1# To ja i moje przyjaciółki...

784 33 14
                                    

Jestem Nicola. Dziwna, nieśmiała dziewczyna. Jestem uzależniona od czekolady. Czasami mam tak zwany " Niedobór mózgu ". Praktycznie mój mózg wtedy nie działa. Mam trzy przyjaciółki. Agnieszkę, Wiktorię i Kornelie. Agnieszka jest tak jakby najbardziej ogarnięta z nas wszystkich. Wiktoria też ma " Niedobór mózgu " tylko, że ona ma go zawsze. A miałam iść z nią do psychologa... A za to Kornelia... Kornelia to taki pacan... Nie umiem opisać dlaczego... Po prostu pacan... Mamy swojego ulubionego Youtube'ra Rembola. Jesteśmy od niego uzależnione. Co chwilę sprawdzamy czy nie dodał filmiku, a już nie mówię o snapchat'cie. Ile bym dała, żeby go spotkać. Oddała bym wszystko... No dobra czekolady nie...

1 września, rozpoczęcie roku szkolnego:
Dzwoni budzik. Dlaczego te dwa miesiące minęły tak szybko. Trzeba się ubrać. Zanim to, trzeba obudzić dziewczyny

____________________________________________________________________
Sweet rozmowa:

Ja: wstawać!!!!!!

Ogórek ( Agnieszka ): nie za wcześnie czasami?

Ja: macie 30 minut!!!

Pacan ( Kornelia ): jak ja nie zdążę...

Ja: dasz radę, a co z kiślem?

Pacan: nie wiem, spamimy!

Ja: .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ogórek: przestań!!!!

Ja: to nie ciebie miało to wkurzyć, tylko Wiktorię 😐

Kisiel ( Wiktoria): no już wstaję. Chwila

Ja: żadna chwila wstawaj!!!

Ja: o ósmej przed szkołą. Ani wcześniej, ani później. Równo ósma! Do zobaczenia 😀
____________________________________________________________________

***
Dobra jestem gotowa do wyjścia. Pewnie będzie tak, że ustaliłam godzinę, a pewnie sama się spóźnie. Zawsze tak jest...

Dziewczyny już stoją przed szkołą. Ja... Spóźniłam się...

- hejka - mówię

- spóźn...- mówi Agnieszka

- nic nie mów. Wiem o co chodzi. Ktoś oprócz nas jest?

- tak dokładnie to cała klasa, ale nie - mówi Wiktoria

Idziemy za klasą. Musimy przejść przez całą szkołę. W drodze rozmiawiamy tylko o jednym. Chyba nie muszę wspominać o czym. A raczej o kim...

To koniec tego rozdziału 😃 mam nadzieję, że się podobał. Przez początek tego opowiadania będę inspirować się własnym życiem. Więc pozdrawiam Karmel_Love Korna2, 143Lovely_Princess. Następna część niebawem 😉 w mediach " issues "

~ Kiciowata11

Niewidzialne Szczęście | Rembol |Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz