-O PÁR MĚSÍCŮ POZDĚJI-
-POHLED JACKA-
Šel jsme za Markem musel jsem odjet do Irska kvůli rodině.Jen tak jsem se procházel po parku.Uviděl jsme tam Marka přišlo mi to divný když mi řekl že je doma.Pomalu jsme šel k němu ale zarazil jsme se když jsme ho uviděl s nějakou dívkou,líbali se.Do očí se mi vehnali slzy.Běžel jsem pryč napsal jsem mu ze ho už nechci nikdy vidět.Došel jsem na hotel zaplatil jsem a šel do svého pokoje.Hodil jsem batoh na postel a sjel sem po dveřích na zem.Hlavu jsem položil do dlaní,brečel jsem.Najednou někdo zaklepal otevřel jsem byla to službám která přinesla ručníky.Vzal jsem je a položil jsem je na postel.Podíval jsem se na telefon 10 zmeskanych hovorů od Marka.Lehl jsem si na postel otevřel notebook a objednal jsem si lístek abych zítra odletěl domů nechci tu zůstat ani minutu.Asi tak po hodině zase někdo zaklepal.Šel jsem otevřít.Stál tam Mark chtel jsem zavřít jenže vešel dřív než jsem to stihl udělat.Sedl si na židli a já jsem si sedl na postel.
MARK:Jacku? mohl bych ti to vysvětlit?
JACK:Nechci nic vysvětlovat!!!
Cítil jsem jak se mi hrnou slzy do očí.Mark si stoupl a sedl si vedle mě.Zvedl mi hlavu aby mi koukal do očí.
MARK:Chtěl jsem se s A my rozvést jenže ona mě políbila
Cítil jsem se tak trapně.Měl jsem si to nechat vysvětlit.
-POHLED MARKA-
Jack si sedl na zem a opřel se o zeď dál si hlavu do dlaní a začal brečet.Sedl jsem si k němu.Zvedl jsem mu bradu a utřel jsem mu jeho zelenomodre oči které měl od slz.Přiblížil jsem se k němu a začali jsem se líbat.Objal mě kolem krku.Vzal jsem ho do náruče a položil ho na postel.Když se Jack odtáhl sedl si a sundal si triko přitáhl si mně k sobě a zase jsme se začali líbat.Potom mi přešel na krk a rozepínal mi košili sem tam mi z úst vyšel menší stén.Potom jsem Jacka odtáhl a koukal jsem se mu do očí.
JACK:Marku musím ti říct že zítra odlítám
Koukal se na mně byl smutný.Zvedl jsem mu hlavu
MARK:Aha neboj těch pár dní to přežiju bez tebe
Usmál jsme se na něj.