Krásný den,slunečno a já zrovna šel s Chicou na menší procházku,protože Mark si šel něco zařídit.V parku nebylo moc plno to mi vyhovovalo(joooo oni jsou spolu už emm..trebááá přes rok xD).Hmmm.....zaíma mě co dělá vim že k nám domů chodí vždy přes park.Mno nic ted to nechám plavat a jdu si užítvat volno"Chico no jo ty seš můj milášek"vezmu do ruky klacek a hodím ho někam do dály.Toto aportování klacku ji bavilo asi tak půl hodiny pak priběhla ke m sedl i vedle a štouchala do mě packou.Zasměju se a pohladím po její hlavě.Na obzoru pomalu zapadalo Slunce"to je nádhera"špitnu vytáhnu telefon a vyfotím si nádhernej západ Slunce :3.Dám zase Chicu na vodítko a jdeme hloubjeji do parku,sednu si na laviču takže mám krásný výhled na to kdo do parku vejde a kdo odejde.Takhle si tam sedím dlaší deset minut dokud neuvidím postavu,která je vyšší než já,červené vlasy,hnědé oči a brýle.Chica začala zběsile vrtět ocasem.tak sem ji pusti a ona se rozeběhla za Markem.Musel sem se usmát když jsem uviděl jeho nechápavý obličej,pomalými kroky sem k němu došel"co vy tu dělaáte???"zeptal se Mark"to ti nemůžu jít na proti taky tě rád vidim.."skřížil sem ruce na hrudi.On se jen uchechtl dal mi menší polibek na tvář,přestal sem hrát uraženého a potichu zaknučel"copak?"nadzvedl obočí.Věděl co chci tak sem si ho přitáhl za zátylek a políbil ho francouzákem.Když jsem se odtáhl tak jsem se pousmál dla Chicu na vodítko a s rukou v ruce s Markem vyrazili směr domov.
Po několika měsících co Mark a já natáčeli různá videa sem se musel svalit na pohovku v obíváu s hlavou v polštáři.Pomau se mi zavírali oči a nakonec sem usla na gauči.Zdál se mi velice hnusný sen to co se dělo dávno když sem s Markem začal chodit jak sme se několikraát pohádali,jak sem měl tu auto nehodu nebo jak ho pobodali a co bylo ještě horší vše bylo z pohledu první osoby.Pak bylo černo,zničeho nic se pak objevila nějáká místnost a v ní Mark,celý od krve"zklamal si mě,zklamal si všechny"řekl a já ho podřízl.Keho krev mi tekla po obličeji a cítil jsem jak slábne......v tom sem se prudce vyhoupl do sedu.Byl jsem v naší ložnici.Bylo třict minut po půlnoci"copak se děje zlato? řekl Mark rozespale jak to dořkl sem si všiml že brečím,rychle si otřu slzy"nic jen noční můra" odpovím rychle.Mark si mě přitáne blíž,obmotá kloem mého pasu ruce a tiskne mě k sobě"usneš ?" jenom přikývnu a snažim se usnout asi tak hodinu eště bdím a pak usnu.Probudilo mě něco tudeného na zádech otočím se a podívám se kdo to způsobil,ale pak se musím zasmát.Byla to Chica a štouchala do mě čumákem"no jo no jo už vstávám"řeknu se smíchem.Mark vedle mě už neležel tak sem se zvdedl,oblékl si jeho tričko,které mi bylo o trošku větší,ale to mi bylo úplně u prdele.Z kuchyně vycházela vůně...vajíček ?hmmm...že by Mark kuchtil?ze schodů nakoukn do kuchyně a měl jsem pravdu.Mark tam stál bez trička jenom v kuchynské zástěře kterou jsem používal častěji než on...proto byla zelená.Uchcechtl jsm se když si Mark prohlížel své dílo.Potihu sem se vplížil do kuchyně a obejmul ho kolem ramen,trochu sebou cukl"jžš tys mě vystršil ty seš takoý pako otočil se a cvrnknul mě do čela"hej!"Mak se jen zazubí a podá mi talíř.Jak sem si myslel vajíčka a slanina.Po snídani sem od kuchynského stolu pozoroval Marka jak myje nádobí.Hned se mi v hlavě začali zobrazovat neslušné myšlenky.Jakuuu! přetan yslet na to jaké by to bylo kdby tě Mark vošukal na linceeee...pozdě -.- "na koho myslíš ?!"řekne Mark žárlivě a chvílemi se mi kouká do očí cvílemi na mou erekci.Stoupnu si obmotám mu ruce kolem krku a zašeptám mu svůdně do ouška" na tebe ty můj hlupáčku"usměju se a skousnu mu ho.Mark mě chytne pod zadkem a vysadí mě na linku..tak zažiju to co jsem si myslel wow x3.Sundal mi boxerky a chtivě mě začal líbat ve všem byl tak dominantní a to se mi líbilo.Z mích rtů se přesunul na můj krk apomalu přitom začal vstupovat.Vzdychal sem mu do ouška a pak do mě přirazil až po kořen a při tom se mi zakousl silně do krku.Vyjekl jsem jak bolestí tak i slastí,protože se trefil na mou prostatu,nahodil celkem rychlé tempo a s každým přírazem se strefovlal na mou prostatu dokud jsme se oba neudelali.Potom mě v náruči přenesl do koupelny celou dobu na mě koukal s úsměvem na tváři.Pustil sprchu svlékl se a přidal se ke mě.amozřejmě zde bylo druhé kolo.Pak sme se odebrali do postele a tm jsme usli.Probudil jsem se až ve čtyři,Mark furt spal.Usmál sem se a pohladil ho po jeho rudých vlasech.Trochu se zavrtěl,ale spal dál tksem se přeunul k počítači a šel se podívat co a jak je nového.Nic moc se nedělo tak jsem ho pak vypl a sešel dolů do obívaku a nakrmil jsem Chicu když jsem pak ucíti dvě mohutné ruce,které si mě přitáhli do objetí"už si vzhůru?"Mark jen zamručí a položí si hlavu na mé rameno"vezmem Chicu..půjdem do parku a pak si objednáme pizzu co ty na to ?" usměju se"no do parku půjdem ale tu pizzu bych na chvíli doložil mám menší překvápko"mrkl na mě"tak se pojd oblíct"opět jdu nahoru se obléct.Vzal sem si černé džíny s dírami na kolenou,triko se Samem a černý kabát.Už jsem čekal v předsíni na Marka.Pak mi zavibroval telefon přišla mi zpráva od Felixe"pamatuješ jak ses potkal s Markem a hned z vás byli nejlepší přátelé a jak to pak vzrostlo v nerozpojitelnou lásku"přečtl jsem si nahlas.Mark nikde pak mi napsal Mark že mam jít do paku,ehhh....to jako proskočil oknem ?mno tak jsem dal Chicu na vodítko a vyrazil směr park.