Bölüm4 Yenilgi

27 7 1
                                    

MERHABA ARKADAŞLAR. BU BÖLÜM BİRAZ KISA. ÇÜNKÜ DİĞER BÖLÜMLERE ÇOK AZ YORUM VE VOTE GELDİ. BUDA BENİ ÜZDÜĞÜ İÇİN YAZMAYI BIRAKMIŞTIM AMA TUTKUMA YENİK DÜŞTÜM. BU BÖLÜMDE GEÇEN ŞİİRLERİN HEPSİ kandanadam_ 'aAİTTİR. KENDİSİNE BU GÜZEL ŞİİRLERDEN DOLAYI TEŞEKKÜR EDİYORUM VE    "SESSİZLİK   " ADLI KİTABINI ÖNERİYORUM. İYI OKUMALAR.

Buraya geldiğime ve bu iddiayı kabul ettiğime inanmıyordum ama bir şekilde buraya gelmiştim. Herkes bu arada bizi izliyordu ve kendi aralarında kimin kazanacağını tartışıyorlardi. Bunu kazanmaktan başka çarem yoktu ve o kas yığını bunu biliyordu . O yarışmanın kurallarıni kendi ekseni etrafında dönüp insanlara anlatırken bende kafamı one eğip düşünceler arasına dalmıştım . Bana dönüp bir foto verdi. Çiçeğin remiymiş. Doğrusu çiçeğin görüntüsü çok hoşuma gitmişti . Sonya yanımda durup olanları izliyordu . Onunda bu durumdan hiç hoşnut olduğu söylenemezdi ama bir kere kabul etmiştim . Kas yığını söylediklerini bitirince ban döndü . Ellerini beline koydu ve iyice göğsünü kaparttı. Tam bir egoist ya. Yarışma başladığında sanki çiçeğin yerini biliyormuş gibi emin adımlarla koşmaya başladı. Bense öylece duruyordum . Kendimi toparladim ve kafamı iki yana sallayarak ellerimin arasına aldım . Ona asla yenilemem. Bunu defalarca tekrarkladıktan sonra telefonumu cebimden çıkardım ve bi şarkı açıp kulaklıklarımı taktım. Biraz düşünüp mantık yürüttükten sonra yürümeye başladım . Dinlediğim şarkı beni baya rahatlatmıştı.

Aynı anda şarkı sözleri ni tekrarlayarak yürüyordum. Çiçeği nerde bulacağımı bilmiyordum ama artık umrumda da değildi. Yürürken birden bir su sesi duydum ve dalları birbirine sıkıca geçen ağaçların arasından bir hayli zorlanarak geçtiğimde elim ağacın bir dalına çarptı ve derin bir kesik oluşturdu. Canim acısından elime üflüyordum . Birden geldiğim yeri farkina vardım . Etrafa şaşkınlıkla bakarken aynı zamanda kendi eksenimde dönüyordum. Burası cennet bahçesinden bir parça olmalıydı.

Hemen telefonumla bu yerin farklı görünüşlerini çektim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hemen telefonumla bu yerin farklı görünüşlerini çektim . Ben yer değiştirdikçe sanki suda renk değiştiriyordu.

 Ben yer değiştirdikçe sanki suda renk değiştiriyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
AŞK VE ÖLÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin