2. BÖLÜM, İLK DUYGULAR

49 14 27
                                    

Kafamı öne eğdim ve yumruk yaptığım elimi dahada sıktım. Sinirden kıpkırmızı oldum. Kas yığını ve ezik kızlar hariç herkesin gözü üstümdeydi. Ne yapacağımı merakla bekliyorlardı. Birden kafamı kaldırdım ve az önce ki manzaradan daha iğrenç bir şeyle karşılaştım. Sınıfın ortasında kas yığını bir kızı kolları arasına almış ve. ..

Ahhh. Ben buraya nasıl geldim. Doğrusu kendime inanıyorum.

" Hey! Kendini beğenmiş egoist. Ne yaptığını sanıyorsun. Sen ahlak nedir bilmez misin? " Bunları söylerken bana dönüp baktı ama birdaha gözlerini benden alamadı.

" Ohaaaaa. Sen acayip güzelsin. Aman tanrım. Böyle bir fıstık ilk defa karşıma çıkıyor. " Bu sözler üzerine birden kızgınlığımın yerini şaşkınlık aldı. Çünkü ilk defa bir erkek bana karşı bu kadar hadsiz ve açık sözlü oluyordu.

Birden sıraların üstünden tek tek atlayıp yanıma geldi. Gözleri parlıyordu ama bense ona ciddiyetle bakıyordum.

" Az önceki olanlar için senden çok özür dilerim. Ah tanrım ben tam bir aptalım! " Onun bu sözleri üstüne " Evet. Sen gerçekten de bir aptalsın ama neyse en azından hatanı farkına vardın. " demek istedim ama ondan sonraki sözleri üzerine öfke patlaması yaşadım.

" Ben gerçekten de aptalım. Senin gibi bir fıstık dururken...
Ben nasıl bir başka kıza sarılırım. " Birden kollarını belime doladı ve duvarla buluşmamı sağladı. Ah. Allahım bu çocuğu öldürücem ama sanırım onu öldürecek olan birtek ben değildim. Yıllardır bana yaklaşmaya çalışan ama bunu başaramayan erkekler, kolları arasına alıpta sonra ektiği kız ve beni onun sayesinde ezmeye çalışan diğer kızlarda öfke ve kin ile dolup taşmışlardı.

Kendimi artık tutamıyordum ve ona sert bir tokat attım.

" Sen kendini ne sanıyorsun. Beni sakın o sarıldığın kızla karıştırma. Ben ona hiç benzemem. Hem sen kimsinki beni takım kaptanlığından alıp yerime geçmek istersin. Sen. Sen kendini ne sanıyorsun. Seni kendini beğenmiş egoist.

Bu hareketim diğer erkek ve kızların çok hoşuna gitmiş olmalıki " Oooo. Helen. Süpersin. Yürü be kim tutar seni " diye çığlık atmaya başladılar. Çok senmişlerdi ama aynı şeyi egoist için söyleyemem. Bana böm böm bakıp bunu neden yaptığımı anlamaya çalışıyordu. Yüzünde hayal kırıklığı vardı. Bana sarıldığı andaki gibi sessiz ve masum olacağımı sanmıştı ama öyle olmayınca... Yüz ifadesini görünce "Keşke tokat atmasaydım"diye düşünmeye başladım. İyide bu benim sorunum değil ki. Bana sarılmakla hata yapmıştı.

Yüzündeki ifade kelimelerle anlatılamayacak kadar hayal kırıklığı ile doluydu. Bir eli tokat attığım yanağında diğer eli ise yan tarafında sallanıyordu. Başını sola doğru eğerek gözlerini kıstı. Bu hareketim onu çok şaşırtmıştı. Bense çok sinirliydim. Sanki istemeden dilim konuşuyordu.

" Hey sana diyorum. Ne oldu? Yoksa dilinimi yuttun." Onu konuşması için zorluyordum ama konuşmuyordu. Hızlı adımlarla dışarı çıktı. Bende ardından çıktım . Yürürken yüzünü öfke kaplanmıştı. Yetişemiyordum. Dışarı çıktığımda çardaklarda oturduğunu fark ettim. Hemen yanına gittim. Kafasını kaldırıp bana baktı. Gözleri dolmuştu. Ağlıycak gibiydi ama bana bunu hissettirmemek için kendini zor tutuyordu.

Yanına oturdum . Bunu yapma nedenimi bilmiyordum ama içimde gelmişti. Diğerleri arkamzdan gelmemişti. Çünkü olay olacak sanıyorlardı. Çok seksi duruyordum ama bu onun ilgisini çekmiyordu. Sanki artık benimle ilgilenmiyor gibiydi. Kırık kalbini hissediyorum.

Sustum ama konuşmak istiyordum. Yüzüne sahte bir gülümseme yerleştirdi ve bana bakmaya başladı. Onun böyle bakması hem içimi ısıttı hemde kendimi suçlu hissetmeme sebep oldu. İlk defa kendimi böyle hissediyordum.

"Şunya".

"Ne . Anlamadım. "

"Dedimki adım Şunya."

"A . Anladım. Be. be. bende Helen." Bunu söylerken kafamı öne eğmiştim. Eliyle çenemden tutup kaldırdı.

"Sana baş eğmek hiç yakışmıyor ama utanınca çok güzel oluyorsun." Bunları sanki kalbinin en derinlerinde saklı bir kutudan seçipde söylüyor gibiydi.

O bunları söylerken iyice utandım . Dilim tutulmuştu. Hiçbir şey söyleyemedim. Dilim tutulmuştu. Bana ne oluyordu böyle.

MERHABA ARKADAŞLAR. SIZCE HELENE NE OLUYORDU.ŞUNYAYA KARŞI NE HISSEDIYOR OLABİLİR. ASKTAN BU KADAR UZAK BİR İNSAN AŞIK OLMUŞ OLABİLİR MI? VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM. UMARIM BEĞENİRSİNİZ . SİZİ ÇOK SEVİYORUM. ♥ ★ ♥

AŞK VE ÖLÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin