ONU ÖPTÜM.

4 0 0
                                    

İYİ OKUMALAR.

Artık kendim hakkında hiçbir şeyden emin değildim. Bu kız  beni çok etkilemişti . Kendimden ve emin olduğum duygularımdan emin değildim.

Helen:

Artık gerçekten dayanamıyordum.  Ayağımın acısı bir yana, yanımdakinin umursamazlığı bir yana Şunya'nın hiçbir şey yapmaması beni çok rahatsız ediyordu. Artık dayanamayıp bağırdım .

"Hey! Gerizekalı.  Ya bir şey yap ya da defol!" Acı içinde söylediğim  bu şeyden   hayvanlar bile canımın acıdığını anlayabilirdi.  Artık Şunya da canımın acıdığını anlatmıştı.  Elini yumruk yapıp koşmaya başladı.  Yanımdaki (kim olduğunu bilmiyorum ama bu sik kafalı ) harekete geçti ve kolmu çekti.  Canım  dahada çok acıdı. 

"Hey dur çekme canım acıyor sık kafalı  !Yeter! Yapma. "Bana "sen ciddi misin . Sik  kafalı  ne alaka " bakışı  attıktan sonra durdu. Ona neden sık kafalı  dediğimi ben bile bilmiyordum. Herhalde söyleyecek  başka  bir küfür bulamadığım  içindi .

   Şunya bi sırada yanımıza sokulmuştu bile . Bir anda çocuğun yakasına yapıştı . Ee tabi hiç  bekler mi ? Patlattı yumruğunu çocuğun suratına.  O sık kafalı  haliyle dört  seksen yere yapıştı. 

      Nasıl oldu anlamadım ama kendimi Şunyah 'ın kolları arasında buldum . O bana ne ara sarıldı  hiç anlamadım.  Şunya  kafasını saçlarıma gömmüş  öpüp kokluyordu. Kollarını  o kadar sıkı belime sarmıştı  ki biraz daha sıkarsa kemiklerinin kırılacağına  emindim.  Sanırım bende onun kadar sıkı bir şekilde boynuna sarılmış olmalıyım  ki bi an kafasını  kaldırıp  "Beni boğmak mı istiyorsun " deyince her şeyi farkına  vardım.
  
    
    Arkamızı döndüğümüzde  kolumu patates püresine çeviren çocuk korkak it gibi kaçmıştı. Bu benim pek ilgimi çekmemişti  . Sadece bir anlığına  yokluğunu hissetmiştim . Şunya  'nın  yüzüne baktığımda  gözleri  yaşlarla dolmuştu ama akmıyordu .

  " Ne ! Taman beni kurtardın ama seni öpüceğimi sanma " . Bunları espiri yaparmış  gibi söyleyince gülmeye başladı  ve kafasını eğip gözyaşlarını sildi . Daha sonra da aktıklarını bile fark etmediğim  göz yaşlarımı  sildi .

"Aslında öpseydin  pek de fena olmazdı" . Tabiki böyle bir şey yapmiycaktım. Ben bunları  düşünürken  hala onun boynuna sarılı olan kollarımı fark ettim ve onunda kolları hala benin  belimdeydi .

   Şunya:

" Hadi artık gidelim buradan. İddiayı boşver, vazgeçtim.  Seçimlerden de  geri çekileceğim.  Yeterki sen iyi ol". Bu söylediklerine ben bile inanmamıştım . Hele son söylediğim beni benden almıştı.  Bunları söylerken gözlerimden yaşlar akıyordu. 

  Bir elim Hele 'nin  belinde diğer elimlede yüzünü tutuyordum.  Onunsa  kolları hala benim boynuma sarılıydı.  Bu soylediklerimdem  sonra şoke oldu ama daha sonra çok değişik  bir bakış atıp beni geriye itti . 

"Bu ne şimdi ".

" Sen az önce dediklerini kendine sakla . Ben zaten bu iddiayı  kazanıcam.  Seni de gömücem. " değip gülmeye başladı  . Kız olmasa ona küfür edecektim. 

  " Ne yani! bu halinle  o çiçekleri   hala aramaya mı düşünüyorsun". 

   Arayacağımı  da kim söyledi. Ben zaten onları  buldum . Sen kendi yan".
Bu olamazdı.  Gerçekten o çiçekleri bulmuş olamazdı.  Ne yani beni herkesin önünde gömücek miydi? Buna izin veremezdim.  Helen dönüp  bana baktı ve sonra kendince koşmaya başladı.

" Olamaz . Buna izin veremem . Hoşlandığım kız olabilir ama beni rezil edemez. "Sonra bi an durdum . Kendi kendime söylediklerimi tekrarladım.

"Hoşlandığım kız: Hoşlandığım kız; aşık  olduğum kız  . Her söyleyişimde daha da çok heyecanlanıyordum. Kendimi artık  tutamıyordum. 

  " Aşık  olduğum kız." Bunu fazla sesli söylemiş olmalıyım ki  Helen i  karşımda buldum. 

"Kim miş  o senin aşık olduğun kız?" Biraz sinir biraz da merak kırıntıları  barındıran bu soruya  karşı  cevapsız  kaldım. 

" Hiç  . Hiç , yani kimse. Kimi sevicem ki ben.  Sen olucak değilsin herhalde". Bana bakmaya devam ediyordu.  Bunların  hepsini kekeleyerek söylemiştim.  "Sen tam bi malsın daha konuşamıyorsun  bile " dermiş  gibi baktı  ve omuz silkti.  Bende buna karşın  " Ben artık  susam iyi olur.  Yoksa  iyice boka gömülücem". Bakışı attım ve kafamı  bütün  utançlığımla  yere eğdim  ve sustum.

MERHABA ARKADAŞLAR.  LÜTFEN KİTABI  GÖRÜPTE  GÖRMEMEZLİKTEN GELMEYİN.  SIZDEN SADECE BEĞENDİYSENİZ
VOTE VE YORUM YAPMANIZI ISTİYORUM.  ALT TARAFI  KÜÇÜK  BİR  YILDIZA BASICAKSINIZ. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 18, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AŞK VE ÖLÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin