Capitolul 3

57 5 0
                                    


MrStalker


Asta este ultimul mesaj pe care i-l mai dau lui Sage în seara asta. Fata asta chiar nu știe unde să se oprească, e insistentă, dar asta o face adorabilă.

-Iubitule, nu ai de gând să lași laptopul acela odată?

-Ba da, Mona, vin acum. Îi strig peste umăr iubitei mele care mă așteaptă întinsă în pat în timp ce opresc laptopul. Mă ridic de la birou și mă îndrept către patul de două persoane din apartamentul meu.

-Iubito, ești incredibil de sexy, întinsă pe pat.. în lenjeria asta neagră de dantelă. Hm, totuși oricât de sexy ar fi, îmi placi mai mult fără!

-Vino aici! îmi spune ea. E excitată, îmi dau seama din felul în care vorbește. Așa că îi fac pe plac. Mă întind pe pat lângă ea și încep să o sărut cu pasiune. Cobor cu săruturile încet pe gât, pe sânii ei plini. Îi desfac în grabă sutienul și o apuc de sâni, continui să o sărut și să o mușc de sfârcuri.

-Dezbracă-te! îmi ordonă ea plină de dorință. Fac ceea ce îmi spune, iar tricoul și blugii sunt pe jos într-o clipită. Mă urc deasupra ei și continui să o sărut. Dintr-o dată începe să se foiască și îmi spune:

-Oprește-te! Azi ești al meu, doar al meu! Fac cu tine ce vreau.

Dau aprobator din cap și o las să se urce peste mine. Ce bărbat s-ar putea opune când iubita lui plină de dorință îi spune așa ceva? O las să preia controlul...

Sunt trezit de către soarele orbitor a cărei raze intră pe fereastra dormitorului. Îmi deschid ochii cu greu din cauza oboselii, dar vreau să o văd! Mă întorc spre Mona, părul ei negru, lung, acum este împrăștiat pe perna de sub capul ei. Are buzele întredeschise, ahh e atât de frumoasă chiar și când doarme! Mă apropii mai mult de ea și o sărut protectiv pe frunte, continui să o privesc preț de câteva secunde, dar nimic, ea doarme liniștită în continuare. Dau plapuma la o parte și mă ridic. Trebuie să fac un duș înainte de a merge la cursuri. Noaptea trecută a fost obositoare.. dar plină de pasiune!

Fac un duș rapid și mă îmbrac repede. Înainte de a mă încălța cu bocancii negri arunc o ultimă privire spre patul meu, privind-o așa, dormind aproape goală, îmi vine în minte amintirea nopții trecute și zâmbesc instantaneu. Mă încalț în grabă și ies pe ușa apartamentului, însă am grijă să încui ușa! Nu aș vrea ca cineva să o vadă așa, cum doar eu am voie. În timp ce parcurg drumul meu de zi de zi spre facultate, îmi aduc aminte de Sage. Ieri m-am purtat cam urât cu ea... dar nu aveam ce face! Mona era la mine, ce era să îi spun?!? Îi voi da un mesaj mai târziu, îmi spun în gând după care încerc să îndes telefonul în buzunarul din spate al blugilor, însă acesta începe să vibreze.

„Sage.AD: Bună! Ce faci, urmăritorule?"

„MrStalker: Hei. Îmi văd de treabă, nu ca și tine!"

„Sage.AD: Sunteți foarte morocănos azi, domnule!"

„MrStalker: Da doamnă, chiar sunt! Nu am dormit prea mult.."

„Sage.AD: Interesant! Acum ai de gând să îmi spui numele tău?"

„MrStalker: Ai de gând să încetezi cu asta?"

„Sage.AD: Nu, până nu îmi spui cine ești!"

„MrStalker: Atunci aștepți degeaba."

„Sage.AD: Câți ani ai?"

„MrStalker: Nu renunți nu-i așa?"

„ Sage.AD: Nu! Așa deci, câți ani ai?"

„MrStalker: 22! Tu bănuiesc că faci 18."

„Sage.AD: Da, de unde știi?"

„MrStalker: Știu totul, îngeraș!"

„Sage.AD: Bine, perversule!"

„MrStalker: Acum de ce sunt pervers? fără să vreau încep să zâmbesc la replica ei."

„Sage.AD: Pentru că profilul tău este plin de poze 18+."

„MrStalker: Hm.. Totuși mă crezi pe cuvânt că am 22 de ani?"

„Sage.AD: Da. De ce nu?!?"

„MrStalker: Poate sunt vreun boșorog de 50 de ani care are fantezii cu tine. Ar trebui să ai mai mare grijă, Sage!"

„Sage.AD: În primul și primul rând, te-ai dat de gol că nu ești, iar în al doilea rând nu ai avea nici un motiv să mă minți. Nici măcar nu mă cunoști!"

„MrStalker: Deocamdată! Poate îmi doresc să te cunosc.."

„Sage.AD: Exact POATE!"

„MrStalker: Bine, atunci sigur vreau să te cunosc!"

„Sage.AD: Bine perversule! Eu plec, trebuie să vorbesc cu mama."

„MrStalker: Bine. Pa!"

„Sage.AD: Pa!"

Sar scânteiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum