,,Ale Ichimaru říkal, že..."
,,Kdyby jsi tu dohodu se mnou neuzavřela, Aisushado by tě mohla zabít." Aizen navlhčil kapesníček dezinfekcí a přiložil mi ho na tvář. Zasyčela jsem bolestí.
,,Co by se stalo kdybys Aisushado nezastavil?" zeptala jsem se Aizena a podívala se na něj.
,,Kdo ví. Ale tvoje zanpakuto je asi jedna z nejbrutálnějších, co jsem kdy viděl. Je zvláštní jak moc jste spolu propojené. Pokud ty cítíš bolest, ona taky. Bohužel to neplatí, když bojujete proti sobě." mlčela jsem. Aizen mi dal ruce na nohy. Cítila jsem energii. Moje rány se zahojily.
,,Děkuju."
,,Prospi se." kývla jsem, zavřela jsem oči a usla...
O tři roky později
,,Yuki! Přijď ke mně, hned." uslyšela jsem Aizenův hlas, který jsem poslechla.,,Ano Aizen-sama?"
,,Něco pro tebe mám." Aizen mi podal šaty ve světle modré barvě, sukně byla podšitá, kolem krku byl límec, nevím, jak to popsat, něco jak nosily královny, ale ne tak vagantní a na zádech byl z látky vyjmut tvar sněhové vločky. Byly nádherné. ,,Podle tvého výrazu usuzuji, že se ti líbí. Obleč si je." klekla jsem si a sklopila pohled.
,,Aizen-sama je velmi laskav. Mockrát děkuji."
,,Postav se a zkus si je." poslechla jsem. ,,Sluší ti. Dneska půjdeš do společenství duší."
,,Cože?"
,,Slyšela jsi. Už umíš dostatečně využít všechny své schopnosti. Můžeš se jít rozloučit s Ichimaruem, jestli chceš." kývla jsem a odešla za Ichimaruem.
,,Potřebuješ něco? Nebo něco potřebuje Aizen?" zeptal se chladně Ichimaru.
,,Jdu do Společenství duší. Přišla jsem se rozloučit." uklonila jsem se a začala odcházet, když si mě Ichimaru přitáhnul k sobě a obejmul.
,,Dávej na sebe pozor. Prosím." kývla jsem. Odešla jsem zpět za Aizenem.
,,Rozloučená?" kývla jsem. Aizen mě obejmul. ,,Miluju tě." pošeptal mi do ucha a já ztuhla. Myslí to vážně? ,,Nikoho nezabij." Aizen otevřel portál do Společenství duší. Podal mi jeho zanpakuto. ,,Bodni se." chvíli jsem na něj nechápavě koukala. ,,Mám to udělat místo tebe?"
,,Ne, to je v pořádku. Zvládnu to."
,,Nadzvedni si šaty, ať si je tolik nezničíš. Nebodni se příliš hluboko. Až se bodneš nech si tu ránu obrůst ledem a ve Společenství duší nech ten led roztát."
,,Ano Aizen-sama." nadzvedla jsem si šaty a s Aizenovou zapakuto jsem do sebe bodla. Ránu na mém těla jsem rychle nechala obrůst ledem. Vrátila jsem Aizenovi zanpakuto. Aizen mě ještě jednou obejmul.
,,Jsi moje. Nezapomeň na to. Ode dneška se jmenuješ Yuki Sousuke. Už jdi." řekl Aizen. Kývla jsem a zanedlouho jsem se ocitla ve Společenství duší. Nechala jsem led roztát. Všimla jsem si osoby z černými delšími vlasy.
,,Kdo jsi?!" zeptal se a přistoupil ke mně. Možná jsem se bodla trochu víc než jsem chtěla. Shinigami s černými vlasy proti mě vytasil zanpakuto. Ztrácela jsem vědomí. Moje tělo začalo padat k zemi, když mě ten Shinigami chytil. Zavíraly se mi oči... Probudila jsem se, zaostřila. Kde to jsem? Kruci. Kde mám šaty?! ,,Už jsi vzhůru. Kdo jsi? A co chceš ve Společenství duší?" byla jsem oblečená v černém kimonu. Co jsem? Nějaký shinigami? Mlčela jsem. Shinigami mi dal ke hrudníku zanpakuto, kterou jsem rukou dala pryč a řízla se o ni.
