twenty nine

6.7K 686 76
                                    

"Hey."

Kulağına gelen sesle kafasını çevirdi Jimin. Sesin sahibi onu çatık kaşlarıyla süzdükten sonra yanına yaklaşıverdi.
"Bunları gördün mü?"

Taehyung, yakınlığı önemsemeden elindeki telefonunu Jimin'e tutmuştu. Neredeyse gözüne sokacaktı, fakat o bunu umursuyor gibi durmuyordu. Şu an önemli olan, medyada dillerden düşmeyen dedikodulardı.

Gözlerini hafifçe kısarak ekrana bakmaya başladı Jimin. Çok fazla resim ve yazı birbirine girmişti, önce hangisinden başlayacağını bilemiyordu.

"BTS üyesi Park Jimin ve gereğinden fazla yakın olduğu arkadaşı(!) Jeon Jungkook."

"Yakışıklı vokal'in çocukluk arkadaşıyla olan fotoğrafları ortaya çıktı."

"Yoksa ünlü BTS grubunda gay üye mi var?"

"Park Jimin eşcinsel mi?"

"Çıkacak dedikoduları önemsemeyen ikili."

"Amatör oyuncu Jeon Jungkook ve BTS üyesi Park Jimin arasında ne var?"

"BigHit bu konu üzerinde açıklama yapacak mı?"

"Fanlar çoktan ikilinin ilişkisini desteklemeye başlamış."

Son okuduğu yazı üzerine hafifçe tebessüm etti Jimin. O kadar kötü lafın üzerine bir tane de olsa iyi bir şey görmek onu sevindirmişti.

"Haberin var mıydı bunlardan?" arkadaşının sesiyle kafasını telefondan kaldırdı.

"Benim haberim?" durdu, ve bir süre söylemesi gereken kelimeleri düşündü. Jungkook'a danışmadan itiraf etmeli miydi?

"Biliyorum, haberin yoktur. Olsaydı bize söylerdin." elini ondan kısa olan çocuğun omzuna koyup telefonu kapattı Taehyung. "Neyse, gereksiz konuşmuşlar işte. O oğlanla aranda ne var, bilmiyorum fakat üzme kendini; dedikodu işte. Yakında susarlar."

En yakın arkadaşının dediği üzerine, dudakları büzülmüştü çocuğun. Üzülmesi gereken şey, dedikodular mıydı; yoksa onun söyledikleri mi?

| dm

chimsy:

hey.
ben yazmasam, konuşmayacağız bile.

jeonjungkook:

çalıştığını biliyorum, bebeğim.
oyalamak istemedim.

chimsy:

özledim.
görüşemiyoruz da.

jeonjungkook:

daha geçen hafta ödül töreninde birlikteydik.
hemencecik özlemiş mi benim meleğim?

chimsy:

geçen hafta diye kendin diyorsun
özledim işte, deli gibi özledim.
yanımdayken dahi özlüyorum.
hep yanımda kalsan, nasıl da güzel olurdu.
sarılır dururduk.

jeonjungkook:

park..

chimsy:

biliyorum.
henüz erken
ama bugün ne oldu, biliyor musun?
taehyung çıkan dedikoduları gösterdi.
gerçek olan dedikodular hakkında üzülmememi istedi.
ne diyeceğimi bilemedim.
siktir, gerçekler diyemedim
artık korkmak istemiyorum jeon.
yönetimden birisinin laf edeceğini düşünerek korkmak istemiyorum.
birlikte olduğumuz sürece, her şeyin üstesinden gelebiliriz.
(görüldü.)

Dakikalar, saatleri kovaladı. Üzeri maviye boyalı çizgiler, geçen her vakitte daha çok kalbine batıyordu çocuğun. Olmadı, bir türlü o yazıyor simgesi belirmedi
arkaplanında kendilerinin sarmaş dolaş olduğu ekranda.

Jimin, sinirle bocalanmış gülümsemesi eşliğinde telefonunu kapatıp karşı duvara fırlatıverdi. Tüm iğnelerin kalbinde toplandığını hissediyor, koca sevgisinin üzerinden kalbine derince yaralar açıyorlar gibiydi.

"İstediğin buysa, yapacağım. Sikeyim, seni daha fazla oyalamayacağım Jeon."

fake personHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin