Kapıyı açtım ve karşımda Sinan'ı gördüm...
AYLİN: İçeri gel. dedim içeri girdi.
SİNAN: Merhaba.
Kimse cevap vermedi. Ayakta durarak duvara yaslandı. Ben de içeri geçtim ve Tilki'nin yanında ayakta durdum.
SİNAN: Güçleriniz ne ?
Herkes güçlerini açıkladı ben hariç Tilki ise Zeynep Gürcan Derya ve Burak'ınkini de açıkladı.
AYLİN: Sıra sende.
SİNAN: Asıl sıra sende. dedi
AYLİN: Ben azıcık merak uyandırayım. dedim
SİNAN: Üff anlaşıldı. Gücüm tüm elementleri kontrol edebiliyorum ,dedi. Ben kahkahalara boğuldum yani bu muydu Sinan kızgındı bana doğru yaklaştı yanıyordu evet benim yandığım gibi yanıyordu ama o kontrolüydü.
Tilki ayağa kalktı.
AYLİN: Gerek yok dedim gülümsedi ve yerine oturdu.
SİNAN: Kendine çok güveniyorsun galiba. dedi ve daha çok yaklaştı.
Şimdi su olmalıydım ve başardım onu ıslattım ve uçtum herkes kahkahalarla gülüyordu.
SİNAN: Sen sen nesin böyle ?
AYLİN: Benim gücüm bütün güçler istediğim her gücü alabiliyorum. dedim. Benden korkmuştu bunu değerlendirmeliydim geri geri gidiyordu ona doğru yaklaştım.
AYLİN: Eğer ailemden birisine zarar verecek olursan emin ol seni bulurum ve acımam dedim neredeyse nefes almıyordu bu hoşuma gitmişti.
Kapıyı açtım arkasına bakmadan koştu. Kapıyı kapattım ve sırıttım Tilki kahkahalarla gülüyordu. Yanıma geldi ve
TİLKİ: Aylin sen neymişsin be güzelim valla artık ben bile dikkatli olucam dedi. Güldüm. Herkes güldü.
Sevgi Ablaları uğurladık.
Canım sıkılıyordu. O an aklıma geldi. Üniversiteden ödev vardı.
AYLİN: Tilki ödev vardı sen yaptın mı ?
TİLKİ: Hayır Aylin'im nerede ama şunu anladım sen yapacan şimdi benimkini de yaparsın dimi?
AYLİN: Valla hiç kusura bakma Tilki.
------ 1 SAAT SONRA -----
Aşağı indim Tilki sehpanın üzerinde uyuya kalkmıştı. Yanına yaklaştım bitirememişti ödevini aldım ve bitirdim defteri tam yerine koyacakken...
--------
ARKADAŞLAR YORUM VE VOTE LTFNNNN
TEŞEKKÜRLER VE KİTABIMI ÖNERİRSENİZ SEVİNİRİM...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SANA BİR SIR VERECEĞİM -ASKIDA-
FantasyHİKAYEME FİNALDEN SONRA DEVAM EDİYORUM. DURU KANATSIZ VE DİĞER ÖZLEDİĞİNİZ KARAKTERLER. KİTAPDA DEVAM EDECEK...