Když jsem se probudila bylo 11:20 usoudila jsem, že jsem musela přijít hodně pozdě a záhy se moje domněnka potvrdila, když jsem se podívala na svůj telefon a na poslední odeslanou zprávu z 3:15, kde jsem psala své nejlepší kamarádce, jak moc mi chybí, co bylo zvláštnější její téměř okamžitá odpověď: Ty mě taky, ale budíš, dobrou. Donutilo mě to k pousmání. S Mary jsme kamarádky už bezmála šest let, byť po základce bydlí 250 km daleko.
Úsměv mi záhy stuhl na rtech, když jsem zjistila, že mě šíleně bolí hlava, mám v ústech, jak po vpádu armády opic a celkově je mi špatně a jako bonus si nic nepamatuji. Chvilku na to mi psal Damon, proč jsem se neozvala a že mi celý večer psal, ale bohužel všechno bez odpovědi. Odpověděla jsem pravdu, že po tom našem nevydařeném večeru jsem byla s Derekem na diskotéce. Už neodepsal a tak jsem si vymyslela svůj program a začala jsem si uklízet v pokoji a začala jsem si připravovat věci do školy.
Odpoledne
D: Musíš pokaždé hádce jít s ním ven?
B: Je to můj nejlepší kamarád ke všemu mě to mrzelo, co jsem měla dělat?
D: Bon já nevím, co dělat Stefy se se mnou od včerejška nebaví. Přišla domů opilá a teď se o ní jen starám. Už nevím, co dělat, nejraději bych to skončil. Jsem z toho života úplně utrápený a bojím se odejít, aby mi nevzala to nejcennější. Mou dceru.
B: Neblázni ji to přejde. Ten včerejšek mě mrzí, ale chápu to. Jen potřebovala jsem s někým být. Chybíš mi.Chvilku jsem si s Damonem ještě psala a pak jsem napsala Derekovi, aby přijel pokecat, jako správný nejlepší kamarád přijel a jeli jsme se projet a povídat si. Povídal mi o Lusi o tom, že jí miluje, ale ona má pořád Rogera a prý řekla, že je těhotná. Obrátila jsem oči v sloup a naštvaně jsem si odfrkla. "Bon, co se děje." Věděla jsem, že si toho všimne, ale doufala jsem, že se nezeptá. "Ale nic, ale nechápu proč se nechrání je to její hloupost, teď do toho tahá tebe, protože ten její je blbec a ona neví, co bude dělat, zase tě jen využije." Šlo vidět, že se ho to dotklo, chápala jsem to, přece jen šlo o dívku, kterou miloval, ale tohle si nezasloužil. "Bon nemáš právo ji soudit, tys udělala stejnou blbost a....." nestihl to ani doříct, protože jsem mu do toho skočila "Ano já v té situaci právě, že byla a nikomu bych to nepřála, ale já se tehdy chránila, nebyla to má chyba, ale pokud ona už jednou těhotná byla měla si dát pozor, když ví, že to dítě nemá do čeho přivést!" už jsem začala zvyšovat hlasitost, protože mě naštvalo, že mi nadhodil zrovna tohle, když on sám ví, jak je to pro mě těžké.
Flashback
Šla jsem do koupelny, když v tom jsem ucítila nějaký zápach a udělalo se mi zle od žaludku, bylo to divné nikdy se mi to nestalo, ale to bude jen střevní chřipka říkala jsem si, když v tom už se to nedalo vydržet honem jsem si sepnula vlasy do nedbalého drdolu a utíkala na toaletu.
Poté jsem si šla vypláchnout pusu a rozhodla jsem se uklidit. Táta s mámou byli zrovna pryč a já si užívala svou volnost a samotu. Když jsem otevřela odpadkový koš, abych ho mohla vysypat ozvala se zase nevolnost. Bylo to zvláštní, šla jsem si dát koupel, protože obvykle mi to pomáhalo, ale tentokrát ne. Rozhodla jsem se podívat, kdy bych měla mít kontrolu u doktora, otevřela jsem diář a nemohla jsem tomu uvěřit už týden mi meškaly měsíčky, to nemůže být pravda.End flashback
Utřela jsem si stékající slzu a pokračovala jsem o tom, jak je to od Lusi nezodpovědné, ale dobře se věděla, že mě Derek skoro nevnímá, cestou domů jsme změnili téma a bavili jsme se o mě a Damonovi, popisovala jsem mu, jak probíhal večer a Derek jen naslouchal a pak jen řekl "Bon myslím, že to není dobrý nápad, on se nikdy nerozvede." tušila jsem to, ale pořád tam byla naděje, ale když už to věděl i Derek bylo mi jasné, že tak velké mé naděje zase být nemohou.
Derek viděl, že mě to všechno dost vykolejilo a proto pustil naši oblíbenou písničku (média), nabídl mi cigaretu a chytil mě za ruku. Celou cestu až k baráku jsme si zpívali, jsem ráda, že ho mám.
Tak dneska další kapitola. Snad se bude líbit omlouvám se, že moc nepřidávám, ale je toho moc ve škole a moc nestíhám psát, ale slibuju, že od května budou kapitoly pravidelnější. Jenom nakonec bude příběh jen jednodílný.
ČTEŠ
Stay Strong I.
RomanceMěl vždycky všechno, co chtěl. Ale co se stane, když potká dívku, která je zvyklá mít všechno na co se podívá a tentokrát se podívá na něj?