Halihó húsgolyók !!!😸
Új rész remélem tetszeni fog nektek!
Egy kedves ismerősöm felajánlota, hogy lektorál, így most újra jobb verzióban olvashatóak majd a szövegek. Lektorálta gothicscriptor. Nagyon köszönöm neki!
A kép csak tetszet nincs köze a részhez.
Jó olvasást! 😸Na, szóval, akkor most rá is írok Marcira. De, hogy kezdjem...? Legutóbb még elküldtem a francba. Most meg áthívjam? Lehet inkább mást kéne, viszont... Oké, könnyen ismerkedem, bár nem mindenkit hívnék el ide. Akkor most csak marad ő. Nincs más opció.
Telefon elő és...
Áh inkább később...
Anyunak segítek lent a konyhában, majd utána írok neki, addig talán szedek össze annyi bátorságot.
- Na, Kicsim hívtál már valakit? -
- Igen! Marcit, egy osztálytársamat. - küldök anyám felé egy mosolyt.
- És el is jön? -
- Igen, azt mondta, jönni fog. -
Oké tényleg hamar beszélnem kell vele.
Amint befejeztük a konyhában a dolgokat elindultam fel, hogy rendet rakjak. De még ez előtt gyorsan elővettem a telóm és fb-n kikerestem Marcit.
Tomi:
~ Perverz itt vagy? ~
Marci:
~Szia! ~
~Akkor mégse haragszol annyira?~
Most írjam azt, hogy nem? Ha még mindig morcos vagyok miatta...
Tomi:
~Egy picit még talán.~
~De lenne esetleg kedved?~
~Ahj ez olyan gáz... Anyum tart egy vacsit nálunk vagy mi a fenét. És szeretnék, ha én is hívnék valakit.~
Marci:
~És te rám gondoltál? ~
~Még meggondolom. Nem akarom, hogy csak teher legyek, hisz haragszol rám.~
Tomi:
~ Ha így viselkedsz, akkor inkább azt is elfelejtem, hogy felmerült bennem az ötlet.~
Marci:
~Ezt megjegyeztem ~
Tomi:
~Na, nem kell a dráma!~
~ Csak viselkedj és gyere el kérlek.~
~Mert anyumnak azt mondtam, tuti jönni fogsz. ~
Marci:
~Óh milyen biztos ebben valaki...~
~ De mivel ilyen szépen kértél, legyen.~
Tomi:
~Még annyi, hogy jó barátok vagyunk, nem kell hozni semmit. Szokásos cucc... Megfelel és jaa gyere 18:00-ra.~
~Most sietek rendet rakni ~
Ezzel le is lépek, nem tudom, írna e még. Annyira nem érdekel. Na, jó... De. Most viszont dolgom van. Porszívózás, a szanaszét lévő ruháim elrakása, tiszta cuccok helyére pakolása, és ezt-azt megigazítani.
YOU ARE READING
Szórakozol velem?
RandomÚj suli ,váratlan fordulat. Egy rámenős srác és kitudja mi lesz a vége? ... Pici raszta , unot rocker találkozás. Fordulatok és még az is megeshet, hogy igaz szerelem lesz a végén... Olvas bele és döntsd el tetszik-e! Remélem élvezed majd. ^^ Fiúx...