-JACKUV POHLED-
Seděl jsem v obýváku na gauči a díval se na televizi.Mark dělal něco na hoře takže jsem ho nechtěl rušit.U film jsem usnul,probudilio mě to jak mě někdo zvedá z postele a někam odnáší.Nechal jsem to bejt a spal jsem dál.Další den ráno jsem se probudil ale Mark nidke,doslova jsem vystřelil z ložnice a co nejrychleji jsem běžel do kuchyně.Uff......spal na gauči.Dal jsem mu polibek na čelo a šel si udělat čaj.Jak jsem tam čekal tak mě dvě silné ruce obejmuli ze zadu.Pusmál jsem se a řekl"dobré ráno ospalče"Mark si mě otočil a políbil mě a řekl"už dlouho to držím v sobě "a potom co to dořekl jsem byl už bez trička.Přesunul se na můj krk a udělal tam velký cucflek.Jo nebyl bych to ja kdyby mi nevyšl z úst menší stén.(jo já vim že to na tom obrázku je obrácene ! xDD)Povalil mě na gauč a svlékl si triko.Ted jsem byl na řadě já.Stánul jsem mu kalhoty i s boxerkama a jeho tvrdy penis jsem si strčil do pusy.Byl jsem rád že jsem se dokázal poprat s dávicím reflexem.Mark se mi potom udělal do pusy a já to vše spolikal.Potom mě dominantně strčil na postel a trochu se bouchnul do hlavy,ale to mě ted nezajímalo chtěl jsem ho mít konečně v sobě.Mé tiché prosby byly vyslišeny.Mark ho do mě vrazil až po kořen a já vykřikl na celou místnost a hned se začal ve mě hýbat.Takhle pokračoval dokud nenašel můj bod slasti.Když narazil na mou prostatu prohnula jsem se v zádech a vyvrcholil.Mark mě po chvíli následoval a unaveně se svalil vedle mě.Hlavu jsem skryl do jeho hrudi a usnul.