AYLİN&TİLKİ

1.4K 45 2
                                    

TİLKİ'NİN GÖZÜNDEN

Zeynep'imin mesajından sonra bir anda her şeyi hatırladım neler olduğunu Aylin'imin öldüğünü düşündüğüm zamanlarda her gün bin defa nasıl öldüğümü nasıl ölmek istediğimi her şeyi bir bir  hatırladım Keşke benim Duru'm da

Sanırım biz her şeyi hatırladığımız için hayat biraz daha farklı olacak...

SAVAŞ'IN GÖZÜNDEN

İsyan tahmin ettiğim gibi Kanatsız'ı yeniden yaşatacaktı. Ama hiç değilse kanatsız hiç ölmeyecekti. Keşke benim Duru'm da hiç ölmeseydi. Aynı abimin dediği gibi her gün onun olmadığı kokusunu içime çekmediğim her saniye her an binlerce on binlerce kez ölüyorum. Ama şu an beni hayata tutan bir sebebim var. Aylin ve Abim var. Onları bulup geri getirdikten sonra artık rahat rahat  ölebilirim.

Ben bunları düşünürken aklıma Duru geldi İsyan onu da geri getirebilirdi. Bunu bugün yapmalıydı çünkü yarın bir yılı dolduracaktı  Duru. Hemen İsyan' a yönelip kulağıma bu düşüncelerimi fısıldadım. Başını sallayıp hemen yapmaya koyuldu. Kanatsız da ne yaptığımızı anlamış olacak ki İsyan'ı izlemeye koyuldu.

İşte Duru karşımdaydı ona sıkıca sarıldım ve ne kadar  özür diledim bilmiyorum ama Duru bundan sıkılmış olacak ki '' Savaş tamam seni afettim ''   dedi onun bu lafına istemsizce gülümsedim sonra gücümü geri almak için yapacağımız operasyonu onlara ( MELTEM LEVENT İSYAN VE KANATSIZ )  anlatmaya koyuldum.

- İsyan ve Kanatsız içeri ışınlanıp çocuğu dışarı çıkaracaklar. Meltem onu hızlı bir şekilde depoya getirecek ve ben de gücümü aldıktan sonra onu hipnoz edip her şeyi unutmasını söyleyeceğim ve sonra  geri evine götüreceğiz.

------ 2 SAAT SONRA -------

SAVAŞ'IN GÖZÜNDEN

Her şey harika gitmişti hiç bir sorun olmamıştı. Şimdi ise Nihat' a gidip ben Duru ve Kanatsız da iğne olacaktık. İne olduk güçlerimiz Aylin ve Tilki için çok işe yarayacaktı.

----- GÜÇLER -----

BENİM : Zamanı dondurma

DURU'NUN : Geçmiş ve gelecekteki insanları buraya getirmek ( Ama o kişinin bir eşyası lazım birinin olsa da yeter çünkü o kişinin  temas ettiği kişi ya da nesneler de geliyor. ) 

KANATSIZ'IN :  Elektronik eşya yaratabiliyor.

MELTEM'İN GÖZÜNDEN

Duru'nun gücü işe yarayacaktı hemen işe koyulduk Savaş geçmişe onların yanına gitti Duru Savaş'ın eldivenini aldı ver güçlü bir ışıktan sonra işte karşımızdaydılar. Savaş Aylin ve Tilki ....

------------     --------------

          ----------

--------------------------------------------------------------------------

ARKADAŞLAR LÜTFEN VOTE VE YORUM.. BİRAZ KISA OLMUŞ OLABİLİR AMA UĞRAŞIYORUM YORUMLARINIZ ÇOK HOŞUMA GİDİYOR LÜTFEN... -_-

SANA BİR SIR VERECEĞİM -ASKIDA-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin