MrStalker
Tocmai ne pregătim să pornim la restaurant unde trebuie să ne întâlnim cu mama Monei când ecranul telefonului meu se luminează. Este un mesaj de la Sage.. îi voi răspunde mai târziu, Mona e aici, dacă mă vede scriindui altei fete începe circul și nu am abolut nici un chef.
-Hei, am ajuns! mă anunță ea, făcându-mă să îmi alung gândurile. Înaintăm cu pași repezi spre intrarea restaurantului deoarece deja suntem în întârziere. De la masa rotundă din mijlocul restaurantului de lux, Tamara ne face semn să ne apropiem. Mona mă apucă de mână și efectiv mă târăște la masă.
-Mona scumpo! Haideți stați jos! Spune Tamara cu un zâmbet imens pe chip. Tocmai ce mă pregătesc să mă așez pe scaunul de lângă Mona, dar când zăresc cine e fata cu rochia roșie din fața mea, pur și simplu încremenesc! Nu are cum, e imposibil să fie tocmai ea fica lui Jerek!
-Mona ea este Sage, fica lui Jerek. Ba da uite că este posibil. În timp ce Tamara face prezentările eu doar stau acolo ca un mut, asta a fost mai mult decât o lovitură sub centură!
-Aiden, tu nici nu te prezinți? mă întreabă pe un ton dojenitor Mona.
-Ba da, mă scuzați! Mă ridic de lângă iubita mea și mă apropii de fata în acea rochie roșie incredibil de sexy.
-Aiden Scott, îmi pare bine să te cunosc, Sage! îi spun în timp ce îi sărut mâna.
-Sage Anderson, la fel, Aiden! răspunde cu un zâmbet de copil gestului meu. Doar peste câteva secunde realizez că eu încă o țin de mână și îi zâmbesc, îi dau drumul și plec înapoi pe scaunul meu în timp ce adulții își continuă discuția. Adevărul e că Sage are ceva special, simplul fel ăn care zâmbește mă incită și sunt destul de sigur că și ea a simțit ce am simțit eu în momentul în care am atins-o.
Cina decurge liniștit, Tamara vorbește cu Jerek, Mona mai spune câte ceva, Sage stă cuminte, chiar dacă am surprins-o de câteva ori privindu-mă, nu că eu nu aș face asta.
-Vreau să vă rog să fiți puțin atenți, mâine minunata mea fetiță împlinește optsprezece ani! Nu îmi vine să cred că ai crescut atât de repede... La mulți ani, Sage! toate persoanele de la masă se ridică și ciocnesc un pahar de șampanie în cinstea lui Sage. Vă rog să îmi mai acordați câteva secunde din timpul vostru, adaugă Jerek, de data asta mult mai emoționat ca înainte.
-Tamara, știu că nu mai suntem ca și cuplurile tinere și mai știu că suntem împreună de foarte puțin timp, dar sunt sigur că timpul care mi-a rămas vreau să mi-l petrec alături de tine! Vrei să îmi faci onoarea de a fi soția mea?
-Doamne Jerek, DA! Bineînțeles că vreau! Te iubesc!
-Și eu te iubesc, Tamara!
Toți din restaurant au început să aplaude și să îi felicite pe Tamara și pe Jerek, doar Sage pare de-a dreptul șocată. Mă ridic de pe scaunul meu și mă așez pe cel de lângă ea.
-Este totul în regulă?
-Da, desigur, răspunde părând total absentă.
-Vrei să te duc acasă? Pari cam palidă...
-Da, te rog..
Sage nu pare să fie deloc bine, e foarte palidă și slăbită. O anunț pe Mona că ne vom vedea mâine și mă întorc la Sage, o iau de mână și o conduc spre ieșire. Peste câteva minute ajungem la casa lui Jerek, o ajut să coboare din mașină și o conduc până în camera ei.
-Ești mai bine? Să plec? Sau vrei să mai stau? întreb fiind îngrijorat..
-Sunt bine.. dacă vrei poți pleca..
-Nu pari prea convingătoare știi asta nu? Hai zi.. de ce ești supărată?
-Aștept un mesaj și nu sunt supărată, acum dacă te rog poți pleca? Vreau să mă schimb.
-Desigur, cuvintele ei mă fac să mă simt prost, dar fac ceea ce îmi cere. O mai privesc o singură dată înainte de a ieși pe ușa mare din lemn, chiar pare obosită..
Abia ajung la scări când primesc un mesaj, e de la ea.
Sage.AD: Nu mai ai de gând să vorbești cu mine?
MrStalker: Tu nu ai somn nici odată? Este aproape doisprezece noaptea.
Sage.AD: Și are este problema?
MrStalker: Problema este că mâine este ziua ta... iar eu vreu să te văd.
Sage.AD: Poftim?!
MrStalker: Exact ceea ce ai văzut, vreau să te văd și să te fac să te simți bine.. Dar bineînteles, tu nu ai voie să mă vezi.
Sage.AD: Și atunci cum vrei să mă vezi, batman?
MrStalker: Te leg la ochi. Hmm.. ai fi de acord?
Sage.AD: Noapte bună!
MrStalker: Noapte bună! P.S. rochia aia roșie îți vine incredibil de sexy!
Sage.AD: Ce?! Când m-ai văzut?
MrStalker: Azi la restaurant, ai fost una dintre cele mai frumoase fete de la acea masă, dar nici fata cu rochia neagră nu era urâtă.
Sage.AD: ...
MrStalker: Îmi place că te enervezi, ești drăguță când te înfrunți.
Sage.AD: Pa urmăritorule.
MrStalker: Pa Sage..
CITEȘTI
Sar scântei
Romancehttp://www.ggphotography.ro/sar-scantei.html „Te-am iubit mereu. Și atunci când nu meritai, când mă mințeai, când plecai și uitai. Când mă obișnuiam cu lipsa ta te iubeam mai puțin. Cel mai mult știi când te-am iubit? Atunci când ai crezut că te-am...