1. Fejezet

604 51 12
                                    

Új story új lehetőség!!!
Lektorálta Mukimo! ^^
Jó olvasást!


-De én egy rátermett férfiember vagyok!- kiabálok a velem szemben ülővel, majd rá hajtom fejemet térdeimre, picit ki vagyok. Nem birom annyira a piát, de megint itt vagyok... Igaz, nem csak ez az egyetlen bajom. A velem szemben lévő persze megint csak mosolyog.
-Igaz, csak 167 cm vagyok... - Motyogom .
Nos hogy ha már tudjátok életem egyik legnagyobb traumáját, elmondom mi a teljes sztori . De először! Naszódi Tomi vagyok, nem rég költöztem ide . 167 cm magas vagyok ,ahogy már említettem és szőke hajamat berasztásitottam ,hogy a lányok ne borzolják mindig össze azzal a mondattal, hogy „Olyan kis cuki vagy!"... Az idegesített a legjobban. Szemeim kékek és valahogy nem jön rám nagyon az izom ... Igaz, kondizni már nem járok, mert csak szálkásodtam, nem az izom tömegem nőtt. Amúgy elég nagy parti arc vagyok a barátaim szerint, lehet ezzel alacsonyságom próbálom kompenzálni, amúgy jegyeim se rosszak. De inkább az előbbinek köszönhetően sok barátnőm volt már. Minden tök jól ment, amíg ebbe a suliba nem jöttem. Szüleim elváltak, anyummal elköltöztünk, az új sulimban pedig szigorú házirend van és le kell vágatnom a hajam, vagy kibontani ... Erre még ráadásul van egy srác, aki csak 10 cm-rel magasabb, de mégis folyton piszkál, mármint nem is tudom minek vegyem, amit csinál...
*négy nappal ezelőtt
Ekkor kezdődött minden. Már három napja jártam a suliba és minden jól ment, stílusomnak köszönhetően lazán integrálódtam az osztályba . Épp a mosdóba voltam, kezet mostam slagolás után, mikor valaki megragadta a vállam. Azt hittem, mindenkivel jóban vagyok. Ezek szerint nem? Futott át agyamon a gondolat. Eléggé lefagytam .Megfordított és a falhoz nyomott. Smaragd zöld szemeivel mélyen az enyéimbe bámult.

-Ki a franc vagy és mégis mit akarsz!?- Kiabálok rá. Unott arccal néz egy cseppet sem erőlteti meg magát, miközben én teljes erőből szabadulni akarok.
- Csak ismerkedem, jópofinak tűnsz... - Mondja ezt, miközben elvigyorodik. Oh hogy rohadna meg, ez nem egy normális ismerkedési mód! Most nézem full feketében van, acélbetétes bakanccsal. Éjfekete haja tépettesre van vágva. Egész menőn néz ki, mit mondhatnék, biztos a helyi rosszfiú. A gondolataimból kizökkent az, hogy rasztámat kezdi el piszkálni.
- Aranyos vagy, csak ez a raszta nem kéne ide. - Mondja flegmán. Én meg megint lefagyok. Mi a fasz?! Teljesen megvan ez hülyülve? Erre még rákontrázott azzal, hogy megsimította arcomat és valami megmagyarázhatatlan módon elvörösödtem. De azért nem lettem teljesen degenerált ezalatt a rövid idő alatt. Ellöktem magamtól és kirohantam a mosdóból. Ez most nagyon felhúzta az agyamat...

Szórakozol velem? Where stories live. Discover now