Capitolul 8

35 6 4
                                    

Sage

-Ador să te văd așa...

-Așa cum? îl întreb curioasă.

-În brațele mele! Nu îmi vine să îți mai dau drumul.. îi zâmbesc jucăuș și îl pup pe obraz.

Mă strânge mai tare în brațe, iar buzele lui sunt la doar câțiva centimetri de ale mele. Dintr-o dată, Zayn, mă ridică și mă așează cu grijă pe iarbă. Cu una din mâini îmi mângâie ușor coapsă, în timp ce cu cealată îmi mângâie obraji facându-mă să mă apropii de el. Dintr-o dată, îmi prinde fața în mâini și mă sărută cu poftă, o poftă trupească ce mă mistuie. Aș vrea să mă împotrivesc, dar nu o pot face! Atracția dintre noi nu mă lasă.

-Vrei, nu-i așa? spune aproape șoptit.

Sigur că vreau. Mă uit la el și încerc să-mi ascund zâmbetul nerăbdător. El observă acest amănunt și cu o mișcare rapidă, dar delicată, mă răstoarnă astfel încât ajunge deasupra mea. Se sprijină pe o mână, iar cealaltă se duce în jos. Îmi pun piciorul lângă el, iar când îmi îndoi genunghiul, el își plimbă mâna de la gleznă până la coapsă.

-Atât de moale! Spune el și repetă mișcarea.

Mă strânge puțin de coapsă, iar pielea mea se frunică toată în numai câteva secunde. Zayn se apleacă și mă sărută o singură dată pe genunchi, făcându-mă să-mi retrag piciorul. El îl apucă și râde, punându-și brațul peste el.

Ce are de gând să-mi facă?! Așteptarea asta mă înnebunește.

-Vreau să te gust, Sage, zice el, cu privirea ațintită pe ochii mei, pentru a-mi surprinde reacția.

Îmi simt gura uscată într-o secundă. De ce mă mai întreabă dacă are voie să mă sărute, când știe că poate face asta oricând? Îmi desfac buzele și aștept să mă sărute.

-Nu. Aici jos, mă corectează el, băgându-și mâna între picioarele mele. Începe să zâmbească iar eu mă încrunt la el, degetul lui îmi atinge chiloții, făcându-mă să inspir zgomotos. Îmi mângâie ușor sexul și continua să se uite în ochii mei.

-Deja te-ai udat.

Are vocea mai aspră ca de obicei. Respirația lui fierbinte îmi înțeapă urechea, iar el își plimbă limba peste tot lobul meu. Zâmbește cu subânțeles, iar eu mă foiesc haotic, în timp ce el mă apasă puțin mai tare. Nu îmi găsesc glasul, pentru că întregul meu trup a luat foc din cauza atingerii lui. După câteva secunde își retrage mâna, iar eu oftez.

-Nu voiam să te oprești, mă smorcăi eu.

-Îți vibrează telefonul, spune cu îndiferență în timp ce se ridică de pe iarbă, mergând în grabă pentru a-și recupera hainele. Eu rămân acolo, privind în urma lui parcă hipnotizată.

-Nu vi?

-Ba da, acum! Mă ridic repede, după care încep să mă îmbrac. Zayn pornește spre mașină fără a mă mai privi. De data asta nu îmi deschide nici portiera, ci se urcă direct în scaunul șoferului. Mă așez cuminte pe scaunul din dreapta și îmi pun centura de siguranță. Privește înainte tot drumul până la casa mea.

-Am ajuns, zice la fel de indiferent ca înainte.

-Da, mulțumesc pentru.. încerc să spun rușinată, dar Zayn mă întrerupe.

-Da, vrei să cobori? Trebuie să plec.

Deschid portiera și cobor fără a mai scoate vreun cuvânt. Intru în casă și plec direct în camera mea pentru a mă schimba. Aș vrea să fac un duș dar mă simt extenuată, așa că decid să amân această idee pentru mâine dimineață. Îmi iau pijamalele pufoase și mă urc în pat. Iau telefonul de pe noptieră, îmi amintesc că Zayn a zis că îmi vibrează telefonul înainte de schimbarea lui bruscă de comportament. Deblochez ecranul și văd că am un mesaj nou de la „MrStalker".

