("Ben Helen. Helen kurayama. Ben daha önce aşk nedir bilmezken aşkın en büyüğü ile tanıştım ve aşka aşık oldum. Bu büyük ve benzersiz aşka. Ben erkekler için bir güzellik abidesi, kızlar için ise egolu ama hiçbir erkeği beğenmeyen biriyken artık hiçbiri değilim. Ben artık aşkı için herşeyi yapabilecek biriyim.
Şimdi benim ve uğrunda ölebileceğim aşkımı tanıyın. ) "
Helen daha çok küçükken babasını kaybetmiş, annesi onu yetiştirmek için amcasıyla evlenmiş ve babasının intikamını almak kendini yetiştirip buna adayan bir kızdı. Annesine amcasiyla evlendiği için hiç kızmazdı ama hep baba özlemi çekerdi. Bu yüzden ona bu acıyı yaşatan kişiyi en büyük şekilde cezalandırmak istiyordu.
Helen;
" Anne, ben okula gidiyorum." Bu arada okuldan sonra benve sen vakit geçiririz.Ben anneme amcamla evlendiği için hiç kızmazdım. Çünkü o benim iyi bir şekilde yetiştirmek için amcamla evlendi. Aslında amcam daha annem babamla evlenmeden öncede annemi seviyordu ama annem babamla evlenince aşkını içine gömdü.
Çünkü babam onun abisiydi ve annem onu sevmediği için o mutsuz olsun istemiyordu ama babam ölünce onunla evlenip beni babasız bırakmak istemedi.
Eminim siz şu an kendi içinizden "Kesin adamın ölümünden faydalanmıştır " diyorsunuz ama Hayır. Babam ölürken beni amcama emanet etti ve annemle evlenip onun yanında olmasını istedi. Amcam anneme asla kötü gözle bakmazdı. Halada oyle ama babamın son isteğini reddedemedi.
Yani benim amcam tam bir baba.
Neyse tüm bunları bırakalım . Ben bütün bunları söylerken okula gelmişim bile. Okula girdiğimde herzamanki gibi gıcık ve sinir bozucu erkeklerin gözü yine üstümdeydi ama kızlar için aynı şeyi söyleyemem. Beni çirkef ve kıskanç bakışlarıyla gömdüler.
Bende herzamanki gibi onları kafama takmayarak önlerinden geçip gittim. Sınıfa girdim ve çok cool bir şekilde sırama oturdum . Öğretmen geldi . Ders bittikten sonra öğretmen ona bir dakika ayırmamızı istedi.
Öğretmen;
-"Bakın arkadaşlar , sizden bir üst sınıfa yeni biri geldi ve bizim sınıf okul takımını oluşturmasına rağmen o takım kaptanı olmak ve takımı değiştirmek istedi. Bu yüzden seçimler olacak . Herkes bizim sınıfı destekliyor ama yinede temkinli olalım . Her ihtimale karşı en azından takım kaptanı nın değişmesine izin vermemeliyiz."Helen;
Öğretmenin söylediklerini duyunca sinirden çılgına döndüm. Kim bana karşı rakip olur ve beni takim kaptanlığından alıp yerime geçmek ister?
Hemen bizim üst sınıfların bulunduğu bloğa doğru gittim. Çok kalabalıktı ama erkekler sağolasun önümü açtıkları için rahatça içeri girdim . Böyle işlerde çok işe yarıyorlar ama hala benim için gıcıklar.
Neyse . Herkes benim oraya neden gittiğimi biliyordu ve bunu hiç kaçırırlar mı . Peşimden hepsi gelmeye başladılar.
Ben merdivenleri ikişer üçer çıkarken herkes bana bakıyordu.
Bu hiç umurumda değildi . Şu anda aklımda olan tek şey bana kimin rakip olduğu . Bir kız olduğuna emindim . Çünkü erkekler bana rakip olmaz,aksine
benim kazanmam için bana yardımcı olurlar.Üst sınıfa çıktığımda gördüklerim beni kör etti. Bir erkek ve etrafını sarmış bir kız topluluğu. Kendini beğenmiş egoist. Kızlara kaslarını gösterip diğer erkekleri gömüyordu. Hem banane sanki. Benin şuan umrumda olan şey rakibimi bulmaktı .
Sınıftan içeri girdiğimde kızlar bu sefer beni gözleriyle gömmek yerine küçümser gibi baktılar. Bende onlara "ne bakıyorsunuz öküzün trene baktığı gibi " bakışı atınca ne kadar bozulduk larını görmemek için kör olmak gerekirdi. Ben hemen bir kızı kenara çekip ;
"Bana rakip olan o hadsiz kim?
Kiz onu bir an döveceğimi sandı ama iğrenç bir bakış attıktan sonra;"Şurada ki kaslı yakışıklıyı görüyor musun . İşte sana rakip olan o ".
Bunları duyunca dahada delirdim . Bu kendini beğenmiş egoist nasıl olurda bana rakip çıkar. Bu kendini ne sanıyordu.
MERHABA ARKADAŞLAR. BU BENİM İKİNCİ KİTABIM . İLK KİTABIM İÇİN ÇOK AZ BEĞENME
VARDI. UMARIM BU KİTABIMI DAHA ÇOK BEĞENİRSİNİZ. İLK KİTABIM BENİ ÇOK ÜZDÜ. BU KİTAP İÇİN SİZDEN DAHA FAZLA VOTE VE YORUM BEKLİYORUM. SİZİ ÇOK SEVİYORUM. ♥★♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK VE ÖLÜM
FanfictionÖlesiye aşık olan Şunya ve Heleni tanıyın . Çünkü onların aşkı bir tarihi yazdı. ♥♥♥ ★ ♥