On je tak sexy

850 36 3
                                    

-pohled Jacka-
Vstal jsem šel jsem se obléct.Učesal jsem se hodil přes sebe milionů a vyrazil jsem se projít po LA.Říkal jsem si po tolika hodinách co jsem strávil na vidconu bych si mohl zasloužit i trochu odpočinku.Šel jsem už pomalu hodinu když jsem dorazil do jednoho parku.Bylo tam krásně.Potom jsem si šel sednout do jedné kavárny objednal jsem si teplý čaj protože mi byla velká zima.Najednou mi začal zvonit telefon...volal mi Mark.Zvedl jsem to a zeptal jsem se

Jack:ahoj emmm....co se děje něco se stalo?

Mark:ne nic se nestalo jenom jsem chtěl vědět co děláš docela se nudim.

Jack:aha no tak mohl bys mi říct adresu??skusim se k tobě  nějak dostat"zasmál jsem se z telefonu byl slyšet smích
řekli jsme si zbohem.Dopil  jsem čaj zaplatil jsem a vydal jsem se k Markovi.

-pohled Marka-
Běhal jsem po baraku a uklízet jsem co nejrychleji jsem uměl.Najednou uslyším zvonek.Přiběhl jsem je dveřím otevřel jsem je a venku stál Jack.Pozdravil jsme se a ja jsem ho pozval dál.Vypadal nějak smutně. Sedl jsem si k němu a zeptal jsme se ho co se děje ale nic nařkl jenom tak seděl a koukal do země.

-pohled jacka-
Měl jsme velice smutnou náladu.Najednou jsme ucítil jak mi zvedá hlavou abych se mu koukal do očí.Byli jsem tak blízko stačil by jen sebemenší pohyb a políbil by jsem se.Ale vyrušil nás rachot klíčů v zámku přišla Markova přítelkyně.Zvedl jsme se a jediné co jsme řekl bylo to"bohem Marku zírá jedu zpátky do Irska"když jsme odcházel viděl jsme ešte jak Mark bez hnutí seděl na gauči.

-Den odjezdu
Už jsme měl zbaleno v tom mi někdo zaklepal na hotelové dveře.Otevřel jsme je a stál tam Mark.Měla jsme ešte skoro celý den tak jsme ho pozval dál.Sedl si má postel a já si sedl do křesla.Podíval se na mě a řekl"včera jsem se   pohádali a rozvedli jsem se"vůbec nic jsem neříkal.Najednou se postavil přistoupil ke mě.Sehnul se a políbil mě.

Navždy SpoluKde žijí příběhy. Začni objevovat