„MrStalker: Bună Sage. Îmi cer scuze pentru comportamentul meu, dar chiar nu îți pot spune numele meu, nu acum."

„Sage.AD: Bună. Scuze acceptate și totuși voi afla odată numele tău?"

„MrStalker: Promit că îți voi spune numele meu. La momentul potrivit."

„Sage.AD: Bine. Ce ai făcut astăzi?"

„MrStalker: Mă gândeam la tine."

„Sage.AD: Sunt convinsă.."

„MrStalker: Glumesc! Am fost la cursuri, dar tu domnișorică?"

I-a stai puțin! MrStalker mi-a dat mesaj când eram cu Zayn și în plus a zis că a fost la cursuri, asta ar însemna că e la facultate. Deci nu poate fi Zayn. Dar dacă nu e Zayn, cine e?!?

„MrStalker: Mai trăiești micuțo?!"

„Sage.AD: Da! Povestește-mi ceva despre tine..", ignor intenționat întrebarea lui, nu e nevoie să afle ce am făcut eu cu Zayn acum doar câteva ore.

„MrStalker: Nu prea povestesc despre mine cu necunoscuții."

„ Sage.AD: Îmi știi numele, deci nu sunt necunoscută."

„MrStalker: Ești smecheră nu crezi?" scrie adăugând un emoticon pervers.

„Sage.AD: Deloc! Deci povestești sau nu?"

„MrStalker: Nu, dar am o idee mai bună. Ce ar fi să îmi dai numărul tău și eu să te sun într-o zi?" Stau puțin pe gânduri, nu obișnuiesc să îmi dau numărul, mai ales necunoscuților nu, dar sunt așa tentată să o fac.. ceva din aura lui misterioasă mă atrage deși sunt conștientă că risc să mă ard.

„Sage.AD: Fie..." îi scriu numărul și aștept o reacție din partea lui, dar nimic. Au trecut deja treizeci de minute și nici măcar nu a văzut mesajul meu. Aparent aștept degeaba, mai bine ma-ș odihni. Îmi pun telefonul pe noptieră și încerc să adorm.

Mă trezesc mai obosită decât eram în seara anterioară. Am avut un vis foarte ciudat.. era vorba de el, de MrStalker, nu i-am văzut fața, dar simt că acela a fost el. Eram într-un dormitor, eu stateam pe marginea patului, iar el era în tocul ușii cu spatele întors spre mine. Am vrut să mă apropii de el, când dintr-o dată a apărut o fată și a început să strige la mine spunând că el ai ei. Acesta a fost momentul în care m-am trezit. Mai stau în pat preț de câteva minute după care plec spre baie pentru a face duș.

Azi optez pentru ceva mai drăguț, aleg să port o rochie roșie mulată pe corp cu o jachetă de blugi și o pereche de teniși albi. Nu mă machiez deloc, nu am răbdare, în schimb îmi dau părul cu placa. După aproximativ treizeci de minute pornesc spre liceu și sunt hotărâtă să vorbesc cu Zayn. Trebuie să lămurim anumite lucruri legate de ieri după-masă.

Mai bine nici nu se putea! Când ajung la liceu aflu că Zayn nu va veni la scoală, și nici Noah, fiind scutiți pentru antrenamente. Aparent au un meci important vineri, da, acea vineri în care eu merg în Seatle la tata. Cum ar trebui să rezist mai mult de o săptămână fără a vorbi cu el?! Defapt.. Zayn m-a invitat la o petrecere, nu e cel mai potrivit loc pentru o astfel de conversație dar nu am de ales. Trebuie să aflu ce a însemnat pentru el mica noastră aventură de la pârâu.

Orele s-au terminat dar eu încă sunt cufundată în gândurile legate de Zayn.. Dintr-o dată sunt scoasă din această stare de visare de către vibrațiile telefonului. Scot telefonul din buzunar și verific apelantul, hmm, nu apare nici un număr, decât „NUMĂR PRIVAT". Aleg totuși să răspund.

„-Alo?! Cu cine vorbesc?" în momentul în care răspund persoana de la celălalt capăt închide fără a mai scoate vreun cuvânt.

Sar scânteiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum