I will PROTECT U

41 2 6
                                    

Sakra.. kývla jsem. Byakuya mi rozvázal kimono. Otočil si mě k sobě a přirazil mě k zemi. ,,Máš strach?" kývla jsem do nesouhlasu. Byakuya se ke mně začal přibližovat. Zavřela jsem oči. Byakuya mě políbil. Do místnosti vtrhla malá holka. Byakuya se otočil. ,,Rukio? To neumíš klepat?" zeptal se jí dost povýšeně.

,,Omlouvám se oni-san. Je tu Renji, chce s tebou mluvit."

,,Pozvi ho sem a odejdi." Rukia odešla. Byakuya mi oblékl a uvázal kimono. Do místnosti vešel Renji. Hned jsem popadla svou zanpakuto a nastavila ji proti Renjimu. Moje tělo se klepalo. ,,Co chceš Renji?"

,,Kapitáne, víte, co je zač? Ona je hrozba pro Společenství duší i pro Hueco Mundo." řekl Renji. C-cože? Byakuya si všiml moji reakce.

,,A co chceš dělat? Zabít ji? Ode dneška je to Yuki Kuchiki, moje snoubenka. Budu jí chránit." podívala jsem se na Byakuyu.

,,Chcete opravdu umřít?"

,,Pokud kvůli někomu umřu, bude to moje věc." Byakuya si mě přitáhl k sobě. ,,Když si mě veme, bude součástí Společenství duší, nemám pravdu? Ještě jednou jí něco uděláš, tak nejsi můj podkapitán, chápeš?" Renji se pousmál.

,,Už jste to řekl rodině a kapitánovi první divize."

,,Hlavou téhle rodiny jsem já a kapitán první divize věděl o tom, co jste s ní dělali?" Renji kývl do nesouhlasu. ,,Jdi už." Renji odešel.

,,Nemusíš to dělat." řekla jsem.

,,Já chci. Společenství duší tě takhle přijme a celkem se těším na svatební noc."

,,Ale já... nemůžu." Byakuya mě obejmul. Ulquiorro, promiň mi to. Cítila jsem v očích slzy.

,,Jdu to oznámit kapitánovi první divize." Byakuya odešel. Klekla jsem si na zem. Aizene, je tohle to, co chceš? Opravdu chceš tohle? To, že mě miluješ byl blaf, že ano. Aizene, prosím zastav to. Do místnosti vešel Kurosaki a Rukia. Podívala jsem se na něj.

,,Yuki! Jsi v pořádku?" kývla jsem do nesouhlasu. Vstala jsem.

,,Potřebuju být chvíli sama." vyšla jsem ven, odešla na kraj Seireitei. Sedla jsem si na zem.

,,Co to máš na sobě?" otočila jsem se a uviděla Aizena.

,,A co tady děláš?"

,,Vím, co se děje." řekl Aizen a já se na něj podívala.

,,Nechci si ho vzít."

,,Udělej to. Alespoň o to konečně přijdeš." tohle byl rozkaz.

,,Odkdy se z tebe stal můj pasák? Neřekl jsi náhodou, že mě miluješ?" Aizen začal odcházet. Chytla jsem ho za nohu. ,,Prosím Aizene, nechci to."

,,Tak jinak Yuki. Kapitána šesté divize si vemeš a necháš ho, aby si tě vzal nebo si mě nepřej. Máš si získat jejich důvěru. A když kapitánovi dáš to nejcennější, co máš, mělo by to stačit."

,,Prosím, nenuť mě k tomu. Nemůžu to udělat."

,,Budeš muset." postavila jsem se. ,,Jsi opravdu nádherná. Fakt Byakuyovi závidím."

,,Tys dělal kapitána?"

,,Kde ses to dozvěděla?"

,,Takže je to pravda. Ty, Ichimaru a Tousen jste byli kapitáni. Málem jsi zabil svou podkapitánku, zabiješ i mě?"

,,Řekl jsem ti, že tě miluju. Nezabiju tě, navíc espada tě má ráda. Jsi něco jako princezna Hueco Mundo. Pokud chceš zabít Kurosakiho a pomstít se, tak mě poslouchej, pokud chceš umřít, dělej jak chceš." Aizen odešel. Odešla jsem do Seireitei.

,,Ah tady jsi." Zastihl mě Byakuya. Vzal mě za zápěstí a někam odvedl. ,,Yuki tohle je Matsumoto Rangiku a Hinamori Momo." Matsumoto Rangiku? Tohle jméno mi něco říká. ,,Dva dny tady zůstaneš. Holky tohle je budoucí Yuki Kuchiki. Můžete se o ní dva dny postarat a nějak jí připravit?" Rangiku ke mně přistoupila. Dala jsem ruku na svou zanpakuto.

,,Je opravdu roztomilá. Neboj se."

,,Vy jste podkapitánky jaké divize?"

,,Já jsem podkapitánka desáté a Hinamori je páté." to je ta, kterou málem zabil Aizen?

,,Už musím jít, nespouštějte jí z očí." Byakuya začal odcházet, když jsem ho chytila za kimono.

,,Ty víš, proč to udělali, že ano? O čem to mluvil tvůj podkapitán? Prosím, řekni mi to."

,,To je opravdu dlouhá historie. Řeknu ti to po obřadu." Byakuya začal znovu odcházet, ale já ho nepustila, podíval se na mě.

,,Nevěřím jim."

,,A ony ti snad důvěřují? Jste na tom stejně."

,,Ale ony jsou dvě."

,,A ty jsi silnější než společenství duší? Neříkala jsi to?"

,,Ano, ale nebojuji s dívkami. Je to pod mou úroveň."

,,Bereš si shinigamiho, abys získala azil." Byakuya mi dal pusu na tvář a odešel.

,,Hej! Shinigami jsou opravdu idioti." Rangiku ke mně přistoupila s lahví Sake, celkem dost se motala.

,,Napiješ se?" vzala jsem si láhev a napila se. ,,Super. Alespoň někdo si se mnou dá." Rangiku mě zatáhla do vnitř. ,,Posaď se." sedla jsem si vedle Hinamori. ,,Takže Byakuya? Jak se ti povedlo na něj zapůsobit, je opravdu chladná osoba."

,,Ani nevím. Vy jste znaly Aizena, Ichimarua a Tousena?"

,,Hinamori byla Aizenova podkapitánka."

,,Omlouvám se. Hinamori.. jaký je podle tebe Aizen?" Hinamori se na mě podívala.

,,Ka-... Aizen Sousuke je.. omlouvám se, ale tohle není téma, o kterém mluvím ráda." odpověděla mi Hinamori. Do domu vtrhl ten malý kluk. Hned jsem vytasila zanpakuto.

,,Co chceš? Dnes vám to nestačilo? Znova jak se jmenuješ? Jména malých dětí si nepamatuju." řekla jsem.

,,Toshiro Hitsugaya. Matsumoto, nepij tolik a kvůli tobě tady nejsem." řekl Toshiro a vešel dovnitř. ,,Hinamori, něco pro tebe mám." Toshiro vytáhl přívěšek a hvězdou a připnul ho Hinamori kolem krku. Že by...

,,Děkuji, je nádherný. Ke tvé otázce Yuki." začala mluvit Hinamori. ,,Aizen Sousuke byl pro mě už od mala vzor a můj svět. Hodně jsem pracovala, aby byl se mnou spokojený. Jednoho dne jsem uviděla jeho tělo od krve a myslela jsem si, že je mrtvý. Pak byl naživu. On to jen hrál. Obejmula jsem ho, byla jsem tak šťastná, když jsem se dozvěděla, že je žije. Probodl mě, potom všem mě probodl. Ukradl Hogyoku a zmizel. Kvůli němu jsem nastavila zanpakuto proti přátelům." vítězně jsem se pousmála. Toshiro mě sledoval.

,,Asi bych ti neměla říkat, že Aizen Sousuke mě miluje. Právě proto mě nezabije. Teď ti řeknu ten důvod. Aizen ti tohle udělal, protože jsi mu byla na obtíž. Já jsem Aizena nikdy nebrala jako vzor. Jen je to pro mě někdo, koho musím respektovat kvůli tomu, že mi zachránil život. Nic víc." Hinamori rozrušená odešla. ,,Toshiro jdi za ní a polib jí. Pokud na to ještě nejsi malý."

,,Ty...." Toshiro sáhl na svou zanpakuto.

,,Co? Je to na tobě vidět, máš jí rád, tak za ní běž. Pokud chceš, aby tě milovala, musíš udělat ty první krok. Ona ho totiž neudělá nikdy. Jdi teď nebo na ní zapomeň." řekla jsem. Toshiro odešel.

,,Wau! Takhle se k Hitsugayovi nikdo nechoval. Pojďme taky na chvíli ven." řekla Matsumoto. Rangiku mě popadla za zápěstí. Došly jsme na opuštěné místo. Je to tady opravdu pěkné. Z ničeho nic se objevil Ichimaru.

You're Mine | BleachKde žijí příběhy. Začni objevovat