Halihó húsgolyók!!!
Hühaaa.... Ahogy az előző részben látom legalább a fele hiányzik. A macska rudja meg... 😸 De mivel nincs meg ezért jól besültem ,majd kitalálok valamit.
Bocsi az előző részben lévő borzasztó helyesírásomért.
Kérlek titeket itt is nézzétek el.
Reménykedem hogy élvezni fogjátok a részt!
Jó olvasást!😺Sétáltam ki a suli kapun. A nem kívánatos személy ott várakozott valakire a kapun túl. Remélem nem én vagyok az akire várt...
De amikor észre vesz, elém áll és mélyen a szemembe bámul.
-Hali! Sajnálom a reggelit.Dühös vagy?- Néz picit zavartan félre de össze szedi magát és továbbra is engem bámul.
-Nem h-haragszom...- Megcsuklik picit a hangom, érzem hogy kezdek elvörösődni. Neee.
-Akkor beteg lettél? Nem kellet volna bejönnöd így. -
-Nem vagyok beteg!- Kiabálok rá.
-Te vagy a hibás.- Teljesen vörösnek érzem magam és dühösnek.
Marci kitágult szemekkel néz rám, teljesen le van dermedve, a hírtelen hangulat változásomtól.
De nem tervezek itt ácsorogni. Félre akarom lökni, mivel erőssebb nem tudom. Így csak kikerülöm.
Magamban dulva-fulva mentem haza.
Már 5 perce sétáltam, mikor lépteket hallottam meg magam mögött.Mivel ez egy utca nem lepett meg, de nagyon közel jött, de nem előzött meg és le se maradt picit, egyértelmüen tudtam. Követ valaki. Megfordultam és Marci ált előttem.
-Te most, követsz engem?- Kérdeztem meg mikor magamhoz tértem meglepődöttségemből.
-Én csak ...- Mondta halkan miközben végig a szemembe nézett.
-Mit te csak? Te szemét zaklató! -Ütöttem meg melkasát .
Észrevettem, hogy arcomat bámulja, majd nyakamat nézi.
Megfogja a kezem amivel megütöttem. Kicsit ott felejtettem amíg azt néztem hogy engem bámúl.
-Erresz el ! Mit bámulsz?! - Kiabálok rá erre Ő nevet egyet.
-Én csak szexinek tartom mikor ideges vagy. - Mondja vigyorogva.
Most tényleg fel megy bennem a pumpa. Elrántom tőle a kezem és futni kezdek, szaladok, haza akarok menni.Még vissza kiáltok.
-Hagy békén, ne köves!-Az utcánkig bírtam a futást, az olyan 6 perc lehetett, onnantól sétáltam. Nem követett, így már nyugodt voltam mikorra a házhoz értem.
De azért, ahogy beérek lerugom a cipőm és azonnal szobámba rohanok. Bele ugrok az ágyamba. Én innen tuti nem mászik ki a mai nap. Az ágyam mellet van az ablakom ha úgy adódott ott bámultam ki, egy darabig most is ábrándoztam kifelé nézve...Na jó igazából fél óra múlva elterveztem, hogy elmegyek zuhanyozni. De végül egy nagy kád vizet eresztettem,jó nagy habbal, bele ültem a forró vízbe, eleinte nagyon égetett, eresztenem kellet hozzá egy kis hideg vizet, de utánna mennyei volt.Bele süllyedtem a melkasom is el lepte a víz. Majd picit ott is elbambultam, így vizes lett a rasztam. Megint fél év lesz amígy megszárad. Felfogtam kontyba a fürdés további idelyére majd megszáritom ha befejeztem.
De az még messze van, még egy örökké valóságig fogok ázni. Teljesen ellazultam és azzal játszottam, hogy a lábfejem feszitem be és ernyesztem el. Tudjátok ez a spic, pipa dolog... Majd a lábujjaim feszitem be. Amikor csak tétlenkedem szeretek ezzel játjani.
Eközben folyton arra a gyökérre gondoltam, idegesítő egy alak. Folyton fel húz a hülyeségével. Már rögtön első találkozásunkor is egy fasz volt.
Meg aznap délután, meg ma reggel, de amikor nem szemét akkor nagyon helyes. Ahogy ezek eszembe jutnak egyből elkezdtem elvörösödni így egymagamban, ökölbe szorítom a kezem mérgemben.Az a rohadék! Utálom azt a segfejt, menne a francba. Mindig egy szemét!
