ELİF İÇİN

1K 53 8
                                    

AYLİN'NİN GÖZÜNDEN

En son hatırladığım şey ise Tilki'nin baş ucumda adımı söyleyerek ağlamasaydı.

Ve sanırım ölmüştüm...

TİLKİ'NİN GÖZÜNDEN

Aylin ona yapmamasını söylemişim kendini çok fazla yormuştu ona bunu yapmamasını söylemiştim.

Duru onu iyileştirmek için çok yıprandı ama sonunda başardı...

AYLİN'NİN GÖZÜNDEN

Uyandığımda evdeydim Tilki yanıma uzanmış uyuya kalmıştı. Onu seyrederken birden uyandı telaşa kapılmış bir yüz ifadesine sahipti.

TİLKİ: İyi misin canın acıyor mu ?

AYLİN: Tilki sakin ol ben iyiyim.

AYLİN: Elif'in gücünü alabildim mi  ?

TİLKİ : Kimse bilmiyor herkes dokunmaya korktu.

AYLİN: Hadi  bide Sevgi Abla'lara gidelim iyi olduğumu görsünler. dedim aslında Elif'i merak ediyordum ama öyle desem asla izin vermezdi.

------- 1 SAAT SONRA ------

AYLİN'NİN GÖZÜNDEN

Sevgi Ablalara gelmiştik. Elif koltukta oturuyordu. Başarmıştım onda enerji yoktu. Küçük bir şaka yapacaktım. Elif'in yanına doğru ilerledim herkes beni izliyordu bunu hise de biliyordum.

 Özellikle  Tilki'nin bakışları üzerimdeydi.

AYLİN: Ayağa kalk. dedim önünde durarak. Yavaşça ayağa kalktı.

AYLİN: Sakin ol. dedim ve ona sarıldım.

Hiç bir şey olmayacağını biliyordum. Elif önce şaşırdı. Daha sonra gücünün olmadığını anladı. Ama gücünün değişmiş olması gerekiyordu.

AYLİN: Yeni bir gücün olacak. Ama bunu zaman gösterecek gücünün ne olacağını bilemem dedim gülerek.

ELİF : Gücüm gitmemiş olsaydı neden böyle bir şey yaptın ?

AYLİN: Merak etme kapıdan girer girmez kimin gücünün olup olmadığını hissede  biliyorum. dedim

Ve daha sonra diğerlerine dönerek

AYLİN: Sadece şaka yaptım. dedim daha sonra Zeynep Gürcan ve Derya ile oyun oynamak için yukarı çıktım. Arkamızdan Burak'ta geldi.

Biz çocuklarla Jenga oynuyorduk. Bu oyunu severdim.

AYLİN: Çocuklar siz devam edin ben oynamayacağım.

ZAYNEP-GÜRCAN-DERYA: Sen bilirsin dediler. Benim yerime ise Burak oturdu.

Aşağı indim. Tilki'nin yanına oturdum.

Kapı çaldı.

AYLİN: Ben bakarım. dedim

Kapıyı açtım...

Karşımda gördüğüm kişi...

---------------------

ARKADAŞLAR YORUM VE VOTE LTFN

SANA BİR SIR VERECEĞİM -ASKIDA-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin