Prolog

140 8 7
                                    

Uneori un divorț poate întoarce cu totul pe dos viața unui copil. Acesta afectează copilul, chiar dacă părinții nu realizează asta la timp, dar când după divorț trebuie să începi o viață cu totul nouă, într-un oraș nou, liceu nou, fără măcar vreun prieten care să îți fie alături în aceste momente dificile, asta este cu adevărat o încercare, pe care am de gând să o trec cu brio!

Mereu am considerat că liceul are o importanță capitală; o parte esențială care descrie valoarea unei persoane și care îi modelează viitorul. Trăim vremuri în care oamenii te întreabă ce liceu ai terminat înainte să-ți cunoască numele de familie. De la o vârstă fragedă am fost învățată, mai degrabă dresată, să mă pregătesc pentru formarea mea profesională. Nu aveam idee că la liceu voi găsi mult mai mult decât învățătură. Eram naivă pe atunci și, în multe feluri, încă mai sunt. Dar nu aveam de unde să știu ce mă așteaptă în acest nou oraș. Întâlnirea cu noua noastră vecină a fost intensă și ciudată de la bun început, iar aceea cu grupul ei de prieteni țăcăniți, și mai și. Erau atât de diferiți de toată lumea pe care o cunoșteam înainte și eram intimidată de prezența lor, nedumerită de lipsa de atenție pe care o acordau naturii umane. Foarte repede m-am integrat în nebunia lor, bucurându-mă de ea... însă atunci nici nu știam ce mă va aștepta.

Sar scânteiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum