Halihó! Sziasztok !
Remélem tetszeni fog a rész! 😁
Tisztázása ként viszont.
A legelső rész kezdéséhez képest ezek a történések két napja voltak. Egyféle visszaemlékezés /visszajátszás zajlik épp, hogy kiderüljön ,hogy került oda főhősünk ahol van.Le döbbenve ismerem fel Marcit,mint ahogy már mondtam, megint fúl feketében van.
-Te meg mi a rákot keresel itt? - Nézek rá, picit morcos, döbbent arcommal.
-Neked is jó reggelt! - Mondja, kicsit még mindig vigyorogva.
- Te tényleg egy zaklató vagy?!- Teszem fel a kérdést, ami a fejemben kezdet motoszkálni.
-Nem.- Néz rám, már normális az az komoly arccal . Végre nem vigyorog.
-Akkor, hogy kerülsz ide? -
-Két utcával arrébb lakom, és tegnap láttam, hazafelé menet közben egy kis rasztát be vinni egy dobozt ebbe a házba. Úgy gondoltam, reggel erre jövök el, hátha
össze futunk.- Mondja teljesen őszintének látszódva. Mondjuk mi oka lenne hazudni... azon kívül hogy zaklató?
-Attól még, hogy zaklató vagy ezt a történetet egyelőre elfogadom. - Nézek rá szigorúan.
-De ha megtudom hogy hazudtál! Akkor... - Na, baszus, akkor mi legyen? -Akkor, majd nem zaklatlak többet . - Mondja teljesen természetesnek tünöen. Mi a vihar?! Eddig azt álitgadta, hogy ő nem zaklat senki...
-Dee most akkor bevallod azt, hogy zaklatsz?- Kicsit meglepődtem.
-Úgy érzed azt csinálom?- Vigyorodik el és kezd felém közeledni. Megijedek, félelmemben, hogy a nyílt utcán leszek áldozat.
-Akk..kor mo..ost mit c..csinálsz?- Dadogok picit félve a választól. Ő erre csak felnevet.
-Én csak kezet akarok fogni.- Már egész a falnak voltam simulva, félelmemben, ő egy félmétere se állt tőlem.Innentől az író beszél:
Sajnálom, hogy ilyen rövid lett...
Össze jött pár dolog .Másik sztoriban le is írtam de be másolom ide is.
Sziasztok!
Több dolog is történt mostanában ,amik miatt nem tudtam írni. Bár szerintem kevesen néznek egyáltalán erre.
De ,amúgy mostanában volt szerenádunk tanáraiknak, ami ideje alatt csináltam egy hülyeséget... Ezt elmondtam egy jó barátnőmnek aki azóta nem beszél velem. Ez szomorúvá tesz próbálok rájönni miért nem beszél velem. Össze vesztem 2x a legjobb barátommal, vagyis csak ő akadt ki rám. (Kibékültünk hál' ég.)
Most érettségizni fogok halnap és e miatt sem lesz időm. Ha volt bárki is aki ide lesett néha azoktól bocsánatot szeretnék kérni. Majd igyekszem írni, addig is ajánlanám Mukimo remek sztorijait.^^
Bocsi a helyesírási hibákért.
Legyetek jó húsgolyók!!! 😸😛
أنت تقرأ
Szórakozol velem?
عشوائيÚj suli ,váratlan fordulat. Egy rámenős srác és kitudja mi lesz a vége? ... Pici raszta , unot rocker találkozás. Fordulatok és még az is megeshet, hogy igaz szerelem lesz a végén... Olvas bele és döntsd el tetszik-e! Remélem élvezed majd. ^^ Fiúx...