Halihó húsgolyók! 😸😽
Nem jönnek a részek... 😕
Ennek van egy-két oka, amit ki is fejtek majd a "Helyzetjentő"-ben.
Na de lássunk neki. 😉
Köszönet a lektorálásért gothicscriptor-nak!
Jó olvasást!
A suliban tespedek, épp különóránk van, Marcival gifeket küldözgetünk egymásnak táncoló nagyikról. Egyszerűen zseniális ez a gif, de az még jobb, hogy nemsokára vége a sulinak, és megbeszéltük Marcival, hogy elmegyünk oda, ahol először együtt lógtunk, és nem a wc re gondolok... A tanár észrevette, hogy báránykám mobilozik. Így vége a gif konferenciának. Körülnézek, vajon milyen órán lehetek bent. Be kell, valljam, nem tudom, mert ahogy nézem, kiadott feladat van, mindenki a padra görnyedten dolgozza ki a feladatokat. Amúgy valószínűleg "in1" lehet. Az az első idegen nyelv. Áh, azzal nincs gond, a volt sulimban fényévekre voltunk.
Felugrik egy kis gondolat az agyamban, ami picit nyugtalanít és be kell, valljam, izgat is, de csak picit ... Hogyan fogok én Marcival ? ... Ezen még sosem gondolkodtam, mellette nem ilyen technikai dolgokon agyalok. Na, de most itt az idő! Utána nézek. Csak ne nézzék majd meg a keresési előzményeim.
Mii?!?! Gondoltam, hogy nem lesz leányálom az első alkalom, de ez... Nem akarom! De Marci biztos nem akar majd bántani ... Jó lesz nekünk csak az orál. Ez ijesztő... Jó, ezt ki kell, verjem a fejemből. Ez nem volt jó ötlet.
Kicsengettek. Összeszedi a tanár a munkafüzetet és kimegyünk a teremből. A mosdóhoz tartok báránykámmal találkozni.
Bár nem tudom miért ő lett a bárányka, hiszen én vagyok a racka.
- Helló Cicu! -
- Marci! ... Szia!- Kis híján beleszaladtam, elkalandozott az eszem.
Úgy tűnik, husikám virgonckodna, mert egy nagy puszi kíséretében egy wcfülkébe vezetne. De sajna most nem ezt játsszuk. Szerencsémre nem annyira rámenős most, mint reggel a mosógépnél. Így egy laza leszerelési kísérlettel sikerült levennem a kezét a csípőmről és eltávolodni tőle. Kicsit még fura az érintése, akármennyire jó... Meg hát ez, amit láttam, durva.
- Most nem ezt játsszuk, rövid a szünet. -
- Oké cicus, pedig igazán emlékezetessé tehetnénk egy ilyen kis szünetet is. -
- Ha arra gondolsz, amire hiszem, hogy gondolsz, akkor elég emlékezetes lenne, hogy ennyi idő alatt végzel is. - Öltöm ki a nyelvem. Látom, hogy most megfogtam.
- Vicces kis cica vagy, de ne aggódj emiatt, még az előjátékra se elég ez az idő. - Néz vissza most ő győzelemittasan. Ráhagyom, mert kicsit kezdek zavarba jönni...
- Most nem azért jöttem, hogy szóban izgassuk egymást. -
- Szóval ez izgat? -
- Jó. ejtsük a témát!-
- Oké-oké... - Vigyorog.
- Na, szóval, akkor órák után ?-
- Oké, suli kapu vagy kerítésnél?-
- Kerítésnél. -
- Oksa. Akkor ott. -
Megszólal a csengő, gyors puszi mi meg szétrepülünk, mert hallottuk, hogy bejön egy tanár, ellenőrizni vannak e bent még. Spuri órára, közös óránk lesz. De nem ülünk egymás mellet sajnos ott. Emiatt kicsit szomorú vagyok. Gyorsan lepörög az óra. Végig chatelünk, vicces képeket küldözgetünk.
Az utolsó óránk megint idegen nyelv, ezért csak ott találkozunk majd. Most nem telefonozgatunk. Készülök agyban az első "randinkra" . Nagyon jó kedvem van tőle.
°°°
Köszi hogy végig olvastad, ha tetszett és ezt tudtomra szeretnéd adni, nyomj egy csillagot, ha pedig bármi hozzáfűzni valód lenne, ott a comment lehetősége. Ne maradj le a folytatásról! Kezdj el követni😽
A továbbiakig: Halihó! 😸
YOU ARE READING
Szórakozol velem?
RandomÚj suli ,váratlan fordulat. Egy rámenős srác és kitudja mi lesz a vége? ... Pici raszta , unot rocker találkozás. Fordulatok és még az is megeshet, hogy igaz szerelem lesz a végén... Olvas bele és döntsd el tetszik-e! Remélem élvezed majd. ^^ Fiúx...