Překvapení

209 13 3
                                    

je tam písnička od Katy Perry Rise :3 doporučuji

- pohled Jacka-

Procházel jsem se v parku a aportoval Chice klacek. Marka jse zatím neviděl. Potkal jsem pár fanoušků prohodil pár slov a šel dál. " Tady jsi ,, Zasmál se někdo a skočil mi na záda." Marku jak si se sakra dostal ven z baráku,, Zasmál jsem se a otočil se na něj. " No to víš nějaké tajné cesty, které ještě neznáš,, Zašeptá mi do ucha. Trochu se zachvěji. " A co jsi tu chtěl ?....,, Podívám se na něj." Mám pro tebe malé překvspení, ale nejprve zajdeme na jedno mé oblíbené místo a plus moc lidí tam nechodí,, Zasměje se, proplete si se mnou prsty. Jdeme vedle sebe s propletenýmy prsty a úsměvem na tváři. Mark mě dovedl na nedalekou vyhlídku. " Je to nádhera,, Zašeptám." Nic není krásnějšího než ty Jacku....,, Špitne Mark a já zrudnu. Usměje se a lehce mě políbí na rty. Díval jsem se mu do očí  a usmíval se. Mark si kleknul a avytáhl z kapsy malou krabičku." Jacku prožil jsem s tebou hodně dobrodružství a chci aby to pokračovalo,chci stebou prožít zbytek svého života..,, Otevřel tu krabičku. " Vezmeš si mě ?,, Usmál se na mě. Kleknu si k němu a se slzamy v očích ho obejmu kolem krku." Ano ano ,, Šeptám dokola. Mark mě taky obejme a pak mi nandá prsten." Jdem domů ?,, Zeptal se s tím svým typickým úsměvem." Ano jdeme domů,, Zašeptal jsem šťastně a ruku v ruce jsme šli domů.

- Časový posun když už jsou doma a leží na gauči-
Ležel jsem Markovi na hrudi a on mě hladil ve vlasech. Potichu jsem vrněl jako kočka. Bylo to moooc příjemné. Miluju když mě hladí ve vlasech. Podíval jsem se na něj a políbil ho na líce, protože na jeho rty bych nedosáhl. Věnoval se televizi a ne mě. Když jsem ho políbil na to zmíněné líce ( autocorect mi tam furt hází klíče nevím proč xD) tak se na mě pobaveně podíval." Co pak mám se ti věnovat ?,, Zavrněl a políbil mě na rty. Polibek jsem prohloubil a na jeho otázku odpověděl přikývnutím. Vzal mě do náruče a odnesl do ložnice. Jemně mě položil na postel a díval se mi do očí. Pohled jsem mu oplácel. Pak se sklonil a znovu mě políbil. Tentokrát vice vášnivě. Polibky jsem mu s radostí oplácel a aby jen tak neskončil obmotal jsem mu ruce kolem krku. Po dlouhé chvíli se odtáhl a své rty přemístil na můj krk. Potichu jsem vzdychal, protože krk je má nejcitlivější část! Pak se odtáhl, ale jen proto aby si sundal triko a mě také. Pak zase pokračoval tam kde skončil. Vystrčil špičku jazyka a tvořil mokrou cestičku az k mým bradavkám. Pravou mnul palcem a ukazováčkem a druhou sál, kousal někdy jen po ní přejel jazykem. Poté to prohodil. Když si dostatečně.pohrál s mými bradavkami přesunul se na podbřišek. Tam mi udělal asi tam pět cucfleků. Už se chystal mi sundat kalhoty když v tom nás vyrušil zvonek.

Po dlouhé hodně dlouhé době jsem se dokopala k tomu abych napsala další část a že mi to trvalo kurňa hodně dlouho xD Omlouvám se. Doufám že se kapča bude líbit.
Chtěla bych ještě oznámit že až budu mít více času tak budu i povídku opravovat možná i něco menšího přepíšu. Jsem ráda že tuhle blbost někdo čte, protože na to že tu mám hodně chyb.....fuu má tohle 1,58 k děkuji za to vážím si toho a brzy u další kapči 😊 Vaše liduš 123

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 31, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Navždy SpoluKde žijí příběhy. Začni objevovat