Miért ilyen velem?! Nem akarom hogy így csináljon! Én... én ... Ha róla van szó úgy viselkednek mint egy tini kis csaj...egy tini kis csaj aki...Nem! Nem erre gondolni se gondolok. Nem vagyok az... Biztos! Már volt vagy öt barátnöm. Én nem vagyok az ! Nincs bajom velük de én nem vagyok az tuti.Ki kell gyorsan vernem a fejemből ezeket a gondolatokat. Ki szállok a kádból és a törölközőért megyek.
Mivel nincs itthon anya, mert csak késöbb jön majd meg a munkából, ezért a szobámban hagytam a tiszta ruhákkal együtt.
Amint kijövök a fűrdőből és teszek két lépést a szobám felé, anyám hangját hallom meg a konyhából.
-Szia Kicsim!-
Én csak bespurizok a szobámba nem akarom hogy meztelenül lásson.
Amint be érek törölközni kezdek.
Anyám megint szól.
-Kicsim te vagy az emeleten?-
Az a terv hogy felöltözöm és úgy megyek köszönni neki. Légyszi anya ne hidd azt hogy betörő vagyok. Fohászkodom magamban.
-Tomi, ha azért sunyitasz, mert még órán lenne a helyed akkor hiába... Látom itt vannak szét dobálva a cipőid.-
Baszus tényleg megint elfelejtettem elrakni csak felrohantam.De legalább nem hiszí ennek köszönhetően, hogy betörő.
Amíg anyum beszélt addig nem tétlenkedtem jól megtörölköztem és felvettem a kikészített sötét zöld v-nyakú pólóm és egy szürke feszes boxert,és indultam is ki a szobámból. Közben én is kiáltottam anyunak, hogy tudja, hogy igen fent vagyok.
-Szia! Igen az emeleten, csak fűrdeni voltam. És ne haragudj...- Értem le a lépcsőn és szemben álltam vele. Picit morcos ábrázatott erőltetett magára, hogy adja a szigorú anyát. De az sose ment neki. Majd inkább hagyta ezt, tudja ő is, hogy ez nem megy neki.
-Nem nagy baj Kincsme, amúgy is csak ének volt.- Mosolygott rám.
Ezt ő onnan tudhatta, hogy az előszobában van egy nagy parafa tábla és azon kint van az órarendem, meg anyu munka beosztása is. Így mindig lehet tudni, hogy ki mikor jön ha nincs más dolga, de azt is mindig ki szoktuk ítni oda egy lapra. Ezt a táblás rendszert még apukám vezette be régebben. Mivel jól müködő dolog ezért anyu az új házban is megcsinálta.-Na de Töki tudod, hogy ma vendégek jönnek, szóval rendrakás és utánna le jössz segíteni.
-Naa~ anya tudod hogy nem szeretem, ha így hívsz! A vendégséget meg jó, hogy mondod mert teljesen elfelejtettem...-
-Tudod, szomszédok, meg egy két új munkatárs lesz itt. Ha akarsz meghívhatod egy két új osztálytársad.-
Mosolygott megint rám.
Nekem meg egyből Marci ugrott be.
Nem őt idde tuti nem!-Nem hiszem, hogy elhívnék bárkit is.-
-Rendben kis fiam tudom én, hogy úgyse vagy és könnyen barátkozol. Csak anyád aggódik picit, hogy jól be illeszkedesz-e.-
-Anyám csak ne aggódjon, ha kell akkor el is hívjatok egy barátot.-
Nevettem egyet és szélesen mosolyogtam. De igazából nagyon kettősen áltam a dologhoz. Hiszen Marcival pont össze is vesztem meg harakszom is rá, de szívesen lógnék is vele, meg akkor anya se aggódna. Dee...
-Na de megyek rendet rakok fent meg a szobámba.Ha kész leszek akkor rá írok, hogy el jön-e.--Rendben Kicsim. Szívesen látom bármelyik barátodat.-
Egy puszit adott a fejemre, én meg ezután elindultam fel az emeletre,és be mentem a szobámba. Először úgy döntöttem Marcira írok rá, hogy jön-e.
YOU ARE READING
Szórakozol velem?
RandomÚj suli ,váratlan fordulat. Egy rámenős srác és kitudja mi lesz a vége? ... Pici raszta , unot rocker találkozás. Fordulatok és még az is megeshet, hogy igaz szerelem lesz a végén... Olvas bele és döntsd el tetszik-e! Remélem élvezed majd. ^^ Fiúx...