Hi

28 1 2
                                    

,,Ichimaru? Co tady sakra děláš?!" zeptala jsem se a Rangiku ztuhla.

,,Nech nás chvilku o samotě a nikomu neříkej, že jsem tady." Jen jsem se na Ichimarua dívala. ,,Na tohle si trochu malá, tak padej." Odešla jsem mimo ně na kraj města, kde mě něco ztrhlo k zemi. Chtěla jsem křičet, ale někdo mi dal ruku před pusu.

,,Ani necekni." Aizen? ,,Tak jo tohle dělám pro tebe." Aizen mě bodl do spodní části břicha, chtěla jsem zaječet, ale do toho mě políbil. ,,Nekřič a teď... kde je Ichimaru?"

,,Jak to mám vědět? A vůbec, co tu děláš?" Aizen mi dal za opasek kus nějakého papíru a odešel. Ta rána je dost hluboká... probralo mě ostré světlo.

,,Ah jsi v pořádku?" Všimla jsem si Unahany.

,,Vypadám tak?" Pokusila jsem se vstát, ale hned jsem spadla. Tohle ti oplatím Aizene. Vstala jsem a nějak se držela na nohou.

,,Neměla by ses moc hýbat, ztratila jsi dost krve a utrpěla pořádné zranění. Jinak kapitán první divize chce s tebou mluvit. Je tu, tak vás tu nechám." Unahana odešla a do místnosti vešel kapitán první divize.

,,Je slušnost se poklonit." Řekl Sasakibe.

,,Klaním se pouze těm, co si zaslouží můj respekt."

,,Ty drzá...."

,,To je v pořádku Sasakibe, necháš nás o samotě?" Přerušil ho kapitán první divize a Sasakibe odešel.

,,Teď dost riskujete kapitáne."

,,Myslíš si, že bys mě mohla zabít."

,,Než byste stačil mrknout."

,,Tak mě zkus zranit."

,,A pak mě necháte zavřít?"

,,Ne... zajímá mě boj s tebou."

,,Ale tohle asi není nejvhodnější místo na boj. To je vše o čem jste se mnou chtěl mluvit?"

,,Ne, jsi připravená?" Kývla jsem a odešli jsme na kraj města, kde jsme vytasili své zanpakuto. ,,Jestli nebudeš silná, mohu tě zabít." Kolem kapitána začal hořet oheň. Je to jeho bankai? Není možné, aby tenhle stařec měl takhle silný shikai. Nebudu riskovat. Aisushado bankai. Po nějaké době jsem byla na konci svých sil. ,,Jsi dobrá, ale vzdej to." Soustředila jsem se a vydala všechnu svou sílu... je snad nesmrtelný?Nemohla jsem ani chodit. ,,Jsi silná. Silnější než kapitáni tady. Víš, co bylo napsáno na tom papíru?" Nechápavě jsem se na něj podívala. ,,Hueco Mundo nám chce vyhlásit válku s vedením Aizena. Budu tě potřebovat tady, všechny ženy a děti zůstanou v Seireitei." To si dělá srandu. Postavila jsem se na nohy. Kapitán mi podal povolávací rozkaz pro Uraharu. ,,Pojď se mnou." Následovala jsem ho a dorazili jsme do knihovny. ,,Vyvolej svou zanpakuto." Vyvolala jsem jí.  ,,Tak a teď jí Aisushado ukaž svou pravou podobu. Aisushado si změnila vzhled, vypadala přesně jako já, jen měla masku a krvavě rudé oči, černé vlasy. Usmála jsem se. Mám ji pořád ráda. ,,Tvoje zanpakuto je převtělením egypstké bohyně Bastet, bohyně krutosti."

,,Vlastně teď momentálně jsem spíše démon, co tě chrání Yuki. Jsem ráda, že zas vidíš mé pravé já." Řekla Aisushado.

,,Zas?"

,,Ne vždycky jsi měla meč, jakožto napůl arrancar máš schopnosti i bez něj. Ale... nikdy bych nezakročila tak daleko, kdyby se i Společenství duší zachovalo spravědlivě. Ještě předtím než ti zabili matku, stihla její posmrtný život dát mně za tvou ochranu, Společenství tě bralo jako hrozbu, taky má důvod i dnes ale dělat pokusy na malých dětech nejsou zrovna moc humální. Jakožto tvůj ochraný démon jsem do dnešního dne kryla tvou temnou stránku." Aisushado vytáhla lahvičku s černou tekutinou. ,,Tohle je tvá část, díky které se staneš více arrancarem."

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 16, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

You're Mine | BleachKde žijí příběhy. Začni objevovat