Eve geldiğimizde saat 19.30'du Yuh! dedim . Şu an neden AVM'lerin camları olduğunu anladım. Çünkü cam olmayınca insan havanın ne zaman karardığını zamanın ne çabuk geçtiğini anlayamıyor.

Zaten yemeği yiyip gelmiştik o yüzden erkenden yattık...

---- SABAH ----

Sabah erkenden uyanmıştım. Savaş, Levent, Meltem ve Duru'yu kaldırdım. Onlar kendi evlerine gittiler. Okulda buluşacaktık.

Kahvaltıyı hazırladıktan sonra  Tilki'yi uyandırmaya gittim.

AYLİN:  Tilki hadi kalk

TİLKİ: Tamam kalkıyorum sen git dedi.

Ben aşağı indim ve beş dakika sonra hazırlandığını düşünerek tekrar yukarı çıktım.

Ama benim gördüğüm ise.......

Tilki Bey bir güzel uyuyordu!!!!

Sinirlerim tepeme çıktı. Ona öyle bir şey yapacaktım ki ama ne yapmalıydım ?

---------------------

ARKADAŞLAR ASLINDA YORUM VE VOTELERDEN HİÇ MEMNUN DEĞİLİM AMA SIRF Tatlucici İSTEDİ DİYE ATIYORUM...

HEP YANIMDAYDI ONA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM...

SANA BİR SIR VERECEĞİM -ASKIDA-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin