thirty five

6.8K 621 353
                                    

Jungkook Ödül Töreni Açıklaması
"...Durumların bu hâle gelmesi benim suçum. Geç açıklamayı ben istemiştim. Yine de bizi affedip, sevmeye devam edersiniz değil mi?... Jimin hâlâ BTS üyesi ve ben de oyunculuk yapmaya devam edeceğim. İlişkimiz yüzünden tepki alacağımızı biliyorum, bunları düşünerek bir adım attım. Açıklamak istedim çünkü bizi önceden de destekleyen birçok insan vardı."

Jimin Ödül Töreni Açıklaması
"...Army içinde anlaşmazlıklar çıkabilir. Bizi destekleyenler ve desteklemeyenler olarak ikiye bölünebilirsiniz. Ama lütfen bunu yapmayın. İlişkim yüzünden diğer grup üyelerini de etkilemeyin. Sevmeyecekseniz, beni sevmeyin... Burada tekrar söylemek istiyorum ki, ben ilişkimi seviyorum ve Jungkook'suz bir gelecek düşünemiyorum. Bu yüzden işimi de bırakamam. Kavga etmek yerine, birlik olun. Ve bizi sevmeye, desteklemeye devam edin. Teşekkürler."

allkpop @allkpop
Jimin ve Jungkook ikilisi artık resmi olarak sevgili. Ödül törenin de yaptıkları açıklamaya göre ciddi düşünüyorlar ve çalıştıkları işe devam edecekler.

 Ödül törenin de yaptıkları açıklamaya göre ciddi düşünüyorlar ve çalıştıkları işe devam edecekler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

257K RETWEET 654K BEĞENİ

ridee_top: NASIL DA AŞIK AŞIK BAKIYOR SEVGİLİSİNE? hâlâ nasıl kalp krizi geçirmedim bilmiyorum.

stressdout: onlar o kadar güzel ki, umarım hep birlikte olursunuz.

seulmin_frvr: ne diyeceğimi bilmiyorum.
id63837388: bence de sus :d @seulmin_frvr

kookmindaily: cesaretinize hayranım. gelecek tepkilere rağmen korkmadınız ve itiraf ettiniz. sizi sevmeyenin kafası yoktur cidden.

taegiworld: tatlılar yahu.
taegi.bxb: yeni ismin de tatlıymış. @taegiworld
taegiworld: bakıyorum seninki de değişmiş? @taegi.bxb
taegi.bxb: taegi'nin büyüsüne kapılmamak elde mi? :) @taegiworld
taegiworld: açıklasınlar öyleyse? :) @taegi.bxb
taegi.bxb: neden olmasın? göreceğiz bebeğim. @taegiworld

heavydirtysoul: acaba hangisi seme:d

twntyoneplts: sizden cesaret alıp birçok çiftin daha açıklayacağını düşünüyorum. umarım shiplerim real olur :')

himym: şimdi porno.

jihopeplanet: instagrama selca atın :(



jeon jimin @parkjikook
"...O yüzden kavga etmek yerine birlik olun. Ve bizi sevmeye, desteklemeye devam edin..."
Lütfen army bozulmasın. Homofobik olabilirsiniz ama onları yönelimleri yüzünden yargılamayın. Onlarında duyguları var.
Aşk, cinsiyete bağlı değil.

Aşk, cinsiyete bağlı değil

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

95K RETWEET 164K BEĞENİ

lostbooy: homofobik falansınız diye onlara kötü laf edebileceğinizi nerden çıkardınız? jikook arkandayız fighting!

amkspotify: öyle bir gülüyorum ki zorlasam namjoon gibi gamze çıkacak yanağımda. valla çok mutluyum, delireceğim yahu.

vga_andlove: hadi ordan tae ile suga'ya da bir cesaret fıttırın onlar da açıklasın :D
vhopeebaby: vhope real by @vga_andlove
yoonseok4frreal: yoonseok daha real ahaha @vhopeebaby
namgi_lovebby: en real namgi @yoonseok4frreal
namjin: siktir deli @namgi_lovebby
id638384839: en real ben ve götüm bay

doi-wnnaknow: güzellik sıçıyorsunuz aşık oldum

arctcmonky: instagrama selca atmasanız homofobik olurum
id662992: bu ne amk @arctcmonky

fake personHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin