I'm sorry, i can't do this

27 1 0
                                    

,,Ty jsi hodně arogantní co?" zeptal se Uryu.

,,Ne, jen jsem upřímná. Můžu odsud odejít?"

,,Jistě, držet tě tu nemůžeme." řekl Ryuken. Ichigo po mě hodil tašku. Podívala jsem se dovnitř. Oblečení. Začala jsem si svlékat košili. Všichni na mě začali koukat.

,,Proč jsou tady všichni tak perverzní?" Uryu, Sado a Kurosaki odešli. Podívala jsem se na Ryukena.

,,Je mi jasný, že se snažíš být drsňačka, ale bolí tě něco?"

,,Úplně všechno, ale budu v pořádku. Jsem zvyklá dostávat rány. Jen tohle blbé tělo není schopné je přijmout."

,,Ty jsi opravdu něco." Ryuken odešel. Převlékla jsem se a vyšla na chodbu. Oblečení na mě plandalo. Chci do Hueco Mundo. Chybí mi Aizen a Ichimaru. Na co, že jsem to právě myslela? Chybí mi Aizen? Ne. Možná. Trochu jo. Z tohohle mě bolí hlava. Odešli jsme do do domácnosti Kurosaki.

,,Kde chceš spát?"

,,Zem mi stačí." Kurosaki položil na zem deky. Začal se hrabat ve skříni a pak mi podal košili.

,,Stačí ti na spaní tohle?" kývla jsem.

,,Kolik je vůbec hodin?"

,,Prospala jsi skoro celý den. Je osm večer. Zítra se zeptám kamarádky Orihime, jestli bys nemohla přespávat u ní." to myslí vážně? On chce, aby ta holka umřela? ,,Co ty na to?"

,,Nemyslím si, že si s ní budu rozumět. Neměla jsem jí ráda už v Hueco Mundo. Narovinu málem jsem ji zabila, pokud nechceš, abych ji zabila opravdu, tak mě s tou holkou, která nerespektuje pravidla boje Hueca Munda nedávej do jedné místnosti."

,,A proč jsi Orihime nezabila?" Kurosaki se ke mně přiblížil a já jsem se na něj nechápavě podívala. ,,Ty nejsi ten typ holky, která by opravdu někoho zabila. Nemáš na to někoho zabít." co si to sakra dovoluje?

,,Aizen mě zastavil. Nemohla jsem ji zabít, jinak bych už neměla domov."

,,Omlouvám se ti."

,,Hm?"

,,Za Ulquiorru a Grimmjowa." do očí se mi nahrnuly slzy.

,,Grimmjow byl prostě slabší. Ulquiorra.. váš boj byla remíza, byl jsi mrtvý, ale pak přišla Orihime a vyléčila tě. Pořádný souboj je na život a na smrt, kdybych s tebou chtěla bojovat, umřu já nebo ty. Jednoduché pravidlo ne. Zbytek je jako tréning. Můžu se převléknout?" Kurosaki se otočil. Převlékla jsem se. Podívala jsem se z okna. Byla noc a hvězdy nádherně zářily. ,,Takže nebe je všude stejné?" Kurosaki si stoupl vedle mě.

,,Třeba tam je někde Ulquiorra a Grimmjow." podívala jsem se na Kurosakiho.

,,Tohle jsou lidský kecy na uklidnění?" Kurosaki kývl. Pomáhá to. Ještě, že jsem to neřekla nahlas. ,,Jak by asi reagoval Ulquiorra kdyby mě viděl? Byl  by naštvaný? Zklamaný? Zvládnul bys porazit Aizena?" Kurosaki se na mě podíval. ,,Promiň. To byla hloupá otázka." podívala jsem se na svou dlaň. Pořád se ta jizva nezahojila.

,,Udělám pro to vše."

,,Jaký je vlastně vztah Aizena Sousukeho a společenství duší?"

,,On, Ichimaru a Tousen byli kapitáni ve společenství duší." zasmála jsem se.

,,A teď vážně. Aizen Sousuke jako kapitán?"

,,To není vtip. Ukradl hogyoku. Zradil Společenství duší, málem zabil svou podkapitánku a mou kamarádku Rukiu Kuchiki." najednou se mi hrozně těžko dýchalo. Chtěla jsem se nadechnout, ale nešlo to. ,,Jsi v pořádku?" spadla jsem na zem. Chytla jsem se za krk. Ať to přestane! Kurosaki mě vzal do náruče. Ztratila jsem vědomí. Otevřela jsem oči. Tady to znám.

,,Jak ti je?" všimla jsem si Urahary, který ke mně přistoupil s nějakou miskou. ,,Vypij to." napila jsem se. Všimla jsem si, že mám svou zanpakuto u sebe. Konečně.

,,Co to je a co stalo?"

,,Netuším, každopádně mohlo to být kvůli tomu, že sis nezvykla na lidské tělo. Takže teď budeš tady a ve společenství duší. Jakou jsi uzavřela dohodu? Všiml jsem si té jizvy." mlčela jsem. ,,Souvisí to s Aizenem." kývla jsem. Do místnosti vtrhla kapitánka druhé divize. Vzala mě za zápěstí. ,,Soi Fon? Proč jsi tady?" zeptal se ji Urahara.

,,Společenství duší se potřebuje o něčem přesvědčit." řekla a odvedla mě do společenství duší.

,,Kde to jsme?" do místnosti přišli kapitáni desáté, jedenácté a dvanácté divize a podkapitán šesté divize. Kapitánka druhé divize mě pořád držela. ,,Tak fajn, o co tady jde?" Soi Fon mi svlékla vrchní díl šatů a otočila mě zády k ostatním. ,,Co chcete dělat?!" Soi Fon mě dovedla ke sloupu, kolem kterého mi dala ruce a svázala je. Ucítila jsem ránu do zad. Kapitáni ke mně přistoupili. ,,Jak se vlastně jmenujete vy a to dítě?"

,,Jsem Kenpachi Zaraki a tohle je Hitsugaya Toshiro." řekl kapitán jedenácté divize. Přišla další rána do zad. Tahle byla o dost silnější.

,,O co vám sakra jde?!"

,,Potřebujeme se o něčem přesvědčit." řekla Soi Fon. Kenpachi, Kurotsuchi a Renji ke mně přistoupili. Začala jsem schytávat rány od jejich zanpakuto, intenzita ran se zvyšovala. V puse jsem ucítila krev. Moje tělo kleslo k zemi, která byla celá od krve. Aizene, pomoz mi sakra! Aizene... najednou rány přestaly. Otočila jsem hlavu a uviděla Aisushado. Měla sněhově bílé vlasy a krvavě rudé oči. Podívala se na mě. Toshiro vytasil svou zanpakuto naproti Aisushado. Zase jsem začala schytávat rány.

,,Nechte ji! Prosím! Aisushado, vrať se do původní formy." zakřičela jsem. dostala jsem silnou ránu. Vyplivla jsem krev. Aisushado se zasmála a vrátila se do původní formy. Do místnosti vtrhl někdo vtrhl. Aizene... moje tělo už leželo na zemi. Cítila jsem, jak se mi povolily ruce. Někdo mě vzal do náruče. Zvedla jsem hlavu. ,,Byakuyo?"

,,Buď zticha!" okřikl mě Byakuya.

,,Děkuju."

,,Řekl jsem buď zticha." Byakuya mě odnesl k sobě. Položil mě na zem. Usla jsem. Probudila jsem se uprostřed noci. Moje záda! Nechala jsem je obrůst ledem a zas usla... ,,Yuki, vstávej." otočila jsem se na bok. Byakuya ležel vedle mě. Měla jsem na sobě opět kimono, tohle bylo jiné než klasického shinigamiho. ,,Jsi v pořádku?" kývla jsem.

,,Proč to..?"

,,Shhh. To je na dlouho. Ten pekelný motýl, má ho i tvá zanpakuto?" kývla jsem. ,,Tvoje matka je arrancar?"

,,Byla. Společenství duší ji zabilo."

,,Můžu se podívat na ty záda."

You're Mine | BleachKde žijí příběhy. Začni objevovat