AYLİN'NİN GÖZÜNDEN
Tilki yanıma geldi bana sarıldı ve bir anda yere yığıldı. Sonradan aklıma geldi kalkan onu tam kaldıramamıştım. Hemen şifacı oldum. Kalkanı kaldırmak için çok çaba gösterdim ve sonunda kaldırdım.
Ve Tilki'ye sarılarak ağlamaya başladım.
AYLİN: İyimisin ? B-ben çok özür dilerim
TİLKİ: Hişş ağlama bakayım bir şeyim yok turp gibiyim maşallah. dedi ve güldü ben de güldüm.
Daha sonra ayağa kalktı Camgöz ve Ozan'a bakıp gülmeye başladı sonra döndü ve bana sarıldı. Tilki önüne dönüp Ozan'a bir yumruk geçirirken ben Savaş'a sarılmakla meşguldüm.
Savaş, onu affetmiştim her ne olursa olsun. Tilki için Savaş neyse benim için de Savaş oydu artık. En az Tilki kadar önemliydi benim için.
Artık daha tehlikeliydi Nihat'ın hafızasını silecektim herkesin 2. gücünü de alacaktım ama bunu kimseye söylememem gerekiyordu.
Zeynep hafızamı okursa diye etrafıma görünmez bir kalkan yerleştirdim.
Önce Sevgi Ablalara gittik. Ben de fırsattan yararlanıp herkesin ikinci gücünü aldım daha sonra yanımda Burak ile evden ayrıldım mecbur onu da hipnoz edecektim.
Nihat'ın yanına gittim. Durumu ona anlattım. Kabul etti. Ama iğnelerin yok olmayacağını söyledi ben de onları evdeki kasaya koymak üzere aldım.
Burak'ı da hipnoz ettim. Kimseyi tehlikeye atamazdım ama Ozan ve Camgöz beni görmüşlerdi. Böyle bir şey olursa fazladan bir gücümün oluştuğunu söyleyecektim. Ama bir dakika hala benim için bir tehtid vardı ŞİRİN
Ben bunları düşünürken Levent Mehmet Abilere Ozan ve Camgöz'ün halini anlatıyordu.
Lavaboya girdim. Aklıma Şirin'in görüntüsünü getirdim ve gözlerimi açtım bir ışık bana doğru geldi ve içime girdi evet galiba olmuştu yapmıştım.
Aşağı indim.
AYLİN: Biz kalkalım Savaş'da bizimle gelsin.
SEVGİ: Tamam canım.
ZEYNEP: Aylin Ablaaa diyerek kucağıma atladı.
TİLKİ'NİN GÖZÜNDEN
Aylin'in çocuklarla iletişimine bayılıyorum. Ondan çok güzel bir anne olacak bundan adım gibi eminim.
ZEYNEP: Tilki abiii diyerek kucağıma atladı.
AYLİN'NİN GÖZÜNDEN
Tilki'nin çocuklarla iletişimine bayılıyorum. Ondan çok güzel bir baba olacak bundan adım gibi eminim.
-------- EVDE ------
AYLİN'NİN GÖZÜNDEN
AYLİN: Aç mısınız ?
TİLKİ: Aylin'im güzelim sen yapacaksan biz tokuz!
SAVAŞ: Abi niye öyle diyorsun? Aylin sana inat sana kötü yemek yapıyor. dedi evet onu gıcık etmek için yapıyordum ve bunu Savaş da biliyordu.
TİLKİ: Tabi canım tabi e madem öyle yapsın da görelim.
AYLİN: Nasıl isterseniz dedim ve mutfağa doğru yöneldim.
----- 1 SAAT SONRA -----
TİLKİ'NİN GÖZÜNDEN
Açıkçası yapabileceğine pek bir ihtimal vermiyordum. Çünkü evlendiğimizden beri yaptığı tüm yemeklerin hepsi tam bir fiyaskoydu. Dışardan yemek söyleye söyleye neredeyse kasanın yarısı bitmişti.
AYLİN'NİN GÖZÜNDEN
Yemeği hazırlamıştım hazır fırsat varken yukarı çıkıp kasaya koyayım şu iğneleri dedim. Hızlı bir şekilde yukarı çıktım. Odaya girdiğimde çekmeceler yerdeydi ve birisi kasayı açmaya çalışıyordu.
Beni fark etmişti yüzünü bana döndü...
Ve inanamıyorum bu bu oydu...
O kişi o kişi .....
-----------
ARKADAŞLAR YORUM VE VOTE BEKLİYORUM. VOTE GÜZEL AMA EN AZINDAN YORUMA ''YB NE ZAMAN'' GİBİ ŞEYLER YAZSANIZ BİLE BUNLAR BENİ ÇOK MUTLU EDİYOR VE HER YORUMA DA CEVAP VERİYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SANA BİR SIR VERECEĞİM -ASKIDA-
FantasyHİKAYEME FİNALDEN SONRA DEVAM EDİYORUM. DURU KANATSIZ VE DİĞER ÖZLEDİĞİNİZ KARAKTERLER. KİTAPDA DEVAM EDECEK...