,,Yuki. Yuki Sousuke." vstala jsem a uklonila se. ,,Tvoje jméno?" cítila jsem, že moje rána byla překrytá obvazem.
,,Byakuya Kuchiki. Kapitán šesté divize. Co chceš ve Společenství duší?"
,,Azil. Utekla jsem z Hueco Mundo. Tys mě převlékl? Kde mám oblečení a zanpakuto? A kde vlastně jsem?"
,,Udělám čaj." Byakuya mě ignoroval a odešel.
,,Hej!" po chvíli přišel se dvěmi šálky čaje a mými věcmi. ,,Aisushado!" okamžitě jsem si své věci vzala.
,,Tvá zanpakuto?" kývla jsem. ,,Posaď se."
,,Nemusím tě poslouchat." Byakuya se na mě podíval. Posadila jsem se. Byakuya mi podal šálek čaje. ,,Co v tom je?"
,,Co takhle říct děkuju?" Byakuya si sedl naproti mě.
,,Za co?"
,,Krvácela jsi a ztratila jsi vědomí. Donesl jsem tě sem a ošetřil ti zranění. Slovo děkuju by tě nezabilo." Byakuya se napil.
,,Zvládla bych to sama."
,,Nechceš mě rozesmát, že ne?" mlčela jsem. ,,Dobře.. na tvých zádech vlevo na hoře je pekelný motýl. Kde jsi k němu přišla?" Mlčela jsem a dívala jsem se mu do očí.
,,Tvoje jméno.. máš něco společné s Aizenem Sousukem?"
,,On je důvod, proč utíkám. Vím, že Společenství duší s ním chce bojovat. Jsem silnější než on i Společenství duší. Nechte mě tady než začne boj a budu bojovat na vaší straně."
,,Co je s tvým reiatsu?"
,,Jsem shinigami a z poloviny arrancar. Mohu se převléknout?"
,,Jistě." koukala jsem na něj s výrazem, jestli se alespoň otočí. ,,Nemáš se za co stydět, stejně jsem tě už viděl."
,,Nevěděla jsem, že kapitáni ve Společenství duší jsou tak perverzní." Byakuya se otočil. ,,Děkuju." převlékla jsem se a zanpakuto si dala za pas. ,,Proč jsi mě vlastně přivedl sem?" Byakuya na chvíli zmlkl.
,,Někoho jsi mi připomněla. Vypij si ten čaj." kývla jsem a vypila si svůj šálek čaje. ,,Můžeme jít? Měla bys to říct kapitánovi první divize. Upřímně pochybuju, že jsi silnější než on. Jen ještě ta ruka. " Byakuya vzal kus látky a obvázal mi s ním ruku, se kterou jsem se řízla. Přisoupila jsem k němu a podívala se mu očí.
,,Myslíš si, že nemám na Společenství duší?" dala jsem mu ruku na tvář a nehtem ho škrábla do krve. Byakuya dal moji ruku pryč. ,,Kdybych chtěla už je z tebe kus ledu zkombinovaný s krvý. Stačí mi jedno říznutí a můžu tě zabít." ochutnala jsem jeho krev.
,,Arrancar se v tobě nezapře. Jdeme." dorazili jsme do centra Seireitei. Stála jsem před všemi kapitány. Nehodlám si před nimi klekat, nemám k nim úctu.
ČTEŠ
You're Mine | Bleach
FanfictionShinigami a arrancaři. Co když ale vznikne něco, co je obojí? Yuki je z poloviny arrancar a z poloviny shinigami. Má to své výhody, ale i nevýhody. Od jedné chvíle udělá cokoliv, aby mohla zabít Kurosakiho i jeho partu. Yuki jako malou našel Aizen S...